CBR929RR zeer mooie uitlaat, knippers en steunen

Ben weer thuis met een 929 :)

Vraagje aan Lex, mocht jij twijfelen voor het gedeelte voor de demper dan zou ik die ook graag overnemen want de demper is niet alleen beschadigd maar ook het gedeelte wat hier te koop staat vertoond een scheur bij het ophangpunt -O-

Demper neem ik zoiezo :')

Foto-QJPJIZYJ.jpg
 
hey perfect, ik zal je zo een PB sturen, en jullie moeten er samen maar ff uitkomen hoe jullie het regelen, als ik de complete uitlaatlijn kwijt ben vind ik het prima, de distributie is voor jullie...
 
@ Da liks, laat maar weten of/wanneer je hem wilt, ik kan hem per direct versturen (nadat ik geld heb...)
eigenlijk hoef je alleen de flens eraf te halen en dan zou je je slipon kunnen monteren afhankelijk van de diameter (en anders verloopstuk ertussen...)
thanx 4 the kick
dat was het plan ja..

Louis als jij m nodig hebt is ie voor jou hoor!Ik weet me nog wel een bepaald iets uit het verleden te herinneren :}
 
Oke top man, morgenavond weet ik het zeker wat ik nodig heb want Frans zal me nog even bellen morgen ivm met deze schade want ook de carterpan heeft een scheurtje van omzetten linkpijp tegen carterpan :)
 
Hey, met Frans schiet het niet gelijk op, waar zijn de dealers als je eens wat vraagt wat hun iets zou gaan kosten |(

Afijn als ik nu het spul overneem van topicstarter dan mag Lex wel mijn oude linkpijp hebben, scheurtje bij het ophangoogje dichtlassen en aanpassen voor slipon, dan krijk jij deze tegen verzendkosten, lijkt mij een prima oplossing ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan