Central Classics Houten komend weekend

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
8.393
14.447
Central Classics

Screenshot_20231214-113944_Chrome.jpg
 
Een paar plaatjes voor het idee. Zoals hierboven opgemerkt moest de K750 (special guest no 2) mij er heen vervoeren. DWZ: om 8 uur van huis en toen schemerde het nog flink.
20231216_080646.jpg


Op de beurs ingevoegd op de stand van de UDCN als demo-materiaal.
20231216_090619.jpg

Naast een paar neefjes uit het voormalige oostblok:
20231216_090632.jpg

De rest van de dag was het steendruk en dus heb ik pas op het eind een rondje kunnen lopen . Paar plaatjes van motoren voor de sfeer:
20231216_133943.jpg
20231216_133936.jpg
20231216_153830.jpg
20231216_154455.jpg
20231216_154944.jpg
20231216_154950.jpg
20231216_155533.jpg
20231216_155525.jpg

20231216_155635.jpg


Ik heb @Dutchy748 en zijn special guest ook nog ontwaard, maar die was druk in gesprek en die heb ik heel onbeleefd dus geen "voorpoot" kunnen geven. Misschien krijg ik morgen wel nog een kans ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zag trouwens een kreidler te koop staan voor 8995€ , was ongeveer net zo eentje als ik vroeger had ( hij zag er wel uit alsof hij net uit de fabriek kwam
 
Ik zag best veel jongeren die belangstelling hadden voor brommers en motoren.
Bij een stand waar wij tussen de onderdelen zochten waren een paar jongeren ook aan het struinen tussen de onderdelen.
Leuk hoor ik was er samen met een van mijn zonen, die is ook gek van al dat spul.
Vraag me af van wie hij dat heeft meegekregen😎
 
Ja, de Turismo mag weg.
Nu deze gereviseerd is mag er een volgend project komen.
Een -surprise surprise- Aermacchi als het ff kan.

Er had 2x iemand wel interesse, maar enkel in de prijs. Omdat zij ook een Gilera hebben die ze wilden verkopen.
Ze keken vervolgens wel teleurgesteld, want zij dachten dat ze goud in handen hadden . _O-
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo de gemiddelde leeftijd van de bezoekers bekijk is het een snel aflopende zaak , gewoon een sterf huis constructie 😁
Ja, dat zie ik ook gebeuren. Familieleden die machines erven geloven -omdat er al dan niet "taxatie rapporten" zijn- dat er vermogens in zitten.
Ja, die zijn er misschien ingestoken, maar die komen er -uitzonderingen daargelaten- nooit meer uit.

Mijn oproep aan de jongere motorrijders hier is wel om nu het nog kan/mag, een klassieke motor te kopen (wel al met kenteken) en in 2024 lekker te gaan tuffen. Noem het maar bucket list :Y
 
Een paar plaatjes voor het idee. Zoals hierboven opgemerkt moest de K750 (special guest no 2) mij er heen vervoeren. DWZ: om 8 uur van huis en toen schemerde het nog flink.
Bekijk bijlage 1953258



Ik heb @Dutchy748 en zijn special guest ook nog ontwaard, maar die was druk in gesprek en die heb ik heel onbeleefd dus geen "voorpoot" kunnen geven. Misschien krijg ik morgen wel nog een kans ;)

Mooi, jij bent er dus ook heengereden.
Our motorcycles are no trailer bitches!!!

Ik zal er iets van 11:00 weer zijn.
 
Ja, dat zie ik ook gebeuren. Familieleden die machines erven geloven -omdat er al dan niet "taxatie rapporten" zijn- dat er vermogens in zitten.
Ja, die zijn er misschien ingestoken, maar die komen er -uitzonderingen daargelaten- nooit meer uit.

Mijn oproep aan de jongere motorrijders hier is wel om nu het nog kan/mag, een klassieke motor te kopen (wel al met kenteken) en in 2024 lekker te gaan tuffen. Noem het maar bucket list :Y
Die oudere mannen hebben motoren gekocht toen ze waarschijnlijk nog redelijk geprijsd waren , hoe moet iemand van 22 een overprijsde motor betalen die je eigenlijk niet kunt gebruiken voor dagelijks gebruik ( onderdelen enzo )
Iedereen koopt dingen die ze in hun jeugd hebben gehad of wilden hebben
Dus iemand van zestig dus zo’n kreidler van 9000€ ( ik niet , heb niks met brommers ) of een moto guzzi Lemans van 11000€
Die leeftijds categorie heeft nog wel de centen en het lijf om er mee te rijden
Maar bij alles wat ouder is wordt dat moeilijker ( lijf , kickstarters enzo 😁)
 
Die oudere mannen hebben motoren gekocht toen ze waarschijnlijk nog redelijk geprijsd waren , hoe moet iemand van 22 een overprijsde motor betalen die je eigenlijk niet kunt gebruiken voor dagelijks gebruik ( onderdelen enzo )
Iedereen koopt dingen die ze in hun jeugd hebben gehad of wilden hebben
Dus iemand van zestig dus zo’n kreidler van 9000€ ( ik niet , heb niks met brommers ) of een moto guzzi Lemans van 11000€
Die leeftijds categorie heeft nog wel de centen en het lijf om er mee te rijden
Maar bij alles wat ouder is wordt dat moeilijker ( lijf , kickstarters enzo 😁)
Engelse motoren uit de jaren vijftig en zestig zijn toch (weer) redelijk betaalbaar hoor.
Daarnaast zijn onderdelen voor die fietsen, bijv. AJS/Matchless, best schappelijk geprijsd.
 
Engelse motoren uit de jaren vijftig en zestig zijn toch (weer) redelijk betaalbaar hoor.
Daarnaast zijn onderdelen voor die fietsen, bijv. AJS/Matchless, best schappelijk geprijsd.
Dat bewijst mijn stelling , mensen die die mooi vinden zijn inmiddels de 70 gepasseerd, dus minder vraag
 
Terug
Bovenaan Onderaan