Circuitdag 27 juni Zandvoort

Luigibernau

Swing met mij mee!
30 okt 2003
16.069
7
den Haag
Na dat ik vorig jaar voor de 1e keer op het circuit gereden heb - en enorm veel plezier gehad heb, ondanks dat ik zo ongeveer door iedereen aan reepjes gereden werd :+ , vond ik dat het wel voor herhaling vatbaar was. Dus.......27 juni is het weer zover, circuitdag op Zandvoort :]

Aangezien ik nog altijd tot de langzame rijders hoor, heb ik me ingschreven voor de beginnersgroep, nog meer MF-ers die de 27e op Zandvoort zijn?
 
ik ben er de 20e, dus net ff te vroeg,jammer.

nog een vraagje trouwens, mijn broertje wil alleen komen kijken en mischine wat filmen vanaf de tribune oid, maar kun je als niet-rijder het terrein op, of is alles afgesloten?
 
ik ben er de 20e, dus net ff te vroeg,jammer.

nog een vraagje trouwens, mijn broertje wil alleen komen kijken en mischine wat filmen vanaf de tribune oid, maar kun je als niet-rijder het terrein op, of is alles afgesloten?

Vorig jaar kon je als toeschouwer gewoon mee, en zelfs op bepaalde punten op het circuit gaan staan om fotos te maken / filmen. Zal dit jaar denk ik net zo zijn. *D
 
nog een vraagje trouwens, mijn broertje wil alleen komen kijken en mischine wat filmen vanaf de tribune oid, maar kun je als niet-rijder het terrein op, of is alles afgesloten?
Je kunt gewoon het terrein opkomen. Via hoofdingang, onder tunneltje door naar het binnenterrein. Daar kun je op het dakterras (boven de pitboxen.) een redelijk stuk van de baan overzien. Prima plek om te filmen. :W
 
Ik ben er ook! :Y

Eerst 20 juni ook ff een dagje circuit rijden daar. :]

...... en mn vrouuwtje gaat de hele dag weer aktie foto's schieten van de deelnemers! (zie homepage voor voorbeelden)
 
Ik ben er ook! :Y

Eerst 20 juni ook ff een dagje circuit rijden daar. :]

...... en mn vrouuwtje gaat de hele dag weer aktie foto's schieten van de deelnemers! (zie homepage voor voorbeelden)

En nu maar hopen dat de weergoden goeie zin hebben, als het ontzettend K-weer is hoeft het voor mij niet. Denk dat als het echt slecht is ik zelfs gewoon thuis blijf. ;(
 
same here, vorige keer op assen enorm veregend, geen lol aan.

en zeker met een dikke twin wil ik niet in de regen belanden. dan ga ik niet eens de baan op denk ik ;(
 
same here, vorige keer op assen enorm veregend, geen lol aan.

en zeker met een dikke twin wil ik niet in de regen belanden. dan ga ik niet eens de baan op denk ik ;(

Regenpakkie over je leren pak aan en wat rustiger je rondjes maken. .... dat is dan evengoed best spannend! ;)

We gaan natuurlijk uit van stralend weer met veel zonkracht!
 
Met welke organisatie is het eigenlijk?

Edit: gevonden, motorxra dus, ben er ook, blauwe groep
 
Laatst bewerkt:
Met welke organisatie is het eigenlijk?

Edit: gevonden, motorxra dus, ben er ook, blauwe groep

Dat is toch ook de beginnersgroep :? Vorig jaar was dat een redelijk grote groep, waarvan de meesten al vaker op het circuit gereden hadden. Waren er een paar die volgens mij makkelijk in een snellere groep hadden gekund, gingen echt hard.
 
Dat is toch ook de beginnersgroep :? Vorig jaar was dat een redelijk grote groep, waarvan de meesten al vaker op het circuit gereden hadden. Waren er een paar die volgens mij makkelijk in een snellere groep hadden gekund, gingen echt hard.
Nee, dat is de snelle groep, de een na snelste zeg maar
 
Ik ben er ook! :Y

Eerst 20 juni ook ff een dagje circuit rijden daar. :]

...... en mn vrouuwtje gaat de hele dag weer aktie foto's schieten van de deelnemers! (zie homepage voor voorbeelden)


Mooie foto's maakt je vrouwtje! Ik ben er 27 juni ook bij samen met green flash en blade... see you there!
 
ik zit zelf ook te denken om eens op het circuit te gaan rijden..

ik heb echt een probleem... ik heb nog een 25KW RBW en dus ook bijbehorende 25KW motor... het lijkt me dus dat circuit rijden de komende 2 jaar ou-of-the-question is tenzij ik daar mijn setje eruit ga slopen...

ik denk ook dat ik dan te lang bezig zal zijn met het wennen aan het vermogen..?

*help*
 
ik zit zelf ook te denken om eens op het circuit te gaan rijden..

ik heb echt een probleem... ik heb nog een 25KW RBW en dus ook bijbehorende 25KW motor... het lijkt me dus dat circuit rijden de komende 2 jaar ou-of-the-question is tenzij ik daar mijn setje eruit ga slopen...

ik denk ook dat ik dan te lang bezig zal zijn met het wennen aan het vermogen..?

*help*

ik heb geen id hoe hard een 25kw motor loopt, maar ik denk dat als je goed kunt sturen je gewoon moet gaan. Het tekort aan vermogen zal je denk ik (maarja what do I know :? ) hoogstens op het rechte eind merken.
Ik had vorig jaar ook problemen om iemand op een 400-tje bij te houden, slechts door op het rechte eind de pk's aan te spreken zat ik er bij de eerste bocht weer (voor)bij. Dus je ziet, vermogen is niet zaligmakend, met stuurmanskunst kom je een heel eind :}
 
...... en sta je er tussen bij onze race foto's?

...... anders aankomende maandag nieuwe kans! :)

Jaaaa, ik sta ertussen! *O* Met deze foto:

IMG_6639_Small.jpg


En mijn vriend (BHRacing):

IMG_6440_Small.jpg


04 juli rijd ik helaas niet... geen geld :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan