Circuitpark Emmen C.E.R.T. ::: Part XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze dame moet flink aan t werk @ DIBO (ik werk altijd elke zaterdag).. maarrrr goed nieuws want er zijn geen trainingen op de baan en MiniKa is even goed aan t werk geweest afgelopen dag, dus kan mooi optijd naar huis *O* dat wil zeggen: als t mooi weer is... -> :]
 
Mogge...

Ik heb vanochtend bij Marcel een nieuwe accu opgehaald. Straks maar ff op de motor bouwen en dan hopelijk in de loop van de middag ook ff een stukkie sturen.

Vond mijn auto vanochtend trouwens in deze staat:

pict1508.jpg


Let vooral op de plek waar je normaal een handgreep zou verwachten. Er is dus vannacht geprobeerd om in te breken in mijn auto :(
 
Mogge...

Ik heb vanochtend bij Marcel een nieuwe accu opgehaald. Straks maar ff op de motor bouwen en dan hopelijk in de loop van de middag ook ff een stukkie sturen.

Vond mijn auto vanochtend trouwens in deze staat:

[afbeelding]

Let vooral op de plek waar je normaal een handgreep zou verwachten. Er is dus vannacht geprobeerd om in te breken in mijn auto :(
:o
Hij's fijn...
 
Mogge...

Ik heb vanochtend bij Marcel een nieuwe accu opgehaald. Straks maar ff op de motor bouwen en dan hopelijk in de loop van de middag ook ff een stukkie sturen.

Vond mijn auto vanochtend trouwens in deze staat:

[afbeelding]

Let vooral op de plek waar je normaal een handgreep zou verwachten. Er is dus vannacht geprobeerd om in te breken in mijn auto :(

Ach 'tis toch maar een lease-bak :+


ik hoop dat de dief z'n handen helemaal heeft opengehaald aan de klink van de auto B|



2-wheel was vanmorgen vroeg al druk met de verbouw van de nieuwe slaapkamer.
Isoleren achter de knieschotten is geen pretje :r
 
Laatst bewerkt:
Ach 'tis toch maar een lease-bak :+

Idd leaseauto, dus ik schiet er financieel niet bij in, het kost mij alleen wel weer tijd natuurlijk. Vanochtend natuurlijk leasemij bellen en verzekering, aangifte doen. Maandag naar dealer... etc etc...

ik hoop dat de dief z'n handen helemaal heeft opengehaald aan de klink van de auto B|

:^

2-wheel was vanmorgen vroeg al druk met de verbouw van de nieuwe slaapkamer.
Isoleren achter de knieschotten is geen pretje :r

Dat zal idd :) Zag je motor nog bij Marcel staan, nieuwe bandjes er om en ook een nieuwe kettingset meende ik te zien.

Gaaf trouwens, die andere SP1 met de Mivv dempers :9~
 
Middag :W


nah, net ff met de brommert gespeeld... maar dan zonder demper... })


Damn, wat knalt dat lekker ... *O*
zou eigenlijk gewoon moeten mogen... _O-
 
Zo, Mosibi heeft het eerste ritje van 2008 er op zitten. Accu op de motor gezet en even een klein uurtje in de omgeving gereden. Kawaatje had wel ff koude voetjes maar kreeg na een half uurtje rustig warm laten worden er weer helemaal zin in *O*

Moet zeggen dat ik het wel erg fris vond, maar morgen zit ik absoluut weer op de motor! Nu maar hopen dat de zon morgen wel een beetje mee wil werken :P
 
Zo, Mosibi heeft het eerste ritje van 2008 er op zitten. Accu op de motor gezet en even een klein uurtje in de omgeving gereden. Kawaatje had wel ff koude voetjes maar kreeg na een half uurtje rustig warm laten worden er weer helemaal zin in *O*

Moet zeggen dat ik het wel erg fris vond, maar morgen zit ik absoluut weer op de motor! Nu maar hopen dat de zon morgen wel een beetje mee wil werken :P

ik heb je nog gespot bij de mac om ongeveer half vier
jij reed net weg en ik in een blauwe fiat stilo er net op
 
Dat zal idd :) Zag je motor nog bij Marcel staan, nieuwe bandjes er om en ook een nieuwe kettingset meende ik te zien.

Gaaf trouwens, die andere SP1 met de Mivv dempers :9~~

Klopt, nieuwe banden, nieuwe kettingset met aangepaste tandwielverhouding en grote beurt. ook krijg in nieuwe bussen/pakkingen in alle aansluitingen van de dempers/collectors zodat alles weer netjes gasdicht is aangesloten.


Die Mivv dempers staan idd super goed. Het zijn dempers voor de RVS Mille op collectors van Bos. Custom made dus. Maar iets waar Mansie ook voor gaat sparen :Y
 
Goeiemorgen! :W

MiniKa heeft gisteren haar eerste ritje van t jaar op de kawa gemaakt, vond het erg leuk!! *O* Eerst maar even langs de BP gereden voor bandenspanning :o 1,4 voor en 1,6 achter schaam schaam |( dus dit maar gauw even weer recht gezet!!

Kzag nog een aantal andere rijders, maar niemand van c.e.r.t. :N

Tis nie echt warm, maar kga straks ook nog maar even :] maken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan