Competition Werkes demper(tje) voor Speed Triple

Spied-T

Rookie
5 feb 2010
6
0
Rotterdam
Beste mensen,

Aangeboden voor een Speed Triple 1050: Een ultra korte demper van het merk Competition Werkes.

Na er zo'n 400 km mee gereden te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem iets te veel geluid vind maken. Dus ondanks dat hij er zeer strak uitziet, gooi ik hem toch in de verkoop.

De vraag prijs is €250

full

full

full
 
Hey beste Spied-T

heb je nog niet vernomen in "onze" afdeling, maar je bent alvast welkom *O* Iemand heeft een link gezet voor je. Anyway, wat is te veel lawaai? Enig idee hoeveel dB? Is het slip on? Ben er serieus over aan het denken. Is dit je uiterste prijs? Ik vind hem echt cool. Ben net aangereden door auto en wacht nog op bericht van de verzekering. Als dit eenigzins gunstig uit gaat pakken wie weet ( :Y )
Om je direct op de hoogte te brengen, ik woon op Curacao maar ben in NL (fam bezoek) van 20 maart tot 5 april. Een ander probleem is ik kan geen remapping laten doen hier,zal wel nodig zijn denk ik, of niet :?
Ik zal dit ff uitzoeken hier, ik wacht op je antwoord *D

Mzzl :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi Se Sua,

Hoop dat je zelf niets heb overgehouden aan je ontmoeting met de auto?

Om je vragen te beantwoorden: Het is inderdaad slip on en de montage is simpel. De precieze db's weet ik niet, maar ik weet niet of je wel eens een Zard systeem op Duc monster hebt gehoord? Dat volume komt aardig in de buurt en dat zou ongeveer 102 db moeten zijn. Ik denk dat dit pijpje iets harder klinkt... Je hebt in ieder geval geen claxon nodig :)

Ik heb er te kort mee rond gereden om te merken of een remapping nodig is, maar met een ander pijpje is remappen meestal wel beter.

De 250 vind ik wel een mooie prijs, gezien de staat.

Ik hoor het wel als je wat meer weet en ik zal me inderdaad is op de andere afdeling laten zien

Gr, Spied
 
Hey Speed-T

Het enigste dat ik er aan overgehouden heb is hoofdpijn of de verzekering die 3000 euro zal gaan dekken :( . Daar kom ik morgen achter '(

welk jaar is je Speed triple? De mijne is een 2006. Ik heb met werkes gebelt en zij geven aan dat er verschil is in de bj 06-07 en 08-09. Echter de nieuw prijs (370 USD) is 30 dollar meer dan jij vraagt voor een passende uitlaat. Moet er nog ff over denken :Y

Iig we hebben nog tijd en wie weet krijg je een ander aanbod.

:W
 
Hey Speed-T

Het enigste dat ik er aan overgehouden heb is hoofdpijn of de verzekering die 3000 euro zal gaan dekken :( . Daar kom ik morgen achter '(

welk jaar is je Speed triple? De mijne is een 2006. Ik heb met werkes gebelt en zij geven aan dat er verschil is in de bj 06-07 en 08-09. Echter de nieuw prijs (370 USD) is 30 dollar meer dan jij vraagt voor een passende uitlaat. Moet er nog ff over denken :Y

Iig we hebben nog tijd en wie weet krijg je een ander aanbod.

:W

Welk jaar is uw triple?
:W
 
Ben ik weer, was even niet in de gelegenheid om te antwoorden.... :P

Om de vragen te beantwoorden: De demper past in ieder geval op de modellen vanaf 2008. Mijn beste prijs heb ik al aangegeven ;) , maar je kan natuurlijk altijd een voorstel doen... :Y

Gr
 
Beste Spied-T
ik zit eigenlijk er een beetje mee in mij maag. Aangezien ik in Curacao woon zijn de mogelijkheden voor een remapping nihil. Als we er mee gaan klooien en het gaat mis dan heb ik niets meer en moet als nog de brommer naar de USA sturen.

Ik hoop dat je hem snel verkopen kunt. Ben je al op de speeed triple forum geweest? Anders stel het daar nog eens voor of zet een link.
 
er zal op curacao toch wel 1 iemand zijn die dit kan met z,n of haar computer ?
er moet toch ook onderhoud aan gedaan worden (aan uw bike)

of moet je echt alles laten verschepen ?

ach ja het heeft ook wel weer ene hoop andere voordelen als je daar woont lijkt me ook wel lekker in vergelijking met hier

ps las op een ander niet nader te noemen forum dat het mooie pijpje 103 db maak (bleek uit een meting hoe die gedaan is stond er niet bij maar dat is wat er daar verteld word omdat hij toch wel een bult geluid maar (zo als vermeld je hebt geen claxon meer nodig)
 
er zal op curacao toch wel 1 iemand zijn die dit kan met z,n of haar computer ?
er moet toch ook onderhoud aan gedaan worden (aan uw bike)

of moet je echt alles laten verschepen ?

ach ja het heeft ook wel weer ene hoop andere voordelen als je daar woont lijkt me ook wel lekker in vergelijking met hier

ps las op een ander niet nader te noemen forum dat het mooie pijpje 103 db maak (bleek uit een meting hoe die gedaan is stond er niet bij maar dat is wat er daar verteld word omdat hij toch wel een bult geluid maar (zo als vermeld je hebt geen claxon meer nodig)

Die mensen hebben allemaal een Hayabusa en weten wat ze doen op DIE motor. Als het niet goed gaat op wat voor een manier dan ook dan is er geen back-up (dealer of speciaalzaak). Dan heb ik niets meer. Heb hier alleen maar deze ene motor voor vervoer. Motor weg, moet dan auto huren...

Het domme onderhoud doe ik zelf. Maar om het gehele systeem te analyseren dmv computer of elektische storing, moet die toch naar een dealer. Tevens dan kans om nieuwe spulletjes er bij te kopen die ook passen.

Pokke herrie misschien maar een erug mooi pijpie.
 
Pijpje is verkocht, dus als er nog iemand belangstelling heeft... helaas.

Bedankt voor de interesse :W

Slotje
 
Terug
Bovenaan Onderaan