CR250 '91 met kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thug

MF veteraan
13 mrt 2007
17.288
0
ut Zuiden
CR250 '92 ongeveer een 1,5 jaar geleden gekocht na 1/2 jaar een nieuwe zuiger, cilinder, big end, smal end. Daarna ongeveer een 5 uur gereden, dat is de reden dat ie in de verkoop gaat. Ik rij er te weinig op en het geld is meer dan welkom nu er een kleine op komst is :)

1 complete kappenset reserve krijg je dr bij + 1 extra voorbocht over genomen van MrOi

Foto-YEYUKNDK-G.jpg

Foto-TXXHNL4P-G.jpg

Foto-ZLT43X8H-G.jpg


Vrpr: 1000,-

(omg Breda te bewonderen)
 
Laatst bewerkt:
Grappig, ik offroad regelmatig met Mroi en die CR 250jes zijn behoorlijk snel ;)
 
He leuk ding voor erbij! Maar hoe ist met ketting tandwielen en banden? Loopt verder goed enz?
Is voor mij niet echt in de buurt dus heb geen zin om evt voor niks te komen kijken.
Banden zijn wel aan vervanging toe, ketting/ tandwielen zijn nog redelijk maar ik zou er geen 200 km mee rijden if you know what i mean :P
 
Grappig, ik offroad regelmatig met Mroi en die CR 250jes zijn behoorlijk snel ;)
klopt lopen als een trein, alleen jammer dat ik aan Mroi vroeg of de uitlaat nettjes was, maar ook deze is dicht gelast op de bocht :/ beetje jammer....
 
vertel eerst eens wat meer over de machine!
Iets met de ketting/tandwielen, maar ook banden zijn kut als ik het goed begrijp.
Starten e.d.

oftewel, vertel eens wat meer O-)
CR250 '92 ongeveer een 1,5 jaar geleden gekocht na 1/2 jaar een nieuwe zuiger, cilinder, big end, smal end. Daarna ongeveer een 5 uur gereden, dat is de reden dat ie in de verkoop gaat.
Banden zijn wel aan vervanging toe, ketting/ tandwielen zijn nog redelijk maar ik zou er geen 200 km mee rijden if you know what i mean ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan