Crossmotor verzekerd tegen diefstal thuis via de inboedel!

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
1
Vlagtwedde
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een gesprekje gehad met mijn verzekeringsagent.
Na e.e.a. te hebben uitgezocht kaen ik het volgende mededelen (en volgens mij de moeite waard om te delen met jullie):

Voor mijn motoren heb ik een aparte inboedelverzekering afgesloten, zodat ze verzekerd zijn tegen diefstal uit mijn garage.

Uiteraard gelden de normale voorwaarden, zoals aantoonbare braakschade, afsluitbare garage, enz. enz.

Dus...voor diegene die zijn dure crossmotor thuis heeft gestald en bang is voor diefstal en wiens verzekeringsagent zegt dat dat niet te verzekeren valt omdat het een motorvoertuig is..

HET IS DUS WEL TE VERZEKEREN!!

Wel even zelf de gegevens van de motor vastleggen i.v.m. de waardebepaling en kunnen opgeven van de verzekerde waarde bij diefstal.
 
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een gesprekje gehad met mijn verzekeringsagent.
Na e.e.a. te hebben uitgezocht kaen ik het volgende mededelen (en volgens mij de moeite waard om te delen met jullie):

Voor mijn motoren heb ik een aparte inboedelverzekering afgesloten, zodat ze verzekerd zijn tegen diefstal uit mijn garage.

Uiteraard gelden de normale voorwaarden, zoals aantoonbare braakschade, afsluitbare garage, enz. enz.

Dus...voor diegene die zijn dure crossmotor thuis heeft gestald en bang is voor diefstal en wiens verzekeringsagent zegt dat dat niet te verzekeren valt omdat het een motorvoertuig is..

HET IS DUS WEL TE VERZEKEREN!!

Wel even zelf de gegevens van de motor vastleggen i.v.m. de waardebepaling en kunnen opgeven van de verzekerde waarde bij diefstal.

Zit er ook een max aan het aantal motoren wat je bij je inboedel kunt rekenen?

(stuk of 50 staan er hier... :X )
 
Nee, gaat gewoon om het totale bedrag.
Dus een inschatting maken wat ze totaal waard zijn en dat bedrag is je verzekerde bedrag.
Via interpolis is het ongeveer 10 euro per maand per 10.000 euro verzekerde waarde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan