- 31 okt 2004
- 26.098
- 50.222
Netjes op de cruisecontrol en rechts sukkelen .Als je voor een dagelijkse photoshoot gaat kan je het interessant houden... Maar wordt er niet goedkoper op...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Netjes op de cruisecontrol en rechts sukkelen .Als je voor een dagelijkse photoshoot gaat kan je het interessant houden... Maar wordt er niet goedkoper op...
Klinkt niet als je typisch Hayabusa gedrag...Netjes op de cruisecontrol en rechts sukkelen .
Ik heb ook geen Hayabusa ; ik heb een saaie BMW .Klinkt niet als je typisch Hayabusa gedrag...
En jij hebt een topic op je naam staan wat je schijnbaar héél erg graag wildeSuper leuk dat dit zo lekker leeft. Voor iedereen die nu iets betrouwbaars zoekt kan hier lekker in neuzen.
Na 3 jaar en 70K deze:
Nu alweer 3 jaar en door veranderende omstandigheden maar 25K deze:
Uh poetsen?Damn, hoe houden mensen hun woon-werk motor zo schoon...of is het een hele korte momentopname? Met name het blok blijft niet zo schoon...
Hij was nieuw daar.Damn, hoe houden mensen hun woon-werk motor zo schoon...of is het een hele korte momentopname? Met name het blok blijft niet zo schoon...
70 k km met dit kanon en je hebt je rijbewijs nog?
heb je de pech om het in de winter 2 weken te hebben laten staan, start die moeilijk
Het moeilijker starten was al gebruik makend van de PRI stand. Ik moet wel toevoegen dat door gebrek aan garage de motor buiten slaapt.Benzinekraan 10 seconden op 'PRI' zetten en je hebt nergens last van.
Carburateurs drogen op in die twee weken, waardoor hij terwijl je aan het starten bent eerst de benzinekraan open moet zuigen en de vlotterbakken vullen op de 'ON' stand. Eerst even op PRI en je vlotterbakken vullen zich en hij zal een stuk fijner starten..
Ervaringsdeskundige hier.
Het is niet dat die ongeschikt is, zelfs het gebrek aan bagageruimte is op te lossen, ook al vind ik zij- of topkoffers de uitstraling sterk teniet doen.Ik vond m'n GSX-F prima geschikt voor woon/werk, ware het niet dat alles zo naar de klote gereden wordt als je 95% snelweg rijdt (balhoofd/vierkante banden enzo) dat ik er geen plezier meer aan had om hem in het weekend te pakken.
Te betrouwbaar zou ik niet over klagen, maar inderdaad, het is alles net niet. Iets te sportief om lekker comfortabel te zijn, maar dan weer net niet sportief genoeg als je sportief zoekt. Veel kortere versnellingen dan de Pan, maar een snelle start bij een groen licht om iedereen zsm in de spiegel te hebben lukt net zo goed met de Pan en zijn 5 versnellingen. Maar die schop onder je reet zal je niet ervan krijgen.De GSX-F gaat bij mij de deur uit omdat het een te 'lief/saai/betrouwbaar/Japans Naaimachientje' is. Met 450km per week aan woon/werk wil ik als ik in het weekend de motor pak een schop onder m'n reet krijgen, even schrikken als ik het gas open doe en vervolgens een beetje de hooliegan uithangen. De Suzuki is daar 0,0 voor geschikt.
Meestal zou ik inderdaad het liefst op de motor zijn, maar ja, als betrokken vader van 2 meisjes, maak ik die keuze niet altijd...Inmiddels, nu ik het zo gewend ben, erger ik me kapot als ik een om welke reden dan ook een auto van de zaak naar huis mag/moet nemen. Vanuit een rijkelijk aangeklede Passat stap ik dan toch met een grijns en een dosis opluchting dan weer op de Transalp naar huis.
Over twee maanden ga ik dit meemaken, ben benieuwd. (tenminste, we beginnen met ééntje)Meestal zou ik inderdaad het liefst op de motor zijn, maar ja, als betrokken vader van 2 meisjes, maak ik die keuze niet altijd...
Yes! Iets van een dikke v-twin in een sportief frame. SV1000/VTR1000/Tuono/etc. Neig nu naar de Tuono.Heb je al een ander model op het oog om je te schoppen in het weekend?