Dakar

Ik hoef geen advies en wil geen advies.
Alsjeblief dank je wel.
;)
Zullen we stoppen met klagen en zeuren?

Ik vindt het mooi dat Hero zo goed meedraait.
Dacht dat het chinees was net als Kove.
Maar het komt uit India.
Nu hoop ik stiekem niet dat ktm aandelen heeft in Hero.
Anders zit er gewoon een ktm blok ingelepeld.
 
Die Hero fiets heeft niets met de Indiase fabrikant te maken alleen in naam. Is het oude BMW/Speedbrain team.
 
Ik hoef geen advies en wil geen advies.
Alsjeblief dank je wel.
;)
Zullen we stoppen met klagen en zeuren?

Ik vindt het mooi dat Hero zo goed meedraait.
Dacht dat het chinees was net als Kove.
Maar het komt uit India.
Nu hoop ik stiekem niet dat ktm aandelen heeft in Hero.
Anders zit er gewoon een ktm blok ingelepeld.
Gefeliciteerd maar je zit op MF/het internet. Dé plek om advies te krijgen of je er nu om vraagt of niet.
Mijn advies was goed bedoelt en jij reageert "dat ik je niet ken" nee dat klopt en daarom zijn smilies zo handig dan kan je wat meer context aan de tekst geven. Dat je ze niet wil gebruiken is je goed recht, maar daarom zeg ik dus dat mensen je weleens verkeerd kunnen begrijpen. Meer is en was het niet.
Om te stoppen met klagen en zeuren moet ik eerst beginnen en daar heb ik niet zo'n zin in, het is weekend en ik ga de Dakar aflevering van gisteren maar eens bekijken.


Maar om mee te gaan in het ON-topic. Ja idd, ze doen het erg goed! Maar wat maakt het uit als er al een KTM blok in zou zitten? Of hoop je gewoon dat Hero een eigen ontwikkeld kwalitatief goed blok heeft? Wat altijd goed is, want ik ben zeker niet tegen de Chinezen.
Vroegah, werd alles wat Japans was ook vergruist als zijnde slecht en tegenwoordig rijd de helft (ofzo) Japans. Die Chinezen komen er wel.
 
Ik zit alleen maar beetje te dollen joh :P
Ik hoopte dat het echt eigen product was.
Vondt het al zo knap.
Heb verplicht eens een week op een Enfield moeten rijden wat een afgang was dat.
 
De coureur Ross Branch had ook de perfecte instelling agressief en gedreven geweldige coureur,ik had hem graag zien winnen
 
En dat zal vast geen rondje Drenthe zijn… 💸
Klopt ik had het ooit allemaal uitgeplozen. Komt er op neer dat het voor een gewoon mens niet te doen is. 50k zit je al snel op. Je kan je ook inkopen in een team dan zit je op ongeveer 90k, dit is dan wel voor de motor.
Dan heb je, je training en dergelijke nog niet eens gedaan.
 
Voor mij is het net zoiets als de loterij winnen, dromen is leuk maar de kans dat het ooit gebeurt is minimaal tot nul.

Want zo geen offroadervaring en geen geld maar wel leuk om maar te kijken.
 
Heroische belden van Hubert Auriol die weer opstapt met 2 gebroken enkels en huilend de finish haalt
Gaston Rahier, de kleine man die hard en goed reed op die giga hoge GS
Arjan Brouwer die bijna verhongerde na verloren te zijn gereden en jankend gevonden werd
Jimmink de beul die -soms- vreselijk goed mee deed

In die tijd waren de tv beelden vaak nog vaag of slecht en kreeg je het gevoel er toevallig iets van mee te krijgen als er een rijder voorbij de camera kwam
Tegenwoordig is het zo glad als een paling in een emmer snot met alle media en pr rijders zoals die coronelletjes
Ik kijk er soms de eerst 5-10 minuten naar maar kan er geen interesse meer voor opbrengen
Het is een sport die afzien en lijden moet laten zien. Het wordt nu gebracht als motogp ,maar dat glimmende imago past er niet bij imo
Just my 2 cents
 
Heroische belden van Hubert Auriol die weer opstapt met 2 gebroken enkels en huilend de finish haalt
Gaston Rahier, de kleine man die hard en goed reed op die giga hoge GS
Arjan Brouwer die bijna verhongerde na verloren te zijn gereden en jankend gevonden werd
Jimmink de beul die -soms- vreselijk goed mee deed

In die tijd waren de tv beelden vaak nog vaag of slecht en kreeg je het gevoel er toevallig iets van mee te krijgen als er een rijder voorbij de camera kwam
Tegenwoordig is het zo glad als een paling in een emmer snot met alle media en pr rijders zoals die coronelletjes
Ik kijk er soms de eerst 5-10 minuten naar maar kan er geen interesse meer voor opbrengen
Het is een sport die afzien en lijden moet laten zien. Het wordt nu gebracht als motogp ,maar dat glimmende imago past er niet bij imo
Just my 2 cents
Kan me nog herinneren dat ik als kind een telefoonnummer belde voor de resultaten van Jan de Rooy van die dag. Dat was voor ons de enige manier om de ontwikkelingen in de rally te volgen. Moet ergens midden jaren 80 zijn geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan