Dames pak: Icon kitty jas + Macna leren broek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy'

MF veteraan
8 aug 2007
3.088
0
Hierbij bied ik mijn motorpak te koop aan: '(

Icon ladies kitty jacket maat M:
Kitty%20Pink%20Blouson%201.jpg

Nieuwprijs: € 400. vraag er € 250 voor.

Macna leren broek met knieprotectoren maat 38. Is een model broek wat strak om de bovenbenen zit en aan de onderkant iets uitloopt. Erg mooi al zeg ik het zelf *D
Heb ik € 150 voor betaald, voor € 80 mag hij weg!

Ik heb een rits aan de achterkant aan de jas en broek laten zetten door MJK. Zodat deze aan elkaar geritst kunnen worden. De rits is ongeveer 30 cm lang. Dit is erg netjes gedaan, de rits valt weg onder de rand van de jas en de stiknaden lopen gelijk met de originele waardoor het niet opvalt! :)

Jas en broek gaan weg omdat ik vlak na dit pak een alpinestars combi heb aangeschaft en sindsdien dit pak niet meer gedragen heb ;) Dus pas een paar keer gedragen!
Foto-JNL4FVUK.jpg
Foto-EB6MHMF8.jpg

Ik wil eerst proberen dit als setje te verkopen. Mocht ik namelijk een van de twee niet kwijt kunnen, dan heb ik zelf ook niets meer aan het pak!
 
Laatst bewerkt:
hallo jessy

ik zag dat jij een motorbroek te koop had staan.

Nou zoekt mijn vriendin er een en misschien dat deze wel past.

Maar als ik het mag vragen??? :$ :$ Hoeveel weeg jij en hoe groot ben jij.

En nog een vraagje: Waar valt hij te bezichtigen.

mzzll psycho

mijn mail adres is psycho994@hotmail.com
 
hallo jessy

ik zag dat jij een motorbroek te koop had staan.

Nou zoekt mijn vriendin er een en misschien dat deze wel past.

Maar als ik het mag vragen??? :$ :$ Hoeveel weeg jij en hoe groot ben jij.

En nog een vraagje: Waar valt hij te bezichtigen.

mzzll psycho

mijn mail adres is psycho994@hotmail.com
Ik heb je een PM gestuurd ;)
 
Hey, Mijn vriendin zoekt nog een leren broek. Zou je me je lengte e.d. kunnen sturen?
jroukema@synergy.nu mag de mail heen.
Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Hey, Mijn vriendin zoekt nog een leren broek. Zou je me je lengte e.d. kunnen sturen?
jroukema@synergy.nu mag de mail heen.
Groetjes
Ik ben 1.79. De broek is eenvoudig korter te maken omdat er aan de onderkant geen stiknaad zit.
Eigenlijk wil ik eerst proberen om het pak als 1 geheel te verkopen omdat ik anders zelf ook niets meer aan de jas heb, mocht ik hem niet kwijt kunnen ;)
Als iemand anders de jas wil hebben, kan de broek uiteraard ook los weg :)
 
Tsja je bent een stuk langer dan mijn vriendin. En de jas is helaas nog even boven budget dus we denken er nog over na. Je hoort nog van me dan.
 
met welke "gewone" maat is de M van de jas te vergelijken?
Maat 38 ongeveer, ik denk dat 40 ook nog wel kan. Bij mij zit hij niet aangesloten omdat ik de mouwlengte van een M nodig heb.

Volgens mij verkopen ze hem nog steeds bij Motoport klik , als je het te ver rijden vind om even te passen zou je ook daar een M kunnen proberen.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor je mailtje,
mijn vriendin hag nog een nieuwe jas gezien voor 280 dus ik denk dat ze dan liever die haalt:)
 
Hoi Jessy,

Zou je mij een mailtje kunnen sturen i.v.m. de aangeboden motorkleding?

Groet,

Mike "the Bike"
:]
 
Hallo Jessy,

Ik ben opzoek naar een pak voor mijn vriendin.
Denk je dat het iets kan zijn voor iemand van 1.85 en 70 kilo ?
Anders zou ik graag iets van je horen wanneer we het zouden kunnen komen passen en waar..

BVD,

Stefan
 
Ik weet niet of het past, het jasje denk ik wel, maar de broek misschien niet. Ik ben zelf 1,79 en 63 kg, aangezien je vriendin langer is kan ze nog steeds wel dezelfde breedtemaat hebben. De broek is wel lang, als ik mijn laarzen aanheb komt hij net niet op de grond. Heeft je vriendin meestal maat 38 voor broeken? Dan past ze hem denk ik wel. :Y

Woensdag komt er al iemand kijken, als hij dan niet verkocht is mag je altijd langskomen.
 
Laatst bewerkt:
Nouw ik ben erg benieuwd of we nog een kansje maken dan.
Het ging voornamelijk om de jas dus die moet wel gaan passen lijkt me.
De broek heeft ze maar 40 dus of dat gaat lukken ...

Maar ik hoor het graag van je woensdag.
Ik heb erg veel interesse in de jas!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan