Dark Byte

Dark Byte

MF'er
19 jul 2010
194
0
Zutphen
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Darryl, ik ben 18 jaartjes jong en ik woon in Zutphen. In principe zou ik hier nu een heel stuk over mijn motor neer moeten zetten, maar helaas, zo ver is het voor mij nog niet. Ik heb een tijd lang zitten twijfelen of ik eerst een auto-, of eerst een motor-rijbewijs zou gaan halen, en daardoor ben ik eigenlijk op dit forum beland. Ik lees nu denk ik een maand of drie mee. Ik vind het leuk om veel over dingen te lezen als ik twijfel over iets dat ik kan gaan doen of als ik van plan ben iets aan te schaffen, dus ook in dit geval. Ondertussen is de twijfel weg en heb ik besloten om eerst mijn motor-rijbewijs te halen :) . Mede omdat ik dat besluit heb genomen heb ik me nu hier maar geregistreerd. Ik zal waarschijnlijk niet heel veel posten, en als ik iets post zal het hoogstwaarschijnlijk een (domme) vraag zijn, aangezien ik een totale noob ben als het op motoren aankomt :P . IK leer graag, dus mocht ik een keer iets doms zeggen: vertel me gerust hoe het wel zit :) . Volgende maand ga ik waarschijnlijk m'n theoriecertificaat halen, zodat ik kan gaan beginnen met lessen. Mis ik wel net dit motorseizoen, maar heb ik wel mooi de tijd om te gaan sparen voor volgend jaar :P . Ik hoop dat ik het een beetje naar m'n zin ga hebben hier, maar wat ik zoal heb gelezen beloofd veel goeds.

Dark Byte
 
:W Darryl
full
Suc6
met het halen van je Atje :]



full
 
Terug
Bovenaan Onderaan