De Chocotoffs: To BBQ or not to BBQ... not really a question

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de traditie dat de meesten toch niet met de motor komen naar de bbq :P
Wat wil iedereen drinken?
Moet ik nog zorgen voor wijn? Bier? Fris? 43? Gezelligheid?
(droog wit toch Jes?)
 
Palmpje dus :P
Nah, Geert, gaan we een keertje touren door belgië kijken of we wat uit kunnen dagen :P
 
Ok, ik hou het dus op fris, satesaus, stokbrood, ander vlees dan sate en kolen op mijn lijstje tot nu toe.

Ik ben zelf de hele dag thuis (op boodschappen doen na dan) dus je mag binnen vallen wanneer je wil, rene is waarschijnlijk vanaf 15:00 wakker :+
Ik denk rond 17:00?
 
Bah... geen zin in vandaag... B|

Hebben jullie jezelf trouwens al eens teruggezien op mijn tegekgaafgeweldige trouwfilm? Misschien geinig om zaterdag ff op te zetten
 
Ik kom morgen wel overigens... maar ben er pas later. Ben om 17:00 thuis en ga dan gelijk door naar jullie. Moet ik nog iets meenemen?
 
Laatst bewerkt:
Nog maar 4 uur, dan mag ik naar huis...
:/

@ Nocer: *O*
Meenemen: je liefje. Voor de keuring. })

En nog een aanvulling: Zen, Oxi en ik vallen rond 18u binnen, rijden om 17u weg.
 
Laatst bewerkt:
:^
Ik vind 18:00 ook helemaal goed, is meer dat er een tijd geroepen moest worden ;) Weet ook wel dat de choco's er dan nog lang niet zijn :P
 
Btw, toch zoet wit dan? ;)
Als je het in huis hebt :9 maar als ik de enige bent die het drinkt dan hoef je het niet te kopen hoor :)

[me="Zen_78"]voelt zich dan weer verplicht om de hele fles op te drinken en dat is laatst ook niet helemaal goed gegaan O-)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Judith heeft een deathline voor haatr studie op zaterdag. Dus dat gaat ze niet redden om dan ook nog naar de bbq te komen. Ander keertje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan