De grote, boze, MF favo Bike Builders poll

Mijn all time favo bike builder is

  • SPS

    Stemmen: 4 15,4%
  • Exile

    Stemmen: 6 23,1%
  • Jesse James

    Stemmen: 5 19,2%
  • Billy Lane

    Stemmen: 2 7,7%
  • Indian Larry

    Stemmen: 1 3,8%
  • Martin Bros

    Stemmen: 1 3,8%
  • Waltz

    Stemmen: 5 19,2%
  • Bozzie

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    26
:} !!!

Edje is scherp vandaag!
Dus CD werkt voor JJ..
Wellicht iets voor een nieuw topic: Wist je dat...
Ik heb er ook nog 1 overgens. Wisten jullie dat Indian Larry na opnames van de BBO is omgekomen? Hij gaf een encore toen het mis ging. Deze BBO aflevering was pas geleden op Discovery USA maar aangezien Knukkel de DVD's niet wilde meenemen is het dus niet te voorspellen wanneer we die aflevering hier gaan zien...

Dit is de bewuste fiets. Apart frame nietwaar? Aan elkaar gelaste ketting... weer eens wat anders...

full
 
Bozzies maakt mooie fietsen maar die zwart met rode die ik laats in een blad (en in Rosmalen) zag vind ik een regelrechte knock off van Violator.
 
De beste bike-builder ben jezelf, alles wat jezelf doet is niet te evenaren door een dure gekochte 'chopper' . Simpelweg omdat degene die het werk heeft gedaan ook de rijder is, en niet een of andere over het paard getilde 'Bike Builder'.
Het hele fenomeen 'bike builder' gaat naar mijn idee ook in tegen de essentie van een zelfbouw machine (al dan niet een chopper/bobber)namelijk dat je iets bouwt dat je zelf mooi vindt.
Amen ;)
 
De beste bike-builder ben jezelf, alles wat jezelf doet is niet te evenaren door een dure gekochte 'chopper' . Simpelweg omdat degene die het werk heeft gedaan ook de rijder is, en niet een of andere over het paard getilde 'Bike Builder'.
Het hele fenomeen 'bike builder' gaat naar mijn idee ook in tegen de essentie van een zelfbouw machine (al dan niet een chopper/bobber)namelijk dat je iets bouwt dat je zelf mooi vindt.
Amen ;)

Namens alle sleutellaars :} , maar daarom kun je de fietsen nog wel mooi vinden, toch? Al is het alleen maar om inspiratie of ideeën op te doen, kijk domweg kopiëren doen (en kunnen $$$$$) we toch niet.

Ik heb btw gekozen voor JJ, om eerder genoemde redenen; hij doet nog steeds een boel zelf, en dat waardeer ik in de man en z'n fietsen. En hoe je het wend of keert; het is een trendsetter.

Dat 't een mentaal wrak is, allah.
 
Laatst bewerkt:
Het is heel simpel, Billy Lane is gewoon de coolste van al die gasten die meedoen aan die Build Off´s, kwa motoren zit er van alles moois tussen maar Billy is tenminste gewoon een dikke lompe boer (gebleven......).......
 
Het is heel simpel, Billy Lane is gewoon de coolste van al die gasten die meedoen aan die Build Off´s, kwa motoren zit er van alles moois tussen maar Billy is tenminste gewoon een dikke lompe boer (gebleven......).......

Hey... Bral is terug! Was je ziek ofzo? Ik miste je "niet altijd even postieve, doch altijd eerlijke commentaar..."
 
heb anderhalve week thuisgezeten ja........

did u get da money ?

[offtopic]
Ah..... het kwartje valt! Vrouwlief doet thuus de financien en vroeg wie mij geld had gestuurd... Kwam niet van iemand met jou achternaam toch? Pfeeuw... nu kan ik het uitleggen... ;)
[/offtopic]
 
[offtopic]
Ah..... het kwartje valt! Vrouwlief doet thuus de financien en vroeg wie mij geld had gestuurd... Kwam niet van iemand met jou achternaam toch? Pfeeuw... nu kan ik het uitleggen... ;)
[/offtopic]
nee, het kwam van mijn vrouw (die mijn achternaam inderdaad niet als eerste voert en gelijk hebse) want het was voor heur motort.........

(voor zover ik weet dan he, ik weet niet hoeveel ze betaald heeft dus ik kan je ook niet helemaal schoonpraten maar zo ben je een heel end denk ik....)
 
Hallo heren... kunnen we dit in het
I owe you topic afhandelen?
Speaking of which... Iemand Hacksaw nog gezien de laatste tijd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan