De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de rottweiler gemonteerd heb ik al gereden dus hier kan ik wel een beeld van geven.
De extra pk,s zijn goed te voelen.
Vooral bij het terugschakelen (2 tikjes) en dan vol het gas open, zelfs op de snelweg wil ie dan met het voorwiel los.
Verbruik is met de nieuwe mapping niet slechter op geworden,
Al moet ik zeggen dat dit bij mij al huilen met de pet op was.. 1:12

Nadeel is wel het extra geluid., was zonder de Killers al niet mis maar is nu wel iets te veel van het goede.
Wel leuk is de extra fluit die geproduceerd wordt.,
Brullen als een beer en zingen als een vogeltje ((((-:
 
Met de rottweiler gemonteerd heb ik al gereden dus hier kan ik wel een beeld van geven.
De extra pk,s zijn goed te voelen.
Vooral bij het terugschakelen (2 tikjes) en dan vol het gas open, zelfs op de snelweg wil ie dan met het voorwiel los.
Verbruik is met de nieuwe mapping niet slechter op geworden,
Al moet ik zeggen dat dit bij mij al huilen met de pet op was.. 1:12

Nadeel is wel het extra geluid., was zonder de Killers al niet mis maar is nu wel iets te veel van het goede.
Wel leuk is de extra fluit die geproduceerd wordt.,
Brullen als een beer en zingen als een vogeltje ((((-:

Rij jij op een 640 of op een 990?
 
ik ben wel benieuwd naar 2 dingen:

Hoeveel meer hij gaat verbruiken met de rottweiler.

En hoeveel pk het nu echt oplevert (zonder dat er nog nokkenassen vervangen worden uiteraard). (op de rottweiler site zelf krijg ik een beetje het "wij van wc eend adviseren wc eend"- gevoel).

Bij mij leverde het 10pk extra op (mijn uitdraai staat ook op de cpr site) verbruik is iets beter geworden maar heel noemens waardig is het ook niet (+ 1 km/ L)
Inlaat geluid ja dat is goed hoorbaar bij volgas, het overstemt de uitlaten op dat moment echter je zit recht boven de inlaat en de uitlaat zit achter je vandaar dus iets luider.
Ik vindt het een verslavend geluid en niet irritant maar rij altijd met oor doppen. Maar voordat ik deze filter had vond ik boven de 80km/h het ook zonder doppen veels te luid.
full
 
Ik had een keer zoiets op een Honda en daar was het idd de spanningsregelaar. Maar meten is weten, regel ergens een multimeter en check wat de spanning van je accu is. Die zou onbelast en opgeladen rond de 13,6v moeten zijn. Als ik jou zo hoor, zou ik verwachten dat de spanning ergens onder de 11v zit, en dan kunnen er dingen uitvallen idd.

Trouwens, bij deze meld ik me weer even in dit topic :] hallo allemaal, tijd niet gezien, ja alles gaat lekker, en nee, ik heb nauwelijks motor gereden dit jaar. Als het 1500km is, is het al veel. Remschijven staan vol met vliegroest, en dit jaar gaat daar niets meer aan veranderen ben ik bang.

Heb even gemeten;
Stationair meet ik 18,3 V en bij hogere toeren 19,5 V;
ietswat flink aan de hoge kant lijkt me -O- B|

Enig idee wat voor spanningen en weerstanden er uit de dynamo moeten komen?
 
Weet hier iemand een adres voor de 'zachte' zijtassen van een SMT 990?

Liefst tweedehands want EUR 380 vind ik wel erg veel van het goede. De tweedehands set op de Duitse ebay is vandaag verkocht.
 
Zijn er hier toevallig ook bezitters van een 950/990 adventure die niet heel veel langer zijn dan 1,75? :)
ben me langzaam maar zeker aan het oriënteren op 1 van deze modellen maar ik lees veel over de (enorme) hoogte :P
Ben 1.90 met in verhouding lange pootjes, maar staat tegenover dat ik m'n S naar een zithoogte van letterlijk 1 meter heb gebracht. Kan ook niet met twee voeten plat op de grond :P (scheelt ook weer niet veel trouwens)

Maakt niks uit, zodra ze rollen is er niks aan de hand. Maar laten we wel wezen, KTM had geen kleine mensen op het oog als doelgroep :)
 
Ik ben 1.72 en kan altijd wel met mijn tenen bij de grond, en dat is voor mij genoeg. Op een allroad is dat nu eenmaal zo voor mij, had dat al met de vstrom, later met de smt, en nu met de 1190 adv. Ik heb nog proef gereden op de 990 adv en de bmw gs 1200, lukte ook prima hoor.
Eventueel heb je nog verlagingssets of aangepast zadel, of laat je teennagels groeien.. ;-)
 
Bij mij leverde het 10pk extra op (mijn uitdraai staat ook op de cpr site) verbruik is iets beter geworden maar heel noemens waardig is het ook niet (+ 1 km/ L)
Inlaat geluid ja dat is goed hoorbaar bij volgas, het overstemt de uitlaten op dat moment echter je zit recht boven de inlaat en de uitlaat zit achter je vandaar dus iets luider.
Ik vindt het een verslavend geluid en niet irritant maar rij altijd met oor doppen. Maar voordat ik deze filter had vond ik boven de 80km/h het ook zonder doppen veels te luid.
[afbeelding]

Heb de Rottweiler er ook op zitten, alleen durf ik niet echt te zeggen dat ik er veel PK bij heb. Heb helaas geen nul meting, maar na installatie kwam er 118.9 uit op het AW. Dit op de Dynostar van Jeroen vd Meer. Wat ik wel ervaar is dat met name het midden en hooggebied veel beter op en door pakt. Vooral ook het verschil in koppelkromme is heel erg goed merkbaar.

Verbruik durf ik weinig over te zeggen, maar dorstig kan ie iig wel zijn (1-11 á 12)
 
Heb de Rottweiler er ook op zitten, alleen durf ik niet echt te zeggen dat ik er veel PK bij heb. Heb helaas geen nul meting, maar na installatie kwam er 118.9 uit op het AW. Dit op de Dynostar van Jeroen vd Meer. Wat ik wel ervaar is dat met name het midden en hooggebied veel beter op en door pakt. Vooral ook het verschil in koppelkromme is heel erg goed merkbaar.

Verbruik durf ik weinig over te zeggen, maar dorstig kan ie iig wel zijn (1-11 á 12)

Mijn verbruik is meestal rond de 1:15 maar als ik flink aan het gas ga hangen dan gaat het naar 1:13. En met de cpr win je inderdaad vooral in het midden & hoog toeren gebied.
full
 
ik lees al een tijdje mee en wil me nu ook maar eens voorstellen.
ik rij een 990 smr met wings uitlaten.
wie heeft er zin om binnenkort eens lekker mijn motortje te wassen en de voorbocht op te schuren?
tot op de weg :W
20141121_152116.jpg
 
beste zen welkom in dit topic, goed om te lezen dat je voor juiste uitlaten gekozen hebt, alleen jammer van die sticker, ben je zo'n akra wannebee 8-)

moet ik de foto van je brommerdje toevoegen aan de op :?

je hebt trouwens een mooie fiets verzameling :+
 
tjah het vlees is zwak, toch maar akra stickertje geplakt. dat is hier in 020 erg in trek, vooral op van die onwijs gave mp3 driewielers.

deze mag wel in de OP, je bent een poser of niet.
ik heb zo'n vermoeden dat mijn fietsjes in het niet vallen met jouw garage.. 990 SMT, 1290 superduke, tiger, racer, circuitracer... en vast nog wel wat meer :)
20140907_132557.jpg
 
plaatje toegevoegd :Y

Ja die MP3's zijn gaaf :9~ laatst eentje via ebay besteld, vond em al goedkoop, had een waarschuwing moeten zijn

687031_EX.jpg


|( :(

maar de sound is gooooeeeeed 8-)
 
Akra powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahaha

Mooie collectie Zen.
Wanneer gaan we naar de kuil?
Kan ik meteen even voordoen hoe je op een EXC moet rijden. ;)
 
Akra powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahaha

Mooie collectie Zen.
Wanneer gaan we naar de kuil?
Kan ik meteen even voordoen hoe je op een EXC moet rijden. ;)

Zo snel als mogelijk wat mij betreft!
Neem jij je trialfietsje mee, zal ik je nog wat klauterwerk leren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan