De Motobliekers 10 - Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weekend? Nog 4 dagen werken+1 dag schoonmaken en dan 2 weken vrij *O*
Vanmiddag met de andere 2wieler door het bos gecrosst, leuk alternatief voor motorrijden. Wel een stuk vermoeiender :+
 
Ik mis trouwens op pagina 1 een paar nieuwe gezellige binnenwaaiers, denk Motordonkey daar toch wel een plaatsje verdient heeft Sandy????
 
Qua diploma's ben ik nog altijd Logistiek Manager, maar ik ben blij dat ik de logistiek uit ben :P
Al heb ik destijds gewoon de verkeerde werkgever gehad die mij flink misbruikt heeft.

Logistiek is overal en in zoveel vormen dat daar altijd wel werk in te vinden is. Je moet alleen wel weten welke richting je op wil, de fysieke distibutie (wat vrijwel iedereen onder logistiek verstaat: transport) of logistiek intern in een bedrijf (productieplanning, voorraadbeheer, ontwerp/indelen productieruimte of magazijnen).
Tijdens mijn opleiding ging mijn interesse volledig naar de transport en deed ik het andere deel alleen omdat het moest. Nu ik zelf al een aantal jaar in andere functies in fabrieken werk, krijg ik dus ook interesse in de interne logistiek. Dus wie weet switch ik ooit weer :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan