Deauville wordt Sloopveel (onderdelen)

Erasmos

MF veteraan
26 jan 2014
1.544
5
Halverwege het kleppen stellen was ik er zo klaar mee dat ik maar een K75 heb gekocht :P

XLaY7ez.jpg


Vrijwel alles is nog beschikbaar, roept u maar en dan maak ik een foto en kunnen we wel tot een prijs komen. Het is een motor met ervaring maar daar zijn de prijzen ook naar!
 
Helaas is een tijdje geleden mijn honda NTV omgevallen. Nu is helaas de plastic behuizing van de knoppen kapot omdat de motor op het gashendel viel. Is dit plastic kapje nog beschikbaar?
 
Sorry voor de late reacties, ik was toch wat langer van huis dan gepland.

Had je nog gekeken toevallig? Weet je of ze recht zijn? Hoeveel mm is de dikte?
Als ik voor de motor ga liggen zien ze er wel recht uit. Aan de buitenkant voel ik een piepklein randje en aan de binnenkant een randje van wat minder dan een mm.

Helaas is een tijdje geleden mijn honda NTV omgevallen. Nu is helaas de plastic behuizing van de knoppen kapot omdat de motor op het gashendel viel. Is dit plastic kapje nog beschikbaar?
Mocht je hem nog nodig hebben, je bedoelt de behuizing kap van de rechterschakelaars?
 
Wat is de kleur van de kappen? en is de rechter zijkap en topkuip nog beschikbaar?
Heel donker blauw, bijna zwart. De motor is door de vorige eigenaar overgespoten. Topkuip is inmiddels verkocht, zijkap is nog beschikbaar maar is wel beschadigt.
 
Dus niet de originele Obergine kleur? Hoe erg beschadigt?
Nope vroeger was ze rood. In allebei zitten wat scheuren en mist een stukje. Vorig jaar is ze omgevallen en dat heeft de kappen niet ten goede gedaan.

Uitlaat en benzinepomp zijn overigens ook verkocht ondertussen.
 
Sorry voor de late reacties, ik was toch wat langer van huis dan gepland.Als ik voor de motor ga liggen zien ze er wel recht uit. Aan de buitenkant voel ik een piepklein randje en aan de binnenkant een randje van wat minder dan een mm.

Hoe voelde het met remmen? Heb je kans om de schijven op te meten?
Wat was eigenlijk je kilometerstand?
 
Laatst bewerkt:
Zo op het oog zien de schijven er recht uit, maar ze zitten nog op de motor dus het is lastig beoordelen. Ik ben volgende week vrijdag weer bij de motor dan hang ik de schuifmaat er even aan.

Hoe voelde het met remmen? Heb je kans om de schijven op te meten?
Wat was eigenlijk je kilometerstand?
Iets onder een ton, waarvan de laatste 40.000 voornamelijk snelweg. Remmen voelde normaal maar het is mijn eerste motor dus ik heb weinig referentiemateriaal.
 
Laatst bewerkt:
Remschijven zijn gereserveerd voor Eerf. Ondertussen wordt de motor kaler en kaler, een flink gedeelte van de onderdelen ligt al in de schappen te wachten op een nieuwe eigenaar.
 
Ik heb nog onderdelen liggen, waaronder kuipdelen, remschijf+klauw, bobine. knipperlichten, kabelboom, tank, motor.

Een kleine greep:

Schijf is voor achter denk ik?

Heb je trouwens toevallig nog de originele bougiesleutel uit het gereedschapssetje?
Die van mij is "verdwenen" en nu krijg ik met geen mogelijkheid die bougie linksvoor uit het blok B|
 

Ik bedoelde eigenlijk, die voor de voorzijde liggen al bij mij :)
(voor mogelijk geïnteresseerden is het wel handig te weten voor welk wiel de schijf is mocht dat adhv de foto niet duidelijk zijn)

Ben je ook bereid om afscheid te nemen van die bougiesleutel?
 
Waren ze nog goed genoeg trouwens?

Tuurlijk, hij past door de brievenbus dus voor €4 stuur ik hem naar je op.
 
Kun je je adres nog even pm-en? :)

Edit: Heb het al gevonden in een oude PM, spul is gisteren op de post gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan