Deeltje 23 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja
hoorde gister dat ik vandaag nog vrij ben, dus ik dacht meteen ooh leuk kan ik mee naar zandvoort, maarja gaat dus niet door. B|
 
je bent er maar druk mee... als het resultaat maar mooi is ;)


Alles wat in elkaar gezet moest worden staat in elkaar en in de kamer.. nu alleen nog de accesoires neerzetten.. Lous ook blij :Y


Wat een heerlijk weer zeg 8-)


Zag de Gids hier ook posten, :W alles goed ?

Heb de hele week late dienst.. _O-
 
Heel hard gescheurd!! ;)

En nu de punten van haar winterlaarsen afgereden, door de zool heen..... B| Tijd voor nieuwe dus.

Ow, en weer een randje van de bandjes af, ben d'r bijna!!


VRO2 was idd weer lachen.. en helaas had deze beer wat minder geluk bij het oefenen van het 'remmen in de bocht'..

Welliswaar ook wat van m'n laars afgereden.. alleen aan de verkeerde kant.. nl de bovenkant van de rechterneus.. B|

Jaja.. klein schuivertje gemaakt.. hmmz.. remmen in de bocht zonder ABS is geen grapje en vergt behoorlijk wat beheersing.. de beheersing was ik heel even kwijt en vlak voor het punt van stilstaan blokkeerde m'n voorwiel en helaas stond ik nog iets te schuin, waardoor ik onderuit gleed met een snelheid van niets.. gelukkig maar, alleen een gekneusde linkerpols en zere rechterduim.. verder lichte beschadiging aan de motor en aan m'n rechterlaars dus.. pak is nu ook nieuw af :9

Ben erg blij dat dit gebeurd tijdens een VRO-oefening en niet op de openbare weg.. :Y

Al was ik enorm bezig m'n grenzen te verleggen gisteren, was ik blij geen motor met kuipen te hebben op dat moment :X

Thnz Mariecke, Bart, Marcel en Patricia voor de zeer zonnige, leerzame en leuke dag.
 
VRO2 was idd weer lachen.. en helaas had deze beer wat minder geluk bij het oefenen van het 'remmen in de bocht'..

Welliswaar ook wat van m'n laars afgereden.. alleen aan de verkeerde kant.. nl de bovenkant van de rechterneus.. B|

Jaja.. klein schuivertje gemaakt.. hmmz.. remmen in de bocht zonder ABS is geen grapje en vergt behoorlijk wat beheersing.. de beheersing was ik heel even kwijt en vlak voor het punt van stilstaan blokkeerde m'n voorwiel en helaas stond ik nog iets te schuin, waardoor ik onderuit gleed met een snelheid van niets.. gelukkig maar, alleen een gekneusde linkerpols en zere rechterduim.. verder lichte beschadiging aan de motor en aan m'n rechterlaars dus.. pak is nu ook nieuw af :9

Ben erg blij dat dit gebeurd tijdens een VRO-oefening en niet op de openbare weg.. :Y

Al was ik enorm bezig m'n grenzen te verleggen gisteren, was ik blij geen motor met kuipen te hebben op dat moment :X

Thnz Mariecke, Bart, Marcel en Patricia voor de zeer zonnige, leerzame en leuke dag.

Alhier.. de bocht in met leuke snelheid.. was al m'n 3e of 4e keer ofzo.. snelheid schroefde ik steeds wat op.. grenzen verleggen dus..

DSC_0251.JPG



En hier.. grens gevonden.. -O-

DSC_0252.JPG


Snelheid was overigens tijdens de val dermate klein dat ik nog wel op eigen weghelft lag *O*


-O-

:j
 
Laatst bewerkt:
Zow thuis......
Thanx allen voor een gezellige dag!!! :Y

Stoer ook gids weer gezien en gesproken!! altijd goed!!

geslaagde dag!! :Y :Y
 
Heel hard gescheurd!! ;)

En nu de punten van haar winterlaarsen afgereden, door de zool heen..... B| Tijd voor nieuwe dus.

Ow, en weer een randje van de bandjes af, ben d'r bijna!!

En nu nog harder gescheurd *O*
Zag er goed uit allemaal!!!

Vooral Mariecke en Jantah gingen erg lekker voor de eerste keer (same voor Lemming, groep 2 ging prima :)).
Hmm was stiekem toch jaloers, na gister had ik de smaak ook wel te pakken en had zo mee willen doen :)

Ander keertje misschien :)

Iig, allemaal bedankt voor de ERG leuke dag! :)

Zal ik de foto's hier online gooien (selectie) of via een ander distributie iets ?
 
Laatst bewerkt:
Oh en Miriam, bedankt voor je zorg ;)
Ik denk dat ik het wel ga voelen morgen _O-
 
Weer heel thuis na een super dagje Zandvoort. Heel erg gezellig met zoveel! :Y

Lekker relaxed OH'en met iedereen en genieten van de zon en tussendoor duelletjes op de baan uitvechten. Thanks Muerte en KTN. Bijna 3 seconden van mijn PR af.

Iedereen bedankt. :W

X: Volgende keer ben je er gewoon bij! Hoop dat vandaag een mooi afscheid was voor jou en je familie.


Zitten leuke foto's tussen maar Achi gaat eerst douchen(auw) en met de benen omhoog en dan niets meer doen. Morgen meer.

full
 
Weer heel thuis na een super dagje Zandvoort. Heel erg gezellig met zoveel! :Y

Lekker relaxed OH'en met iedereen en genieten van de zon en tussendoor duelletjes op de baan uitvechten. Thanks Muerte en KTN. Bijna 3 seconden van mijn PR af.

Iedereen bedankt. :W

X: Volgende keer ben je er gewoon bij! Hoop dat vandaag een mooi afscheid was voor jou en je familie.


Zitten leuke foto's tussen maar Achi gaat eerst douchen(auw) en met de benen omhoog en dan niets meer doen. Morgen meer.

[afbeelding]

Leuke foto man :)
Ga even graaien in mijn kaartje :)
 
Weer heel thuis na een super dagje Zandvoort. Heel erg gezellig met zoveel! :Y

Lekker relaxed OH'en met iedereen en genieten van de zon en tussendoor duelletjes op de baan uitvechten. Thanks Muerte en KTN. Bijna 3 seconden van mijn PR af.

Iedereen bedankt. :W

X: Volgende keer ben je er gewoon bij! Hoop dat vandaag een mooi afscheid was voor jou en je familie.


Zitten leuke foto's tussen maar Achi gaat eerst douchen(auw) en met de benen omhoog en dan niets meer doen. Morgen meer.

[afbeelding]
toen was ik zeker spullen opruimen :+ (@ de foto)

Archi en KTN ook bedankt, was genieten van de duellen *O* *O*

[me=Muerte] = douche.. [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan