Derde toertocht vanuit Zwolle door omgeving

Flanky

MF veteraan
15 mrt 2003
1.066
1
Groningen
Gaan we met zn allen naar|richting Zwolle?

Datum: 23 november, 10 uur vertrek vanaf zernikeplein ?, of later inhaken op de route..als zernike plein niet op de route ligt

zernikeplein.jpg


Met de tweede rit gingen mee:
The one and only Bak, Speedy_J, K_kregel & girl, Eska, Job2, Webdude, jokermotor,
jedi2000, guzzi254, Doc, Davidos, RedlineRider, Ninja1970, Ikbengek,...,.., en Flanky

Tips voor een pol trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Als alle omstandigheden het toelaten wil ik ook wel mee, maar dan haak ik halverwege (Beilen) in, of een ander punt natuurlijk. ;)

Misschien een idee voor 2e verzamelpunt: Ontmoetingsplek bij TT-circuit?
 
en in zwolle lijkt mij de McDonalds in zwolle noord een goeie verzamel punt

en inderdaad TT circuit is een goeie verzamelpunt

maar gaan we binnen door naar zwolle of via snelweg
 
Kijk ook eens in het topic "scheuren in de omgeving van Zwolle" van Dennisdebengel.
Hier worden wel vaker tochten georganiseerd: zitten genoeg mensen bij die de weggetjes wel kennen daar (Dennisdebengel en vuurstorm!)

scheuren in omgeving zwolle
 
Laatst bewerkt:
Red is zeker weer van de partij!!!!!! Als we nou in zwolle starten dan binnendoor naar TT circuit :9~ heeft er niet iemand GPS op ze fietsie ??
 
he, ik ben ook van de partij. Wordt trouwens wel een lange dag, het zou van mij ook best wat later mogen beginnen......

Oja, zal ik mezelf dan nu maar de Rijdende FZRechter noemen??
(Nav Ninja1970)
 
Wie heeft er zin om as zaterdag een biertje te drinken in de stad?? Lijkt me wel lachen...ruige motorlui verzieken de sfeer van de nette studentjes...
 
als het weer fantsoenlijk is (lees: droog!) en er ligt geen 10 cm dikke laag zout...dusz geen....dan ben ik ook wel van de partij...kom uit Heino dat ligt tegen zwolle aan.

en ach als ik er toch ben dan wil ik ook wel wat mooie stuur wegen laten zien ;)
 
als het weer fantsoenlijk is (lees: droog!) en er ligt geen 10 cm dikke laag zout...dusz geen....dan ben ik ook wel van de partij...kom uit Heino dat ligt tegen zwolle aan.

en ach als ik er toch ben dan wil ik ook wel wat mooie stuur wegen laten zien ;)

dan rij ik direct achter je als je teninste terimidinges pijpen er onder hebt liggen :+
 
ja iwl ook wel meerije
ma me bak is geen racer, kan net op snelweg meeekome


MSN. tslagter@home.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan