Deze dame kocht een BMW 318 ci coupe 2.0 2002 HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mamaliezz

Rookie
28 sep 2013
10
0
Katwijk
Beste leden van het moterforum

Ik kocht afgelopen dinsdag een BMW 318 ci coupe excutive 2.0 uit 2002 en geweldig mooie auto maar bij de koop vond ik dat er veel olie lag op het onderstel... dit was volgens de verkoper geen probleem want alle auto's zweten zegt hij...hij heeft 240.000 km gelopen en heb hem voor 4000 gekocht wel wat van de prijs af moeten praten want 4000 is wat ik had te besteden heb er zo'n 400 euro vanafgekregen maargoed hij heeft energielabel B maar zuipt olie alsof die alcoholist is.. in 5 dagen nu zo'n 3,5 liter... heb er nu 220 km mee gereden vanaf dinsdag en hij is nu weer leeg er ligt weinig olie op de grond en ik hoor tijdens het gasgeven een soort piepgeluid van een lek slangetje misschien er komt zo nu en dan ook een rare verbrande lucht de auto in....Wat zou er aan de hand kunnen zijn tis onze eerste bmw en hoop hem te kunnen behouden maar met deze olieverbruik gaat dat niet lukken :-( BMW dealer vraagt weer veel geld en ook de sleutel laad niet op in het contactslot... heb hem opgemaakt met een stanleymes om het oplaadbare knoopcel batterijtje te vervangen die is onderweg met de post een 2020 knoopcel batterij is dat dus en anders een nieuwe sleutel is 180 euro zei die bmw dealer Pfff zijn ze wel helemaal goed snik daar met die prijzen... en dan te bedenken dat je het voor 2,95 en een hoop gepriegel zelf kunt doen. nogmaal de specificatie van mijn auto

BMW 318 ci exclutive coupe 2.0 uit 2002 met 240.000 op de teller.... ben er wel terug geweest naar die garage en die kijkt er over een week naar want zo lever je geen auto af toch?
 
Laatst bewerkt:
Teruggaan en op een nette wijze melden dat je graag de koop wilt ontbinden wegens niet vermeldde gebreken en dus graag per direct je geld terug wilt.

Er zijn hier ongetwijfeld mensen die je kunnen vertellen op welke grond dit kan.
 
Sorry ik ben idd nieuw en weet verder de regels niet binnen dit forum had me even moeten voorstellen denk ik? Maar als je wanhopig opzoek bent naar info over je net gekochte auto vergeet je wel eens wat en idd dit is een motor forum maar kwam hier terrecht door op google olielek bmw 318 ci te typen dus wist ik ook niet vantevoren heh ;-)
 
Sorry ik ben idd nieuw en weet verder de regels niet binnen dit forum had me even moeten voorstellen denk ik? Maar als je wanhopig opzoek bent naar info over je net gekochte auto vergeet je wel eens wat en idd dit is een motor forum maar kwam hier terrecht door op google olielek bmw 318 ci te typen dus wist ik ook niet vantevoren heh ;-)

:?

Google
 
Laatst bewerkt:
En eigenlijk ondanks deze nodige reparatie ben ik wel in love al met deze auto hoeveel zou het kosten of zal ik het op hen verhalen? Ik vind het wel waard om hem te laten repareren want wie weet is het een slangetje verwisselen van 50 euro of iets dergelijks.. is de mooiste auto die ik ooit gekocht heb dat zullen jullie met motors toch ook hebben met een Harley ofzo??
 
Meld je anders eens aan bij een auto forum. Dit is compleet het tegenovergestelde van de bedoeling van dit forum lijkt me.

Beetje vreemd, juridische vragen over een autokoop, en dat op een motor forum!
 
En eigenlijk ondanks deze nodige reparatie ben ik wel in love al met deze auto hoeveel zou het kosten of zal ik het op hen verhalen? Ik vind het wel waard om hem te laten repareren want wie weet is het een slangetje verwisselen van 50 euro of iets dergelijks.. is de mooiste auto die ik ooit gekocht heb dat zullen jullie met motors toch ook hebben met een Harley ofzo??

:X ......... :r
 
Gooi er een paar duizend er tegen aan is die weer klaar.
En eigenlijk ondanks deze nodige reparatie ben ik wel in love al met deze auto hoeveel zou het kosten of zal ik het op hen verhalen? Ik vind het wel waard om hem te laten repareren want wie weet is het een slangetje verwisselen van 50 euro of iets dergelijks.. is de mooiste auto die ik ooit gekocht heb dat zullen jullie met motors toch ook hebben met een Harley ofzo??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan