Dhr Scott Oiler heeft nieuwe werkgever

Tcat

MF veteraan
Donateur
17 nov 2002
25.413
20.564
010
Mijn Scott Oiler heeft afgelopen donderdag ontslag gehad.
En is nu op zoek naar ander smeerwerk.
Hij heeft voor ongeveer 400km werk verricht.

Alle benodigdheden die Scott nodig heeft om zijn werk te kunnen verrichten heeft ie mogen behouden.




Voor de toekomstige baas:
Zijn werk instructie zit er niet meer bij, maar dat zal vast makkelijk van het interflep af te halen zijn.
En voor 50€ mag je hem komen ophalen.
Ivm de mee geleverde olie flacon, wordt het dus niet opgestuurd!!
Foto's zullen nog volgen als je niet weet hoe Scott er uit ziet.

Vaste prijs = €50,-
 
Vanuit welke plaats is die Scott oiler op zoek naar nieuw werk? Dit in verband met de benodigd reistijd.
 
Vanuit Capelle (das bij Rotteram, daar er meerdere Capelltjes zijn😇)
 
Meneer Cardan functioneert hier nog naar wens, en bovendien werkt hij het liefst alleen, dus ik heb geen extra personele bezetting nodig. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de ontslagreden. Eigenlijk.
 
Vanuit Capelle (das bij Rotteram, daar er meerdere Capelltjes zijn😇)

Sorry, maar daardoor is dhr. Scott niet door de sollicitatieprocedure gekomen. Vanuit de werkgever zijn we op zoek naar een medewerker die dichter bij de zaak woont.
 
Sorry, maar daardoor is dhr. Scott niet door de sollicitatieprocedure gekomen. Vanuit de werkgever zijn we op zoek naar een medewerker die dichter bij de zaak woont.

Geen enkel probleem, dan zal dhr Scott verder moeten gaan met zijn sollicitatie.
 
Meneer Cardan functioneert hier nog naar wens, en bovendien werkt hij het liefst alleen, dus ik heb geen extra personele bezetting nodig. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de ontslagreden. Eigenlijk.

Hij nam zijn werk iets te serieus..
En is dus over gekwalificeerd.
 
Je weet dat zo’n ding af te stellen is, met enige terughoudendheid kan hij z’n werk toch gewoon voortzetten?

Dat klopt..
Echter is hij alsnog niet door zijn proeftijd heen gekomen.
 
Maar dan mankeert dat ding toch wat, die van mij kan ik zelfs op 0 zetten?

Volgens de dealer niet iig...
Heb totaal geen ervaring met die dingen, dus geloof ze op hun blauwe ogen.
Wat de monteur mij vertelde is dat de positie van dhr Scott niet ideaal te bevestigen is op de Kwaak.
En hierdoor dus zijn werk te goed blijft doen.
 
Welke versie van Scott is het waar het om gaat?
Oftewel, hoe doet hij zijn werk? Vacuüm gestuurd of elektronisch?
 
Hier is overleg geweest met het team, en Scott is bij deze uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.

Wij gaan dit doorgeven, Scott zal dat vast prettig vinden.
Wanneer kan het gesprek gaan plaats vinden?
 
😄😄😄
Heerlijk om dit te lezen.
ook ik heb cardan, dus kan Scot geen werkplek aanbieden.
Maar zijn inzetbaarheid zal een aanwinst zijn in heel veel ketens.
Succes met de bemiddeling.
:t
 
Wij gaan dit doorgeven, Scott zal dat vast prettig vinden.
Wanneer kan het gesprek gaan plaats vinden?

wat mij betreft zou het gesprek vanavond tussen 19:00 - 20:30 plaats kunnen vinden, dan kan Scott bij een positieve beoordeling, en uiteraard na het akkoord gaan met de arbeidsvoorwaarden, zijn werkinzet al op korte termijn laten zien.
Mocht Scott vanavond verhinderd zijn dan hoor ik graag wanneer het hem uitkomt, dan kunnen we een ander tijdstip inplannen voor een gesprek.
 
wat mij betreft zou het gesprek vanavond tussen 19:00 - 20:30 plaats kunnen vinden, dan kan Scott bij een positieve beoordeling, en uiteraard na het akkoord gaan met de arbeidsvoorwaarden, zijn werkinzet al op korte termijn laten zien.
Mocht Scott vanavond verhinderd zijn dan hoor ik graag wanneer het hem uitkomt, dan kunnen we een ander tijdstip inplannen voor een gesprek.

Daar wij Scott aan het helpen zijn met het zoeken naar een nieuwe werkgever, en zo juist contact hebben gehad.
Wil Scott zeer graag het intervieuw met u aan gaan.

Wij zien u dan ook graag tegemoet.
Uiteraard zult u wel begrijpen dat wij bij zijn sollicitatie aanwezig zijn, voor ondersteuning.

Ik zal u de informatie toe sturen waar u zich dient te melden voor het gesprek.
 
Oooeeeeh.... spannend dit!
*D

Ik verheug me al op de volgende aflevering.
[dramatische voice over: aan]
Wat er aan vooraf ging...”
<bla bla bla bla>
Kijk nu verder naar hoe Scott zijn nieuwe werkgever gaat vinden!
<upbeat music sounds>
[dramatische voice over: uit]
:}
 
Mooi om te zien dat zijn zoektocht naar een nieuwe werkgever gesmeerd loopt, Bij mij thuis werkt B, de neef van Scott. Die vond het trouwens prima om een referentie te geven mocht dat gewenst zijn.
 
Oooeeeeh.... spannend dit!
*D

Ik verheug me al op de volgende aflevering.
[dramatische voice over: aan]
Wat er aan vooraf ging...”
<bla bla bla bla>
Kijk nu verder naar hoe Scott zijn nieuwe werkgever gaat vinden!
<upbeat music sounds>
[dramatische voice over: uit]
:}

The life and time's of Scott Oiler.

1-01.jpg












Starring: Scott Oiler as himself.

Binnenkort ook in dit theater!
 
Terug
Bovenaan Onderaan