Diameter remleiding bouten

hc460

MF veteraan
6 nov 2009
1.047
0
Ik heb om te beginnen de voorste remleidingen vervangen door de ommantelde exemplaren.
De bouten die erbij zitten hebben een iets kleinere diameter als de originele.
De hoeveelheid verplaatste vloeistof zal iets minder zijn,de druk en knijpkracht zullen misschien toenenemen?
Moet ik de inwendige gaten groter maken matchend met de originele,of niks aan doen ,en merk je niks van.

DSC_0546.jpg
 
ik heb zo het idee dat je daar met de bediening niet veel van zal merken,
maar hang me er niet aan op.

edit:
als je die gaatjes net zo groot gaat maken loop je ook de kans het materiaal te verzwakken en dat wil je ook niet.
 
Laatst bewerkt:
De banjo's zijn ook dunner,vandaar de kortere bouten.
Dat past verder perfect.

@ redeemer,thanx.
Nou nog zien te ontluchten dat @$$%# ding..
 
Het zal niks uitmaken, aangezien remmen geen flow (alleen de flow van het verplaatsen van je remzuigers) hebben van vloeistof, maar het eigenlijk stilstaande vloeistof is die een druk doorgeeft

Is het voor de 1000 k5? Ik heb met ontluchten mijn remklauwen goed geschud, ik heb een full layout genomen van de leidingen zodat hij makkelijker te ontluchten is, aangezien je dan geen leiding meer over je spatbord krijgt
 
Ik heb zo'n vacuum set ,maar dat wilde niet echt.
Toen de tip van een maat van die een complete K7 Vork in zijn TL 1000 had gezet.
Hij heeft eerst de rempomp opengezet om zelf te laten door lopen.
Ontlucht,en toen kant voor kant de klauwen opengezet totdat deze begonnen te lopen.
Daarna ontlucht en binnen een kwartier klaar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan