Div. Suzuki en Honda onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry poosje uit de running geweest, t lijkt erop dat ze niet passen, ik kijk nog ff voor evt met een aanpassing. Per slot van rekening is de uitlaat 't enige naast t blok waar nog orginele delen op zitten....

Maar niet voor mij vast houden hoor, als t gaat lukken kom ik gewon weer op t net.

is goed hoor, alles wat hier staat heb ik te koop, zoalng het er staat.
 
hmm jammer.. PC zou wel leuk zijn eigenlijk..

en eeuhm.. zo'n K&N filter.. doet dat nou veel met de motor?
 
powercommander en K&N filter zijn verkocht, nog wel een origineel ruitje gevonden, staat er nu ook bij.
 
nog twee stekkers gevonden voor je knipperlichten op een universele knipper, makkelijk zodat je niet in je originele kabels hoeft te knippen.

tevens kickje voor me zelf :P
 
Laatst bewerkt:
niemand een leuke undertail, hugger, enz of originele uitlaat voor zijn racer ? *D
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook nog een snelheidssensor liggen?

De sensor die bij het kleine kettingwiel zit. (met kabeltje er aan vast)

Die zoek ik nog een.

Groeten,
Fietske
 
Heb je ook nog een snelheidssensor liggen?

De sensor die bij het kleine kettingwiel zit. (met kabeltje er aan vast)

Die zoek ik nog een.

Groeten,
Fietske


nop motor is veder in het geheel opgekocht door de verzekering, alleen de opties staan te koop.
Wel een speedohealer kabel voor de Gixxers
 
Mick,

Heb je inmiddels de handleiding kunnen verkopen? Anders heb ik er interesse in! Heb helaas geen handleiding bij mijn motor kunnen kopen...

Laat maar weten!

Gr Marco
 
Mick,

Heb je inmiddels de handleiding kunnen verkopen? Anders heb ik er interesse in! Heb helaas geen handleiding bij mijn motor kunnen kopen...

Laat maar weten!

Gr Marco


helaas handleiding is weg, alleen wat in de openingpost staat heb ik nog in me bezit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan