Doe mij die Gixxer!

Speedy_J

MF veteraan
25 jun 2003
3.906
59
Deurne
Hallo,

mijn 600 F heeft mij trouw geleerd hoe ik een motor moet beheersen. Nu ben ik op zoek naar iets snellers. Het liefst deze gixxer Yoshi Maar dat is me nog te prijzig.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een Gixxer vanaf '98 met 600cc of 750cc. Prijs mag liggen rond de 3000 a 5000.

Wie o wie heeft zijn gixxer te koop? :9~
 
hoi ff reageren, heb er nog een staan die ik weg doe . een suzuki gsxr750i bj :9 8 izgs 57000km fluor oranje wiellen,blauw kuipruitje,race demper en de orginele,duo zit,spyball alarm met ceteficaat,nieuwe ketting /tandwiellen dus ik hoor het wel tel:0628263409

Bijlage: Afbeelding 165.jpg
 
hey speedy,

ik heb een GSXR 600 uit 98 met 47000 km erop. Is een straatfiets waar ik nu een paar keer op het circuit mee heb gereden. Hij ik heb m gekocht met betere vering en full race exhaustsysteem die de vorige eigenaar erop heeft gezet voor betere wegligging en meer vermogen.

Ik heb 'm wel met wat schade gekocht, er zit een kras op het frame van de val. De motor is wel verder in topstaat, heb ook weer goede kuipdelen erop gezet. Vraagprijs is 3000 euro dus als je interesse hebt hoor ik het graag!
 
Hey,

Heb mij gixxer tekoop staan. Komt uit 99 en de stand is 16200.
Kleurstelling zwart /zilver.

Extra's YOSHImura uitlaat

Ik hoor wel ofdat je interesse hebt.

Gr Martin
 
Terug
Bovenaan Onderaan