Donderse Poezen 3

Leeftijd Thundercat rijders!

  • Een dame vraag je niet naar haar leeftijd ;)

    Stemmen: 3 11,5%
  • 18-21 nog nat achter de oren

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-25 in de kracht van je leven

    Stemmen: 8 30,8%
  • 25-30 de aftakeling begint

    Stemmen: 1 3,8%
  • 30-40 in je mid-life crisis

    Stemmen: 10 38,5%
  • 40-65 ouwe lul

    Stemmen: 3 11,5%
  • 65+ OPA!

    Stemmen: 0 0,0%
  • rij geen thundercat/hij weer/appeltaart/bananen milkshake

    Stemmen: 1 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
tankcover heb ik nog niet zo lang: toen mijn motor bij de dealer was voor een beurt, hadden ze die toevallig liggen voor een zacht prijsje *D

Nu nog een bijpassende tanktas (wat zijn die dingen duur :X )
 
toffe foto die zet ik meteen vooraan :}
Ja, maar beetje groot misschien. En de foto was wat donker, dus ik heb hem lichter gemaakt, maar daardoor beetje flets. Lynx is een echte zeikerd als het om foto's gaat, het is niet gauw goed
 
Goede morgen mensen...

ik heb weer HEEEEEL wat gemist... :o
Gister werd ik ook pas om 16 uur wakker na een naggie stappen.. :)
Dus had hed weinig zin om nog effe langs te karren met koekblik..

Ook weer welkom allemaal hier natuurlijk. :}
Tegen de tijd dat ik me catje heb zitten we zeker in DP 1001 :+

Nu ga ik maar effe de laatste pagina's van DP 2 lezen...
 
tankcover heb ik nog niet zo lang: toen mijn motor bij de dealer was voor een beurt, hadden ze die toevallig liggen voor een zacht prijsje *D

Nu nog een bijpassende tanktas (wat zijn die dingen duur :X )

O ja, dat was jij dus met dat mazzeltje. Staat echt mooi. Misschien is er straks in Utrecht nog een tanktas te scoren voor minder euri's? Als je gaat tenminste.
 
GOEDEMOREGEN ALLEMAAL,

Thunderer,ik kom komend weekend nog ff langs bij je.....
:( :( :( KAN JE FF POETSEN. :( :( :(
Hij ziet er niet uit.

SN: Dat is volgens Ed Bracame een Devil demper.
Ik vind je helm goed bij je fiets passen, echt een mooie combi.
Dit is wel ff leuk om te vertellen,maar de fiets past bij de helm.
Ik had eerst een helm,pak,handschoenen gekocht,rijlessen genomen,
(4keer4uur),en bij de helm een motor gekocht.In eerste instantie opzoek
naar een zzr.Sorry voor de kawa liefhebbers(zitten hier toch niet) :r .
Dat ik dat ooit eens mooi vond.Toen verder gekeken.
Een Honda cbr vond ik ook wel mooi,alleen had geeneen Honda de kleur
geel die ik in m'n helm had.En toen werd ik op de THUNDERCAT :}
geattendeerd.M'n zwager waar ik mee samen leste,had een rood/zwarte helm
gekocht,dus dat werd een rood/witte THUNDERCAT.
Dus in dit geval is het,de motor past goed bij de helm.
EN NU WIL IK NOOIT MEER IETS ANDERS.
Nou,een klein dingetje,iets meer vermogen en een hogere topsnelheid,
ik zit nu toch vaak tegen het "hij is niet sneller en kan niet harder"
syndroom.Maar voor de rest,neu,geen andere fiets.
:} :} :} YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT :} :} :}

PS:Laatst toch stiekem gekeken naar een suzuki gsx-r 750 in het zwart/GEEL.
was nog ff te duur.
 
Laatst bewerkt:
O ja, dat was jij dus met dat mazzeltje. Staat echt mooi. Misschien is er straks in Utrecht nog een tanktas te scoren voor minder euri's? Als je gaat tenminste.
Ga zeker naar Utrecht: tegen die tijd heb ik ook nog goede allweather kleding nodig ;) Ga dan forenzen naar Amsterdam, op de motor is dat beter :]
 
Op zaterdag 29 november 2003 11:25 schreef Viciie het volgende

edit: iemand die zich geroepen voelt om ff DP1 voor me door te lezen en alle nuttige cat informatie en foto's er uit te halen voor de catsite? :+

Stel dat ik dat even :+ ga doen, hoe wil je het hebben dan :?
 
Stel dat ik dat even :+ ga doen, hoe wil je het hebben dan :?


nah.. lama hangen.. ik had al een heel verhaal getypt over hoe ik wil maar het i handiger als ik het ff snel O-) zelf opzoek. Iig bedankt voor het aanbod!

dat opzoeken zal wel na de 17de worden anders krijg ik ruzie met mama lynx vanwege m'n tentamens ;)
 
nah.. lama hangen.. ik had al een heel verhaal getypt over hoe ik wil maar het i handiger als ik het ff snel O-) zelf opzoek. Iig bedankt voor het aanbod!

dat opzoeken zal wel na de 17de worden anders krijg ik ruzie met mama lynx vanwege m'n tentamens ;)

Maar goed, ik wil nog steeds wel helpen met de site. Dus als je hulp nodig hebt, schroom niet... :)
 
@thunderer: sorry voor je poll, reset hem wel weer een keer :P

kon je het weer niet laten :(

;)

@S.N. sorry, wist echt niet dat die weg open lag... O-)

en eeh... looks zijn niet het aller belangrijkst hoor, je rijdt per slot van rekening geen Harley :X

(je mag volgend weekend wel mijn spuitbus S100 lenen :P )

wanneer zet je die avatar er nou in... :? (plaatje opslaan, naar 60-60pix terug brengen met paint ofzo :P , uploaden onder mijn bestanden, snelkoppeling naar de "icoon" box onder profiel kopieren)
 
Ah deel 3 alweer.
Moest zondag iemand helpen met een vloer leggen dus kon ook niet komen, best jammer want het was redelijk weer had ik het idee.

Heb inmiddels wel de spiegels en het ruitje binnen ga ik volgende week even monteren, zal dan ook wat fotootjes maken.
 
Op maandag 01 december 2003 10:09 schreef Viccie het volgende:dat opzoeken zal wel na de 17de worden anders krijg ik ruzie met mama lynx vanwege m'n tentamens ;)
En jij stuurt de uitslagen van je tentamens naar mij op, anders zwaait er wat. :+
De thundercatsite zweeft al zolang zonder inhoud over het net, die kan wel even wachten. En ondertussen kunnen we nog meer goede ideetjes verzamelen.
 
Ah deel 3 alweer.
Moest zondag iemand helpen met een vloer leggen dus kon ook niet komen, best jammer want het was redelijk weer had ik het idee.

Heb inmiddels wel de spiegels en het ruitje binnen ga ik volgende week even monteren, zal dan ook wat fotootjes maken.

valt weinig meer door te strepen ;) is hij nu bijna "af" of komt er straks een nieuw verlanglijstje...
 
valt weinig meer door te strepen ;) is hij nu bijna "af" of komt er straks een nieuw verlanglijstje...

Nee dat denk ik niet, worden anders ook wel erg grote aanpassingen.
Ben er ook erg tevreden over zo :) alleen nog de buddy cover tegen de zomer. En dan moet er lekker gereden worden waar hij voor gemaakt is :9 . (denk ook dat het kitje er niet onder komt vind dat wel erg veel geld)

Als jullie vro gaan doen ga ik denk ik ook mee altijd leerzaam, en heel leuk als we een groep bij elkaar krijgen met alleen maar catjes 8-)
 
Nee dat denk ik niet, worden anders ook wel erg grote aanpassingen.
Ben er ook erg tevreden over zo :) alleen nog de buddy cover tegen de zomer. En dan moet er lekker gereden worden waar hij voor gemaakt is :9 . (denk ook dat het kitje er niet onder komt vind dat wel erg veel geld)

Als jullie vro gaan doen ga ik denk ik ook mee altijd leerzaam, en heel leuk als we een groep bij elkaar krijgen met alleen maar catjes 8-)


Kijk ook eens op de : thundercat yahoo site daar gaan ze ook met een groep de VRO volgen . ..
 
Laatst bewerkt:
tankcover heb ik nog niet zo lang: toen mijn motor bij de dealer was voor een beurt, hadden ze die toevallig liggen voor een zacht prijsje *D

Nu nog een bijpassende tanktas (wat zijn die dingen duur :X )

op marktplaats staat een advertentie van een grijs/zwarte bagster met bij passende tas... misschien willen ze de tas ook wel alleen verkopen...

hiero

btw. wou iemand hier nog mijn oude buddycover over nemen? op marktplaats staat een gezocht advertentie, als niemand hem wil hebben verkoop ik hem denk ik....
 
Laatst bewerkt:
op marktplaats staat een advertentie van een grijs/zwarte bagster met bij passende tas... misschien willen ze de tas ook wel alleen verkopen...

hiero

btw. wou iemand hier nog mijn oude buddycover over nemen? op marktplaats staat een gezocht advertentie, als niemand hem wil hebben verkoop ik hem denk ik....
De hoes is altijd los te verkopen *D

tnx!


Wat wil je hebben voor je cover?
 
De hoes is altijd los te verkopen *D

tnx!


Wat wil je hebben voor je cover?

eurotje of 25 (nieuw 120 euro) is rood en er is een schilfertje verf vanaf (maar als je hem gaat overspuiten maakt dat niet uit)

hij verkeert in ongelofelijk goede staat (als je bedenkt wat ik ermee heb gedaan :X )

133-3341_IMG.JPG


Dat is hem.... ;(
 
Laatst bewerkt:
eurotje of 25 (nieuw 120 euro) is rood en er is een schilfertje verf vanaf (maar als je hem gaat overspuiten maakt dat niet uit)

hij verkeert in verbasend goede staat (als je bedenkt wat ik ermee heb gedaan :X )

(Afbeelding)

Dat is hem.... ;(
verbazend of verassend? ;)

btw: verkocht (als het vrouwjte het goed vind :X )

enne: die vind het goed! })

Vwb je onderschrift: je mag nog wel een keertje meerijden, maar dan als het droog is. . . .
[me]kneeslider is ook een bange poeperd in de regen, of beter, op nat wegdek B| [/me]
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 01 december 2003 12:10 schreef kneeslider het volgende:verbazend of verassend? ;)

btw: verkocht (als het vrouwjte het goed vind :X )

enne: die vind het goed! })

sjonge zit jij ff onder de plak })

geen wonder dat je een seatcover nodig hebt, ik probeer ze juist achterop te krijgen, jij wil nu wel eens zonder rijden :+

;)

oke, zeg het maar, van het weekend of ergens door de weeks, bij AMC, Hoorn :?

Vwb je onderschrift: je mag nog wel een keertje meerijden, maar dan als het droog is. . . .
[me]kneeslider is ook een bange poeperd in de regen, of beter, op nat wegdek B| [/me]

Dat valt denk ik reuze mee. Je ging op die dijkjes flink harder dan mij, en ik ben rij daar vaker, jij niet... ik liet jullie voor omdat ik duidelijk merkte dat ik jullie ophield :X

 
Laatst bewerkt:
Op maandag 01 december 2003 12:14 schreef Thunderer het volgende:sjonge zit jij ff onder de plak })

geen wonder dat je een seatcover nodig hebt, ik probeer ze juist achterop te krijgen, jij wil nu wel eens zonder rijden :+

;)

oke, zeg het maar, van het weekend of ergens door de weeks, bij AMC, Hoorn :?
Zoek het ff uit, zal AMC worden is toch dichterbij ;)
Mail anders ff, is makkelijker

Enne eraf is makkelijk hoor })

je geeft ze gewoon een eigen motor :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan