Dreinze OCC/ BBO?

Bugeater

MF veteraan
9 okt 2003
3.146
4
Meppel
Deze week bij (weer) een nieuw HD-zaakje geweest: http://www.zodmotorcycles.nl/

Is in Klazinaveen (bij Emmen), deze zaak wordt door enkele leden van HDC-ZOD (Zuid Oost Drente) beheert. Het bevind zich in een nieuwbouwpand, over 2 verdiepingen, en op de bgg is een apart gedeelte ingericht voor de bouw van een thema-bike.

Als thema is gekozen War-Child, de opbouw bestaat uit een NorthSea-frame, een 124 cu blok, aangepaste Ricks-velgen etc, etc etc. Uiteindelijk wordt deze fiets geveild of met een soort tombola overgedragen tijdens de Harleydag in Emmen. En nu komt het; het is de bedoeling dat deze opbouw, en alles wat eromheen gebeurd op camera wordt vastgelegd, en uitgezonden gaat worden. Ook worden de leden gevolgd tijdens andere tripjes (Faakersee etc), en wat de mannen in het dagelijkse leven al zoal doen. Al met al een leuke variant op een bestaand (succesvol) thema; building bikes. Het initiatief klinkt goed, het begin ziet er ook goed uit ('k heb al een en ander van de fiets gezien; de letters 'WarChild' gefreesd uit het (360 !!) achterspatbord (ala POW-bike), een dikke 'scheur' in de aangepaste King-tank etc.)

Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken met de opnames en of ze het verkocht krijgen aan 'de commerciëlen'.

nb:
zaterdag 12 mrt (morgen dus) is de open dag bij ZOD, en wordt het begin van de WarChild onthuld. Beslist de moeite waard om eens te kijken (goed alternatief voor al dat tupperware in Utreg).
 
Wat zou je doen....

Leuk hoor.
Ik denk dat zo'n programma best verkoopt. Kijk maar naar de andere imitering programmas als van Yorinde -wat een mega g@#l wijf overgens- Mol.
 
Nou........ topwijf? Een vriend van me heeft haar toevallig deze week nog gesproken over het a.s. seizoen van De Grote Beurt en (laat ik het voorzichtig formuleren), zij zou bij hem niet in aanmerking komen voor eh,...... een Grote..
 
Nou........ topwijf? Een vriend van me heeft haar toevallig deze week nog gesproken over het a.s. seizoen van De Grote Beurt en (laat ik het voorzichtig formuleren), zij zou bij hem niet in aanmerking komen voor eh,...... een Grote..
Smaken verschillen 8-)

Ik vind 'r ook niet alles...maarja...ik val ook niet op vrouwen :P
 
Nou........ topwijf? Een vriend van me heeft haar toevallig deze week nog gesproken over het a.s. seizoen van De Grote Beurt en (laat ik het voorzichtig formuleren), zij zou bij hem niet in aanmerking komen voor eh,...... een Grote..

LOL!
Ik vind haar wel cool hoor. 't is jammer dat ze zo'n gevaarlijke vriend heeft... :X
polletje? ;)
 
Nou, nog 1 x off topic dan; voor diegene die niet weten van welk dom schaap Slow 's nachts nat wakker wordt, een piccie:

full


:r :r :r :r :r :r

gelukkig heeft'ie iets meer smaak qua motorie...

Zo, en nu weer on topic!
 
Hallo! Mag ik ook ff reageren voor we weer on topic gaan...
Zo kan je van alle babes wel een non flateuze foto plaatsen...
probeer dit is:
full


Je mag hopen dat ze de NL versie van OCC gaat presenteren...
 
Hallo! Mag ik ook ff reageren voor we weer on topic gaan...
Nou, vooruit dan.

Zo kan je van alle babes wel een non flateuze foto plaatsen...
Maar een foto liegt niet, zo ziet ze er dus uit 'the day after'........ en wil jij dat meemaken?

Je mag hopen dat ze de NL versie van OCC gaat presenteren...
Waarom? Ik hoor liever Mikey brabbelen, dan haar dronken VMBO geneuzel. En Mikey heeft veeeeeel meer tieten dan Yorinde, ik ik ben nu eenmaal een tieten-man....

;)
 
Waarom? Ik hoor liever Mikey brabbelen, dan haar dronken VMBO geneuzel. En Mikey heeft veeeeeel meer tieten dan Yorinde, ik ik ben nu eenmaal een tieten-man....

;)

Goh Buggie, nooit van je gedacht dat je er zo ééntje bent.
Probeer je eens voor te stellen hoe Mikey er'"the day after" uitziet. :o

Ik zie dan toch meer in Slow's verhaal==> absoluut geen lelijke tante en dan mag ze er "the day after" best wel wat minder flatteus uitzien. Als man heb je er dan toch al geen oog meer voor, de krant is dan toch veel belangrijker ;)

Ik vind het zeer herkenbaar; mijn vriendin heeft 's morgens ook wel eens haar haren in de war zitten o.i.d. maar dat neem ik haar dan ook niet kwalijk *D
 
Whatever Bugs, als jij niet van mooie vrouwen houdt dan is dat jouw zaak.
Wij zullen je er niet voor veroordelen. ;)

En nog even over die tieten: Wie het kleine niet eert...
Verder ben ik getrouwd dus eigl. mag ik helemaal mijn mening niet spuien.

back on topic boys!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan