Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien naar psychiater ?
Als die veren zo hard tegen de onderkant van je motorkap drukken, heb je dan nog wel genoeg druk op je wielen?
Het gaat toch om zijn motorkapis trouwens toch een MOTOR forum?
NeenStelletje wijsneuzen
Er zijn nog tig andere mogelijkheden zoals inderdaad een andere cilinder zoeken... Maar ik heb deze en deze past dus mijn vraag is of het mogelijk is deze aan te passen...
En ik aangezien er olie in zit ging ik er vanuit dat het hydraulisch was en daarom noemde ik het zo. We zijn niet allemaal bekend op dit gebied...
2 halve @#$%Of een stoeptegel op je motorkap maken.
ja hoor eentje leeg laten lopen, dan blijft het symmetrisch, en heb je weer de kracht van een gasveer
If it ain't broken, don't fix it.
Er wil weleens een ventiel bij de bevestiging van de gasveren zitten, wellicht kan je daar iets in steken om een beetje gas weg te laten lopen. Je opperde boren, maar dat lijkt me op de een of andere manier dan weer geen goed idee...
Minimaal 50% druk verminderen dat lukt me wel.Dat boren was meer om "domme" reacties te voorkomen gekke ikke dat ik dat dacht te voorkomen hier..
Maar ik ben dus letterlijk gewoon op zoek naar of het kan en of iets of iemand die het kan of die mij kan vertellen hoe ik hem uit elkaar kan halen om minimaal 50% druk te verminderen in dat ding..
Als die veren zo hard tegen de onderkant van je motorkap drukken, heb je dan nog wel genoeg druk op je wielen?[/quote]
Velgen toch?
\Is het gewicht op de velgen anders dan het gewicht op je wielenAls die veren zo hard tegen de onderkant van je motorkap drukken, heb je dan nog wel genoeg druk op je wielen?[/quote]
Velgen toch?
ja hoor eentje leeg laten lopen, dan blijft het symmetrisch, en heb je weer de kracht van een gasveer
En nu een 2e stuurwiel