Druk verlagen hydrolische

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wabbit

MF veteraan
20 sep 2011
1.940
0
Vlijmen
EgpZwK.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmmm

Kijk eens wat er op de originele gasveer staat
vb 500N
dan neem je 2 stuks van 250N

Blijft de totale hefkracht gelijk





Damn jij typt snel
 
Laatst bewerkt:
Stelletje wijsneuzen :9

Er zijn nog tig andere mogelijkheden zoals inderdaad een andere cilinder zoeken... Maar ik heb deze en deze past dus mijn vraag is of het mogelijk is deze aan te passen...

En ik aangezien er olie in zit ging ik er vanuit dat het hydraulisch was en daarom noemde ik het zo. We zijn niet allemaal bekend op dit gebied...
 
If it ain't broken, don't fix it.

Er wil weleens een ventiel bij de bevestiging van de gasveren zitten, wellicht kan je daar iets in steken om een beetje gas weg te laten lopen. Je opperde boren, maar dat lijkt me op de een of andere manier dan weer geen goed idee...
 
If it ain't broken, don't fix it.

Er wil weleens een ventiel bij de bevestiging van de gasveren zitten, wellicht kan je daar iets in steken om een beetje gas weg te laten lopen. Je opperde boren, maar dat lijkt me op de een of andere manier dan weer geen goed idee...


Dat boren was meer om "domme" reacties te voorkomen _O- gekke ikke dat ik dat dacht te voorkomen hier..

Maar ik ben dus letterlijk gewoon op zoek naar of het kan en of iets of iemand die het kan of die mij kan vertellen hoe ik hem uit elkaar kan halen om minimaal 50% druk te verminderen in dat ding..
 
Dat boren was meer om "domme" reacties te voorkomen _O- gekke ikke dat ik dat dacht te voorkomen hier..

Maar ik ben dus letterlijk gewoon op zoek naar of het kan en of iets of iemand die het kan of die mij kan vertellen hoe ik hem uit elkaar kan halen om minimaal 50% druk te verminderen in dat ding..
Minimaal 50% druk verminderen dat lukt me wel.
Kom maar even langs, dan doe ik het voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan