Drukplaat Ducati Monster

Monstro

MF veteraan
23 jan 2003
1.200
0
Maastricht
Ik wil mijn drukplaat van mijn koppeling een ander kleurtje geven, als dat gedaan is zal ik hem terug moeten monteren, de veren zullen met een moment aangedraaid moeten worden.
Wie weet met wat voor een moment ik de veren moet aandraaien?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik zelf een tijd terug ook gedaan, maar dan geel. (Inmiddels is de gele laag er weer af en de drukplaat gepolijst)
Voor wat betreft je vraag, vast is vast. Het zijn kleine inbusjes, dus niet teveel kracht zetten. Normaliter gebruik ik altijd inbusdoppen op een ratel, maar voor dit soort klusjes gebruik ik altijd een LANGE uitvoering van de haakse inbussleutel. Op het moment dat deze gaat doorbuigen weet ik dat-ie vast genoeg zit.
Tip : de originele veerschoteltjes krijg je op een lappenschijf met chroompoets mooier dan nieuw, en neem dan gelijk je veren ook even onderhanden, want ik neem aan dat je met een open deksel gaat rijden?
 
Tip : de originele veerschoteltjes krijg je op een lappenschijf met chroompoets mooier dan nieuw, en neem dan gelijk je veren ook even onderhanden, want ik neem aan dat je met een open deksel gaat rijden?

Klopt, ik ga met een open deksel rijden, ziet en hoort :9~ aan, betreft die tips, wat voor een tips heb je betreft de veren, heb gehoord dat je ze beter kan spuiten met blanke lak i.v.m roestvorming.
O, ja en nog een vraag, de verf die jullie gebruiken, is dat een hittebestendige verf of een gewone spuitbus?
 
Ik had toen zowel mijn carterdeksels als de drukplaat geel laten poedercoaten. Zag er zo uit (oud piccie)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan