Ducati Diavel

Tis een nep V rod, en dat is al geen custom of chopper of cruiser....
 
nieuwe MotoGP machine voor Rossi volgend jaar? :?


Ding hoort thuis tussen het oud ijzer.

Harley bouwt toch ook geen wegracers?? en als je zoiets al doet, geef ze dan een eigen merknaam (Buell), een eigen teken/ontwerp afdeling en eigen productielijn.Z
zodat de naam die hoog staat ook hoog wordt gehouden (Harley) ;)

eigenlijk zou je idereen die het lef heeft om dit een duc te noemen gelijk een schop in zijn hol moeten geven! duc's bouwt wegracers met rammelende koppelingen. daar hou ik van, hou het daar ook alstublieft bij... :(
 
5071705566_40982ebd9a_b.jpg



hoort toch wel bij de choppers customs en cruisers thuis..

deze is door roland sands bewerkt/gemaakt..

tekening van ontwerp van dit geval.(niet door rs)
Ducati-0803-thumb-415x226-9548.jpg
 
Laatst bewerkt:
nieuwe MotoGP machine voor Rossi volgend jaar? :?


Ding hoort thuis tussen het oud ijzer.

Harley bouwt toch ook geen wegracers?? en als je zoiets al doet, geef ze dan een eigen merknaam (Buell), een eigen teken/ontwerp afdeling en eigen productielijn.Z
zodat de naam die hoog staat ook hoog wordt gehouden (Harley) ;)

eigenlijk zou je idereen die het lef heeft om dit een duc te noemen gelijk een schop in zijn hol moeten geven! duc's bouwt wegracers met rammelende koppelingen. daar hou ik van, hou het daar ook alstublieft bij... :(

*kuch kuch*

iv© noemt zomaar de VR1000 wegracer van Harley :X O-)

1284811.HarleyVR1000.jpg

1994HDVR1000-R_600.jpg


bekend blokje?
VR1000_Motor2.jpg

3792832920_3a5c55c30d.jpg


is de stamvader van de Vrod motor.
en zowel mijn soort..(sportsterrijders) en de Vrot rijders willen beide niet weten wat de bedoeling was van het VR1000 blok.. :N

:X
moet het toch zeggen..
was de studie om een watergekoeld sportsterblok te maken :')
was een blokkie met potentie, en ze hebben er dus een race frame omheen gehangen.

de Vrot is op de blok gebaseerd, met eigenlijk weinig veranderingen. van dry sump naar wetsump gegaan.
cilinders ietsje veranderd en "verschoven".
beetje porche er naar laten kijken en presto..weer een sportster motor omgebouwd voor een andere fiets.(net als de buells dus :P )

maar goed.. het ging hier over een stukgatie.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Sorry Ivo, ik heb dus wat over het hoofd gezien.. Jij hebt echt abnormaall veel verstand van HD.. Laat je er eens voor nakijken :+

Pommel, dat is meer een crosser. Wat je daar ziet is speedway, gebruikt men over het algemeen aagepaste crossers voor ;)
 
:Y

Maar toch denk je bij HD en racen allereerst hieraan :)

[afbeelding]
:9~ :9~ :9~ :9~
xr 750 *O* *O* *O* *O* *O*

jarenlang heer en meester geweest op de flattrack..(nog steeds btw)

ook hier in de benelux word het gedaan:
flyer2009.jpg

al geweest natuurlijk..maar wacht maar 2011.. O-)

en voordat men begint te zeuren van.."ja maar dat is geen asfalt he?!" B|

ooit wel een van de twinsport classe gehoord?(883 twinsport om precies te zijn :P )

img124.jpg


ook erg :9~ :9~ :9~ :9~ om te zien in het eggie!
 
m1fzp7lsapsz_ml.jpg


Na maanden van speculaties en spyfoto’s is het wachten bijna voorbij. De Ducati Diavel is begin november tijdens de EICMA voor het eerst in het echt te zien! Dit melden de Italianen op hun eigen site.

Nog mooier is dat ook de technische specificaties bekend geworden zijn. Althans, een paar. De Diavel weegt 207 kilogram en krijgt het Testastretta 11° blok gemonteerd. Natuurlijk ontbreken ABS, Ducati Traction Control en de Ducati Riding Modes (waarmee je de mapping gemakkelijk kunt aanpassen) niet.

Voor de echte puristen. Je spreekt het nieuwe type als volgt uit: dee-ah-vel. Ducati wil met de Daivel dezelfde kant op als de Monster. Of het succes net zo groot wordt, weten we over twintig jaar
 
Laatst bewerkt:
nieuwe MotoGP machine voor Rossi volgend jaar? :?


Ding hoort thuis tussen het oud ijzer.

Harley bouwt toch ook geen wegracers?? en als je zoiets al doet, geef ze dan een eigen merknaam (Buell), een eigen teken/ontwerp afdeling en eigen productielijn.Z
zodat de naam die hoog staat ook hoog wordt gehouden (Harley) ;)

eigenlijk zou je idereen die het lef heeft om dit een duc te noemen gelijk een schop in zijn hol moeten geven! duc's bouwt wegracers met rammelende koppelingen. daar hou ik van, hou het daar ook alstublieft bij... :(

Net mijn blok los.Nokkenas kaduuk en nokvolger naar de klote.Harley zuigt.
 
Wat is ie mooi....geweldige vette fiets, vorige week heb ik hem besteld bij de goeie Ducati dealer
"Alfetto Ducati" in Overasselt.
Kan niet wachten........en wat nou v.max...pfff zou yamaha willen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan