Ducati Diavel

Ook de V-max en v-rod hebben zich ooit moeten bewijzen, persoonlijk vind ik beide geweldig mooie fietsen.......totdat de Diavel in milaan gepresenteerd werd .....wohhhhhh top !!
Ik heb zelfs 3 mnd geleden op het punt gestaan 1 van beide fietsen aan te schaffen,wat ben ik blij dat ik een voorgevoel had.
 
Ziet eruit als een typisch Italiaans hebbeding, styling en nog 's styling.
Ik vind het niet verkeerd uitzien, maar wat kun je ervan verwachten?
Het heeft de looks van een powercruiser, maar zal vast niet als een cruiser rijden.
Ben ook benieuwd wat het blok voor karakter zal hebben.
 
Laatst bewerkt:
*kuch kuch*

iv© noemt zomaar de VR1000 wegracer van Harley :X O-)

[afbeelding]
[afbeelding]

bekend blokje?
[afbeelding]
[afbeelding]

is de stamvader van de Vrod motor.
en zowel mijn soort..(sportsterrijders) en de Vrot rijders willen beide niet weten wat de bedoeling was van het VR1000 blok.. :N

:X
moet het toch zeggen..
was de studie om een watergekoeld sportsterblok te maken :')
was een blokkie met potentie, en ze hebben er dus een race frame omheen gehangen.

de Vrot is op de blok gebaseerd, met eigenlijk weinig veranderingen. van dry sump naar wetsump gegaan.
cilinders ietsje veranderd en "verschoven".
beetje porche er naar laten kijken en presto..weer een sportster motor omgebouwd voor een andere fiets.(net als de buells dus :P )

maar goed.. het ging hier over een stukgatie.. _O-


De VR 1000 is natuurlijk een mislukking geweest dat ding heeft geen race uitgereden. :X
 
:9~ :9~ :9~ :9~
xr 750 *O* *O* *O* *O* *O*

jarenlang heer en meester geweest op de flattrack..(nog steeds btw)

ook hier in de benelux word het gedaan:
[afbeelding]
al geweest natuurlijk..maar wacht maar 2011.. O-)

en voordat men begint te zeuren van.."ja maar dat is geen asfalt he?!" B|

ooit wel een van de twinsport classe gehoord?(883 twinsport om precies te zijn :P )

[afbeelding]

ook erg :9~ :9~ :9~ :9~ om te zien in het eggie!

Mooi ding hoor zo'n XR 750 nadeel was alleen om dat ding enigszins betrouwbaar en snel te krijgen er door de heren tuners nog wel even naar gekeken moest worden.
Verder is door de amhra natuurlijk hd in bescherming genomen door meer dan 2 cilinders te verbieden toen de flattrack tz750 uitkwam die gehakt maakt van zo'n xrretje


Yamaha rules, Harley drools. :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben totaal geen cruiser type
Maar zo'n Diavel past mij wel.
Zeker met zo'n 3mapping ride mode's, ideaal!

In het echt is die bruut genoeg om toch de iets sportievere rijder naar zich toe te trekken.
Aangezien ik er wel ddor word aangetrokken :P

De rij testen liegen er ook niet om zover ik lees ;)

Die Diavel op de 1ste pagina is wel mega dik, echt het terminator status voorbij :}
 
Laatst bewerkt:
collega motorrijders!
ik heb het geluk om 4 dagen met de diavel te mogen rijden.
Wat een beest!
Met niets te vergelijken en 'k begin mijn nieuwe mts 1200 al in twijfel te trekken ; 't is maar naar comfort toe.... nogabollen!
Win ik euromillions : dan staat ie in mijn garage verdorie
Machtig machien
De swa
 
collega motorrijders!
ik heb het geluk om 4 dagen met de diavel te mogen rijden.
Wat een beest!
Met niets te vergelijken en 'k begin mijn nieuwe mts 1200 al in twijfel te trekken ; 't is maar naar comfort toe.... nogabollen!
Win ik euromillions : dan staat ie in mijn garage verdorie
Machtig machien
De swa

En wil je nog terug naar je MTS? *D.
Ik verwacht mijn diavel in begin mei.
 
Joost overzee is niet zo enthousiast over de diavel, poot gebroken met race op assen.
 
*kuch kuch*

iv© noemt zomaar de VR1000 wegracer van Harley :X O-)

[afbeelding]
[afbeelding]

bekend blokje?
[afbeelding]
[afbeelding]

is de stamvader van de Vrod motor.
en zowel mijn soort..(sportsterrijders) en de Vrot rijders willen beide niet weten wat de bedoeling was van het VR1000 blok.. :N

:X
moet het toch zeggen..
was de studie om een watergekoeld sportsterblok te maken :')
was een blokkie met potentie, en ze hebben er dus een race frame omheen gehangen.

de Vrot is op de blok gebaseerd, met eigenlijk weinig veranderingen. van dry sump naar wetsump gegaan.
cilinders ietsje veranderd en "verschoven".
beetje porche er naar laten kijken en presto..weer een sportster motor omgebouwd voor een andere fiets.(net als de buells dus :P )

maar goed.. het ging hier over een stukgatie.. _O-


onzin, harley had in de jaren 70 al een aantal water gekoelde blokken!
Nooit van de Nova gehoord?

watergekoelde V4 blokken, ze hebben zelfs een V6 gehad
 
Terug
Bovenaan Onderaan