Ducati Hypermotard 1100 (2007) met Termignoni kit

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Ik ben bij een Lotus dealer geweest en helemaal verliefd geworden op een Elise. En omdat het geld me niet op de rug groeit moet de Hyper helaas plaats maken '(

In nieuwstaat en voorzien van een complete 2 in 1 Termignoni kit. Deze bestaat uit een race ECU, vervangend luchtfilter kap (deels open), bochtenset, vervangende kapjes en een open carbon einddemper (met DB killer). Het originele systeem heb ik er ook bij incl. alle toebehoren. Het Termi systeem is 7 kilo lichter en geeft een vermogenswinst van ongeveer 6%. En uiteraard een fenomenaal geluid. :9~ :9~ Nu ook een nieuwe Michelin Pilot Power acherband.

Bouwjaar: 2007
KM-stand: 11.700km

Extra's:
* Ducati Performance spiegels met geïntegreerde LED knipperlichten
* Rizoma stuurgewichten
* 2-1 Termignoni uitlaatsysteem
* Duotone zadel
* Speciale kit tandwielset

Foto's:

243m4xj.jpg


2ajomzc.jpg


dgsdpy.jpg


zlorxj.jpg


15dhds.jpg


s5en2u.jpg


1zc1ws0.jpg


11u7x2u.jpg


2vtd2jk.jpg


Prijs:
9500 euro


Vaste prijs:
9000 euro


Info/reactie's:
Via mijn mail robin @ angelofmusic.nl . PB'tje kan ook.
Of telefoon 06 132 939 68
 
Laatst bewerkt:
Bruut hoor! Gaat iedereen nu over naar een Lotus? Jij bent de 2e al die zijn monster weg doet voor een Elise.

Succes dan maar met de verkoop.

(edit. Ik zag net dat je die Benelli ook te koop had. Was anders ook wel heel toevallig geweest. Met 2 van zulke mooie fietsen in de schuur moet er vast ook nog wel een oude sok liggen waar je die Lotus ook wel mee kan betalen dacht ik zo :+ )
 
Laatst bewerkt:
Bruut hoor! Gaat iedereen nu over naar een Lotus? Jij bent de 2e al die zijn monster weg doet voor een Elise.

Succes dan maar met de verkoop.

(edit. Ik zag net dat je die Benelli ook te koop had. Was anders ook wel heel toevallig geweest. Met 2 van zulke mooie fietsen in de schuur moet er vast ook nog wel een oude sok liggen waar je die Lotus ook wel mee kan betalen dacht ik zo :+ )

Had ik maar zo'n sok _O-

Volgende week krijgt de Duc nieuw rubber achter! Weer een Pilot Power :Y
 
Ik ben bij een Lotus dealer geweest en helemaal verliefd geworden op een Elise. En omdat het geld me niet op de rug groeit moet de Hyper helaas plaats maken '(

Al eens in Wateringen geweest bij Van Sten?
 
Laatst bewerkt:
Wauw :9~

Zoiets wil ik wel.
Jammer genoeg heb ik nog een KTM SDR te koop.

(zeker geen intresse? ivm de lotus?)

Mooie machine ben je snel kwijt denk ik
suc 6
;)
 
Hai Robin,

Even een vraagje. Heb je Termignoni´s altijd met of zonder DB killers gereden. Ik heb dezelfde pijpen op mijn monster 1100 en heb mijn DB killers erin gedaan. Ik hoorde dat rijden met de DB killers niet goed is voor de pijpen en het blok. Weet jij hier meer van?

Succes met de verkoop.
Marco
 
Jezus zeg als ik dit geweten had.... had ik me vrouw anders aangekeken en gevraagd of er nog een duizendje bij mocht en had ik hem zeker van je over willen nemen.
Ben nu genaaid met een nieuwe Shiver.(rijd ook prima)

susses met de verkoop.
 
Hai Robin,

Even een vraagje. Heb je Termignoni´s altijd met of zonder DB killers gereden. Ik heb dezelfde pijpen op mijn monster 1100 en heb mijn DB killers erin gedaan. Ik hoorde dat rijden met de DB killers niet goed is voor de pijpen en het blok. Weet jij hier meer van?

Succes met de verkoop.
Marco

Dag Marco,
Ik heb de Termi's vanaf het begin open gereden, dus zonder de DB killers. Slecht voor het blok kan het niet zijn, wat ik wel heb gehoord dat met de DB killers erin een grotere druk ontstaat in de dempers waardoor ze sneller kapot zouden kunnen gaan.

Ik rijdt regelmatig door Duitsland ook zonder DB killer bij me en heb er tot nu geen enkel probleem mee gehad. Vorige week aangehouden in DE en toen werd er ook niets van gezegd.
 
Duc heeft een nieuwe achterband. Michelin Pilot Power's.
Ook op de testbank geweest. Resultaat 91 achterwiel Pk's en 113Nm aan koppel dat al bij 3500 toeren beschikbaar is }) Een hele mooie kromme, en het belangrijkste dat hij helemaal goed afgesteld staat.

2trn9.jpg
 
Kan ik je maybe verleiden met een Opel GT roadster uit 2009 ipv van de lotus? Ik doe namelijk ook aan inruil van motoren. En geloof me deze auto steelt ook heel veel harte :p

bij intresse kan je me mailen op rickvandriel1@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan