Editie NL

poikie

MF veteraan
5 feb 2005
43.546
0
Amsterdam/Hilversum
Nadat al eerder een auto magazine onderzoek had gedaan naar de snelste methode om de file door te komen, zie ik net tot mijn verbazing dat editie NL ook al tot dezelfde enge conclusie kwam. Asociaal gedrag en baantje zappen brengt je het snelst door de file heen. En wie zijn er weer de pineut! De motorrijders. Denken die mensen nou niet na voordat ze zoiets publiceren?
 
Die zijn net als die koekblikcoureurs(waar ik zelf ook nog een van ben) die stijf tegen de auto rechts of links van hun gaan staan zodat er niks meer tussendoor kan.
 
k*t, zit ik op het puntje van mijn stoel om te kijken (nav de vooraankondiging)... ben ik in slaap gevallen :(

Vanacht geen oog dicht gedaan door de griep -O-
 
:^
Daar gaan klagen ipv hier huilen B|
Motorrijders zijn toch al aangeschoten wild |(
En je wint met baantje zappen wel 3 minuten over anderhalf uur en 60km |(
Nounou, het mag hier toch wel aan het licht gebracht worden :?

Als we telkens klaagtopics gaan doorverwijzen naar de organisatie waar ze veelal wezen moeten, ipv hier ook je verhaal kwijt te kunnen, wordt het topic wel erg dun :P
 
Nounou, het mag hier toch wel aan het licht gebracht worden :?

Als we telkens klaagtopics gaan doorverwijzen naar de organisatie waar ze veelal wezen moeten, ipv hier ook je verhaal kwijt te kunnen, wordt het topic wel erg dun :P
Het is nog geen vrijdag B|





:+
 
Boeiuh. :Z

Als het klopt, waarom zouden ze het dan niet moeten plaatsen?

Teveel pekel, te weinig pekel, te warm, te koud, te nat, te droog, rommel op de weg, automobilisten...

Stelletje zeurpieten, die motorrijders... Altijd wat te miepen.
 
Laatst bewerkt:
Boeiuh. :Z

Als het klopt, waarom zouden ze het dan niet moeten plaatsen?

Teveel pekel, te weinig pekel, te warm, te koud, te nat, te droog, rommel op de weg, automobilisten...

Stelletje zeurpieten, die motorrijders... Altijd wat te miepen.
Ik vond je als mod veel begripvoller -O-


:+
 
Reed gister nog in de file en verbaasde me hoeveel auto's juist netjes ff aan de kant gingen. Dat vond ik wel wat hebben. Nou reed ik ook regelmatig seinend met groot licht op een schappelijk normale snelheid, maar toch. Er zijn er ook die zn auto dus ff lekker de andere kant op slingeren.
Hoeveel file moet je wel niet hebben om met koekblik min. 10 minuten te winnen zeg? 200 km??? ;(
 
Ik heb dus maar ff gemaild, de link van dit topic naar die mensen gestuurd....

maar eens even afwachten wat voor een reactie daar op gaat komen.

Grtzzz Simon. 8-)
 
Nadat al eerder een auto magazine onderzoek had gedaan naar de snelste methode om de file door te komen, zie ik net tot mijn verbazing dat editie NL ook al tot dezelfde enge conclusie kwam. Asociaal gedrag en baantje zappen brengt je het snelst door de file heen. En wie zijn er weer de pineut! De motorrijders. Denken die mensen nou niet na voordat ze zoiets publiceren?

Niet aleen gemiste kans voor de ANWB maar nu ook rtl die niet begrijpt hoe belangrijk motorrijders in de file zijn. Motorrijders maken de file korter. *O*

Iets voor achterop een fluo-hesje;

Dank u voor de ruimte.

Motorrijders maken de file korter.
 
Boeiuh. :Z

Als het klopt, waarom zouden ze het dan niet moeten plaatsen?

Teveel pekel, te weinig pekel, te warm, te koud, te nat, te droog, rommel op de weg, automobilisten...

Stelletje zeurpieten, die motorrijders... Altijd wat te miepen.
Omdat ze de verhouding tijdwinst, extra risico voor motorrijders niet echt duidelijk maken.
 
Boeiuh. :Z

Als het klopt, waarom zouden ze het dan niet moeten plaatsen?

Teveel pekel, te weinig pekel, te warm, te koud, te nat, te droog, rommel op de weg, automobilisten...

Stelletje zeurpieten, die motorrijders... Altijd wat te miepen.


:^

MF gezeik altijd..
 
EditieNL??? Is dat niet dat komkommernieuwsprogramma met die lelijke schele wijven?
Dat kijkt toch niemand, behalve huisvrouwen? Die rijden doorgaan s niet in de spits :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan