een open deur intrappen

DdDd

MF veteraan
24 jun 2004
1.246
0
Oudorp
Tja,

ben hier gekomen omdat iemand zei, kijk daar eens.
Ik zei nog, moek nie doen, raak ik verslaafd.
Tssss wat ken ik mezelf toch goed :?

Nu heb ik me al aangemeld. Mijn eerste berichtje zit ik te tikken (zullen er nog meer volgen??)

Ik ben dus Marc. Leeftijd is duidelijk aan mijn nick af te rekenen (uit te lezen) :P
Rij al erg lang motor. Ben begonnen met een paar ritjes naar school op de motor van mijn pa, een Honda CM500 (ofzoiets). Later heeft ie die ingeruild voor een Kawa 750 chopper en toen ik zelf geld genoeg had, heb ik mijn Zundappje ingeruild op een Honda CB450S. Na 3 jaar wilde ik iets meer... ben overgestapt op een Suzuki GSX600F en heb hier maar 2 jaar mee gereden. Altijd heb ik al een jankijzer willen berijden, dus toen ik een half jaar oude Blade tegenkwam, was ik verkocht... euhhhh de Blade verkocht dus .. aan mij :)
In 1994 gekocht en pas dit jaar ingeruild. Heb veel kilometers gereden met deze pracht motor (76.000 in totaal op de teller). De laatste jaartjes vond ik motor rijden niet meer zo leuk.
Hangen op een Blade, omdat je maar 60km/u mag rijden op die brabantse binnenwegen, was niks. Heb er lang over gedaan, maar heb nu toch eindelijk de wilde haren eruit gekamt en rij nu een Yamaha FJR1300.
in 1 woord: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK
Ik had het veel eerder moeten doen. Dit is echt lekker rustig toeren op de binnen wegen. Maar ruitje omlaag en de snelweg op is ook niet verkeerd.

Zo dat is wel even genoeg voor een eerste kennismaking.
Groetjes
Marc.
 
Laatst bewerkt:

Welkom!
Het is een erg verslavend forum (dus erg leuk om op te vertoeven!) ;)
Wacht maat tot je een mega meeting heb meegemaakt, dan heb je het virus helemaal te pakken! 8-)
BTW, 67 is een mooi jaar O-)
 
full
 
Dank u allen voor het hartelijk welkom heten.

Als er verder geen vragen meer zijn, kunnen we dit Topicje wel sluiten (of bloed dat gewoon dood hier?)
 
Het is een blauwe FJR1300 van bj 2002
Hier is een foto toen ie nog bij de dealer stond in Echt.
101156


Heb zelf nog niet een foto ervan gemaakt, moet nog gebeuren.
 
Tja,

ben hier gekomen omdat iemand zei, kijk daar eens.
Ik zei nog, moek nie doen, raak ik verslaafd.
Tssss wat ken ik mezelf toch goed :?

Thxs Luus!


Zo dat is wel even genoeg voor een eerste kennismaking.
Groetjes
Marc.

Heerlijk dat ik hier toch nog even de schuld van krijg!! En dat je zo in mijn verslaving meegaat O-) op meerdere fronten heb ik het idee ;-) kom eens op met die foto's in je nieuwe pakkie :P
We komen elkaar vast hier of daar nog wel tegen ...
Have fun
Luus
 
kom eens op met die foto's in je nieuwe pakkie :P

Ja ja, eerst me jas nog op gaan halen, weet je toch .. duhhhhh

En dan moet ik iemand nog een keer lief aankijken of hij ook fotootjes wil knippen. Komt wel goed hoor.... keep tuned :)

Ik zal wel eerst gaan, moet jij daarna op de foto in jou pakkie (en als ik het hier zo lees, zullen de heren (andere heren) vrij snel met de volgende vraag komen: BIKINI!!!!! )

Valt me nog mee dat de dames niet vragen: ZWEMBROEKKIE!!!
Ow, of maak ik nu slapende dames wakker?
Nee toch..... zal toch niet.. vrouwen zijn toch niet zo? O-)
 
Hé Marc,

Welkom op M-F...

Ben zelf ook van bouwjaar 1967, mijn FJR is van bouwjaar 2003 en deze komt ook van Motoport Echt vandaan... :)
 
Dankje Warped,

Heb jij wel een handboekje bij je FJR1300 gekregen?
Ik zit nog steeds te wachten op hun telefoontje dat ze het boekje gevonden hebben van de mijne :-S
Op zich niet zo'n ramp, maar toch..... staan soms wel nuttige dingetjes in.
Bijvoorbeeld hoeveel liter benzine past er in de tank, hoeveel liter is er nog van over als je display aangeeft dat ie bijna op is (knipperen van het laatste streepje, het overschakel moment van de km stand in F Trip stand). Hoe kan je lampjes vervangen als dat nodig is. Toevallig weet ik al waar de accu zich bevind, maar dat was anders ook een heel zoek werk geweest.

Cheers!
 
Even een update.. had nog wat beloofd zie ik ;)

Hier een foto van me motor toen ie van mij was en niet meer bij de dealer stond.
Deze foto is gemaakt door ons aller prakje tijdens de Newbie Zuid Nederland Pre-winter toer.

foto3.jpg


en deze foto is dan van mij zelf:

134611


indien er interesse is in mijn ko...achterkant, bij deze:

full


BTW. zijn de 10 jaar nog niet voorbij? :? :P

Cheers, Marc

[EDIT] Added de foto van mezelf [/EDIT]
 
Laatst bewerkt:
Zag dat ik geen welkomspost heb gedaan...bij deze dus welkom nog.

Kan ik meteen even om die foto met dat zwembroekkie vragen O-)
 
Zag dat ik geen welkomspost heb gedaan...bij deze dus welkom nog.

Kan ik meteen even om die foto met dat zwembroekkie vragen O-)

Dankje voor het late welkomspostje.

Zwembroekkie? oke

zwembroek_bambino_maat_68.jpg


en zo zie ik er dan ongeveer uit.. kan een beetje misleidend zijn, want die duikersflessen draag ik meestal niet.
duiker%20met%20zwembroek.gif


@ Oliesjeik : *kuche* *kuche* sjenks too!
( meer een rooksjeik is het niet? ;) )

en dan nu voor die andere foto van mij.. ff zoeken hoor....
 
Laatst bewerkt:
Even een update.. had nog wat beloofd zie ik ;)

Hier een foto van me motor toen ie van mij was en niet meer bij de dealer stond.
Deze foto is gemaakt door ons aller prakje tijdens de Newbie Zuid Nederland Pre-winter toer.

(Afbeelding)

en deze foto is dan van mij zelf:

(Afbeelding)

indien er interesse is in mijn ko...achterkant, bij deze:

(Afbeelding)

BTW. zijn de 10 jaar nog niet voorbij? :? :P

Cheers, Marc

[EDIT] Added de foto van mezelf [/EDIT]

Welkom!!!!!!!!

Gafe motor, trouwens rest ook niet verkeerd ;)

:} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan