Een vraagje :P

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Wie legt dit uit...?

Op dinsdag 24 juni 2003 22:27 schreef arcadis het volgende:Heel simpel, ik heb wel toegang tot de server(s), maar geen moderator rechten op het forum. Dus je hebt van mij niets te vrezen. :)

Op maandag 21 juli 2003 12:29 schreef arcadis het volgende:
Geen flauw idee, maar internet exploder is ook een raar programma ;)

In ieder geval werkt het weer, dus een slotje. :)
 
Ik wist dat dit zou komen. :P
Ik ben geen moderator, dus ik ga er geen gewoonte van maken om topics op slot te flikkeren, maar het probleem van sgapie was opgelost dus het topic kon dicht.
Als er mensen zijn die daar verschrikkelijk bezwaar tegen maken, laat het me weten, dan zal ik het nooit meer doen. O-)
 
Zelfde bull als toen met prakkie...was echt geen mod, en zou zich er ook niet mee bemoeien O-) maar het bleef gebeure...en als je er eenmaal aan begint oordeel je steeds vaker dattie maar dicht moet of dat probleem op is gelost...
 
Zelfde bull als toen met prakkie...was echt geen mod, en zou zich er ook niet mee bemoeien O-) maar het bleef gebeure...en als je er eenmaal aan begint oordeel je steeds vaker dattie maar dicht moet of dat probleem op is gelost...
Yep, mee eens, is altijd een probleem dat van kwaad tot erger kan gaan.
Maar, zoals gezegd, ik ben geen moderator, dus alles wat niet met forumproblemen te maken heeft is niet mijn pakkie an en daar ga ik me ook niet mee bemoeien. Heb ik ook helemaal geen zin in. ;)

btw: wie is prakkie :?
 
Yep, mee eens, is altijd een probleem dat van kwaad tot erger kan gaan.
Maar, zoals gezegd, ik ben geen moderator, dus alles wat niet met forumproblemen te maken heeft is niet mijn pakkie an en daar ga ik me ook niet mee bemoeien. Heb ik ook helemaal geen zin in. ;)

btw: wie is prakkie :?
prakkie=bananeprak=bananeman....
 
[nerd mode]
Hmmm en als je geen forum rechten ZOU hebben en WEL tot de server (zeg, ssh, damwel phpmyadmin) kan je nog steeds zooi sluiten, duurt ff, maar kan wel :P
[/nerd mode]
 
Terug
Bovenaan Onderaan