Eerste MF Allroad rit

ZIjn de motoren van iedereen inmiddels gekuist en klaar voor 9 april? :-)

De ktm zojuist weer helemaal in mekaar gezet. Nieuwe olie / filter, luchtfilter, remblokken. Alleen nog even de nieuwe achterband wisselen, maar daar had ik geen zin meer in vanavond.

full
 
nope, kom er net achter dat ik nog minimaal 4 tot 5 weken moet wachten op mijn valbeugels -O-
 
Laatst bewerkt:
ZIjn de motoren van iedereen inmiddels gekuist en klaar voor 9 april? :-)


ehh nee. Hij is nog niet geleverd; staat met 0 km op de teller bij de dealer. Ik hoop deze week!

In het ergste geval staat mijn vrouw's "klassieke" AT er ook nog hoor :)
 
Fraaie KTM!

Nou nee blok is weer opgebouwd en ready om terug in te bouwen!
Ik denk eind deze week testrondje rijden.

[afbeelding]

Ga jij met een ducati offroad ploeteren? :P

Of is dat voor die cagiva elefanti die ik een paar paginas geleden ergens voorbij zag komen?

Leuke motoren zijn dat. Lekker zeldzaam *D
 
ehh nee. Hij is nog niet geleverd; staat met 0 km op de teller bij de dealer. Ik hoop deze week!

In het ergste geval staat mijn vrouw's "klassieke" AT er ook nog hoor :)

Die nieuwe AT is echt een schot in de roos van Honda. Heb je de automaat of de "gewone".
 
Ga jij met een ducati offroad ploeteren? :P

Of is dat voor die cagiva elefanti die ik een paar paginas geleden ergens voorbij zag komen?

Leuke motoren zijn dat. Lekker zeldzaam *D

Zeker het is voor de Cagiva Elefant (uit 88) vergis je niet het is een erg fijn motorblok 750cc voor offroad.
Met kickstart })
 
Laatst bewerkt:
Als je hem verkeerd zet dan kan die zeker een beste douw geven.
Valt nog mee met de kuit groei :P tegen niemand zeggen maar er zit ook een elektrische start op
 
Laatst bewerkt:
Die nieuwe AT is echt een schot in de roos van Honda. Heb je de automaat of de "gewone".


tsss automaat!

Maar eerlijk is eerlijk; ik heb erop proefgereden en het rijdt fijner dan je denkt en in mijn dagelijkse filegevoelige route (Oss Den Haag) denk ik vaak "had ik maar" :)


Maar ik schakel dus zelf
 
Laatst bewerkt:
tsss automaat!

Maar eerlijk is eerlijk; ik heb erop proefgereden en het rijdt fijner dan je denkt en in mijn dagelijkse filegevoelige route (Oss Den Haag) denk ik vaak "had ik maar" :)


Maar ik schakel dus zelf

Ik had stiekem niet anders verwacht van een vent met een dergelijke volle baard en stoere zonnebril :P
 
Mooie motoren!

Moet nog op zoek naar andere banden..
Maar twijvel nog aan de Conti TKC 70 of gewoon weer de Bridstone A40.
Rij meeste op de weg.
En af en toe misschien effe op harde ondergrond.
April dan met die meeting van hier.. :D
 
ik heb de TKC70 onder mn Super Tenere liggen, bevallen erg goed.
veel grip in regen en droog. en toch grof genoeg voor onverhard.
aan de huidige staat van mijn band te zien gaan ze ongeveer 10.000 km mee
 
Ik heb ook TKC70s onder mijn KTM 1190 Adv. Bevalt prima, idd op asfalt doen ze nauwelijks onder voor de OEM Conti TrailAttack 2. Heb er geen uitgebreide ervaring in offroad mee.
 
Is het nog mogelijk om op de reservelijst te komen?
Misschien dat er toch veel uitvallers zijn....

Edit: woei thnx
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info !

Maar heb gelezen dat die TKC 70 wel , meer rolweerstand geluid maakt op de snelweg?
En waardoor niet heel fijn rijden ermee is op de snelweg.

Ik heb zelf wel ,wat iets lichter motor. (dl 650)
Dus kan het niet helemaal vergelijken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan