Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, maar wel voor de nieuwe vleugels die ik gemaakt heb en voor het nieuwe landingsgestel. En van Tony Spezio een brief gekregen dat mijn modificaties oke waren.Nu durf ik best te beweren dat je de constructie van deze Spezio DAL-1 Tuholer niet zelf hebt doorgerekend.
Helemaal correct, daarom heeft men de categorie zelfbouw ook toegestaan, dan kun je (bijna) alles zelf bepalen en haal je de boutjes en moertjes bij de doe-het-zelf. En daarom mag je niet boven bebouwing vliegen, je speelt alleen met je eigen leven.Bij een vliegtuig moet alles gecerificeerd zijn. Tot de stickers op het toilet aan toe. Om aanpassingen aan het ontwerp te mogen certificeren moet je een EASA part 21 design organisatie zijn. Alle aanpassingen moeten ook bewaard worden tot het laatste vliegtuig van dat model naar de schroothoop gegaan is.
Maar als ik de hobby luchtvaart zo van een afstandje bekijk wordt er nogal ruim met de regels omgegaan.
Ik weet dat er mensen met een ultralight zijn die de delta aan een bout van de Gamma gehangen hebben. Dat is dus de enige bout waarmee de vleugel aan het stoeltje met motor zit.
Ik ga die foto’s hier niet zetten, het blijft een motorforum. Kan wel een foto van de 6cylinder boxer erop zetten…Nou ben ik toch wel nieuwsgierig naar wat je zelf gemaakt hebt aan dat vliegtuig.
Foto's ?
En dezelfde vraag die ik ook altijd krijg: Moet je zoiets nou nog laten keuren?
Die aanpassing ga ik realiseren. Dank voor de foto.OM een idee te geven. zo ongeveer zat het bij mijn r100 rt. Bovenste punt met twee klemmen en draadeinde, onderste kogel op subframebuis. Bekijk bijlage 1708550Bekijk bijlage 1708551
Foto's van technische dingen, en zeker zelfgemaakte techniek, is hier altijd welkom.Ik ga die foto’s hier niet zetten, het blijft een motorforum. Kan wel een foto van de 6cylinder boxer erop zetten…
Hoe doe je dat met een passagier? Moet die een laatste wil beschikking tekenen?Helemaal correct, daarom heeft men de categorie zelfbouw ook toegestaan, dan kun je (bijna) alles zelf bepalen en haal je de boutjes en moertjes bij de doe-het-zelf. En daarom mag je niet boven bebouwing vliegen, je speelt alleen met je eigen leven.
Net als bij een zijspan passagier, gewoon beginnen met je eigen kinderen, daar kun je er altijd nog meer van maken.Hoe doe je dat met een passagier? Moet die een laatste wil beschikking tekenen?
Ik zou meer moeite hebben met een stalen vliegtuig... Die zijn volgens mij veel te zwaar.....Met vliegtuigen heb ik wel wat moeite. Zeker als ze van aluminium zijn.