Effe voorstellen...

SV-girl

Die hard MF'er
21 apr 2003
265
0
Boekel
Hallo allemaal,

Weer een motorrijdster erbij :)

Ik ben Anne, 23 jaar en heb als nickname SV-girl omdat ik een Suzuki SV650 rijd. Ik heb in augustus 2002 mijn rijbewijs gehaald en heb er inmiddels alweer 4000 km opzitten. Supermotor om mee te beginnen maar mijn droom is toch wel een Ducati Monster. Wie weet, ooit als ik veel geld verdien :?

Wie weet kom ik nog een MF-er tegen in het mooie Brabantse... :]

Veel veilige kilomters ennu foto komt later!!

Groetjes Anne
 
Welkom bij de grootste familie van Nederland ;)
Eindelijk weer een meisje,met een V-twin en ook nog uit Brabant.dat kan nooit geen verkeerd volk zijn O-)

Welkom dus, Tuupke
 
hallo,ik heb gelezen dat je eigenlijk een monster liefhebber bent,wel ik moet zeggen ik was ook eerst van plan om een ducati monster 620 te kopen,tot ik de kws vergeleek van de monster 620 en de sv650.De monster 620 heeft namelijk maar 60 hp en 44.3kw! En daar tegenover heeft de sv650 71hp en 52.2kw plus dat de monster 8kg meer weegt en het prijskaartje ook veel duurder is. Tenzij je natuurlijk alleen maar naar het uiterlijk en de naam kijkt. De prijs en de pks hebben bij mij toch wel de doorslag gegeven om een sv te kopen.Ik wens je veel en veilig rijplezier!
 
Welkom.
Hier ook een brabantse (helmond).
Veel plezier en veilige km deze zomer :] .
Ik hoop deze zomer ook op m'n fiets te mogen, maar dat komt wel goed.
groetjes Debby ;)
 
Welkom, en weer een Brabander erbij

[me]Joris denkt dat het binnenkort weer tijd wordt voor een rondje Veghel :)
[/me]


hallo,ik heb gelezen dat je eigenlijk een monster liefhebber bent,wel ik moet zeggen ik was ook eerst van plan om een ducati monster 620 te kopen,tot ik de kws vergeleek van de monster 620 en de sv650.De monster 620 heeft namelijk maar 60 hp en 44.3kw! En daar tegenover heeft de sv650 71hp en 52.2kw plus dat de monster 8kg meer weegt en het prijskaartje ook veel duurder is. Tenzij je natuurlijk alleen maar naar het uiterlijk en de naam kijkt. De prijs en de pks hebben bij mij toch wel de doorslag gegeven om een sv te kopen.Ik wens je veel en veilig rijplezier!

Maar 11 pk en 8 kg vallen toch wel mee? ... niet te lang over nadenken en lekker een Duc kopen, cijfertjes zeggen niet zoveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan