EHE en zij(n)spannen; deel 2

Komp goed komp goed....

Het rek zit er al helemaal op. Alleen nog gauw even de laatste stukjes aflassen en dan kan ik aan de simpele 4-2 uitlaat ophanging beginnen.

Maar er moet vanmiddag ook nog een beetje bier worden gedronken op onze koning.
Iemand die er voor zorgt dat je een vrije dag krijgt mag je wel een beetje aardig voor zijn toch?
 
rek klaar en de pijpen hebben ook zijn definitieve plek gevonden
full
 
voor de beeldvorming maar even op de grond gezet ipv op de brug
full
 
en hij moest toch even van de brug, want de ST4 mag een weekendje van zolder.

morgen naar de brakke zeeuw en Hrieps toe.
lekker dik 300 km zoveel mogelijk achterlangs proberen te slingeren en dan lekker bier drinken en bandjes kijken :)

het weekend kan slechter beginnen :)
full
 
Vintum mooi worden.

Veel plezier!

Bij het zien van de laatste foto krijg ik een heel ondeugend idee, maar weet niet of Leo er ook iets in ziet omdat het niet het echte werk is: Je zou met weinig moeite van een GL ook een soort kneeler kunnen maken.

Een veegfiets voor de openbare weg zakmaarzegguh.

Moet je er wel een fietsvlaggetje opzetten. 8-) Anders krijgt de IDNSY brigade te veel kansen. :(
 
Vintum mooi worden.

Veel plezier!

Bij het zien van de laatste foto krijg ik een heel ondeugend idee, maar weet niet of Leo er ook iets in ziet omdat het niet het echte werk is: Je zou met weinig moeite van een GL ook een soort kneeler kunnen maken.

Een veegfiets voor de openbare weg zakmaarzegguh.

Moet je er wel een fietsvlaggetje opzetten. 8-) Anders krijgt de IDNSY brigade te veel kansen. :(
Het idee is wel leuk, maar alleen als je die carburateurfabriek en luchtfilterhuis weg laat. Als je die er op zet heb je weer een flatgebouw. Met injectie en K&N zou het wel lukken.
Ik vind het balhoofd nu vreselijk hoog, zeker met dit stuur. Ik zie een lage tank cover en een ouderwets plat zadel voor me.
 
Het idee is wel leuk, maar alleen als je die carburateurfabriek en luchtfilterhuis weg laat. Als je die er op zet heb je weer een flatgebouw. Met injectie en K&N zou het wel lukken.
Ik vind het balhoofd nu vreselijk hoog, zeker met dit stuur. Ik zie een lage tank cover en een ouderwets plat zadel voor me.

Wanneer je in gedachten het balhoofd niet hoger laat komen dan de horizontale framebuizen dan is het volgens mij nog acceptabel. Kijk maar eens naar de verspilde ruimte tussen balhoofd en wiel. Dan worden de horizontale buizen het hoogste punt en moeten de gasfabrieken daaronder blijven.
Zadels zijn tegenwoordig onnodig dik.
Een 20mm dik zadel (de gebruikte materialen zijn dan wel bepalend) is meer dan genoeg bij een gewone fiets, ook voor afstanden groter dan een rondje om de kerk. Vergeet niet dat we in ons geval (kneeler) nog de luxe hebben dat een belangrijk deel van het gewicht door de onderbenen wordt opgevangen.
 
Vintum mooi worden.

Veel plezier!

Bij het zien van de laatste foto krijg ik een heel ondeugend idee, maar weet niet of Leo er ook iets in ziet omdat het niet het echte werk is: Je zou met weinig moeite van een GL ook een soort kneeler kunnen maken.

Een veegfiets voor de openbare weg zakmaarzegguh.

Moet je er wel een fietsvlaggetje opzetten. 8-) Anders krijgt de IDNSY brigade te veel kansen. :(
Als je er niet mee op het circuit komt en gaat lopen beweren dat er zo toch echt mee geracet is heb ik er geen probleem mee. :P
 
ik vond het ook donders gezellig!

leuk volk die Zeeuwen, was goed bier drinken en fesie vieren daar
 
Mooi he, dat je in Vasse nog gewoon een motor op de krik op straat kunt zetten, om ff en paar fotos te schieten!

De kuip zit er mooi op!
 
Hij wordt wel netjes, maar kan je straks nog over die kuip heen kijken? Of moet je straks weer een tweezitsbank monteren?
 
Ja, hier in vasse wachten ze nog gewoon even als het moet. En anders rijden ze maar om. ;)

Heb je wel eens naast me gestaan halflive?... ;)

De kuip zit nu juist een aardig stuk lager dan oorspronkelijk door meneer rikman bedacht.
Er gaat zelfs nog een klein opstaand ruitje bijopkomen. En als het aan mij ligt, dan wordt stukkie pikzwart

Oh en het zadel gaat niet heel lomp.worden hoor. Heb niet voorniks een heel stuk vd bovenkant van de benz tank afgechoped
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan