ehhh ... boutje gevallen

ScubaRider

MF veteraan
29 jan 2004
2.813
448
Alphen aan den Rijn
Mijn duizendste post, en wat voor één :o

Ik ben daarnet op de stoep bezig gegaan met heet aanleggen van een 12 volt aansluiting voor mijn aanstaande Zumo. Lekker rustig aan, goed opletten wat je doet.

"Wat zeg je buuv?"

Duizend bommen en granaten :( laat ik het boutje dat in de accu gedraaid moet worden, net achter de accubak vallen. Ik pielen, vogelen, boutje nog even gezien en aan een magneetje gehad, maar toen is'tie definitief gevallen, nergens meer te vinden B|

Ik denk/vermoed/hoop dat het boutje wel tevoorschijn komt als ik het luchtfilterhuis en de accubak verwijder, ik heb daar allen niet de kennis, uitrusting en ruimte voor. Ik ben daarom geneigd om een andere accubout te pakken, de motor te starten en naar Goedhart te rijden. Mogen ze daar het boutje zoeken als ze uitgelachen zijn.

Kan dat kwaad? Het is 11 kilometer, grotendeels autoweg.
full
 
heb je een vriendin?
zoja, trek haar dan de panty uit en hou deze over het ontluchtingslangetje van de accu, dat je weer gemonteerd hebt aan de stofzuigerslang.
Of neem een iets grotere slang(aquarium)
moet lukken.
suc6
:]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het boutje is niet in een ontluchtingsslangetje gevallen, maar in het niemandsland tussen leidingen, kabels en andere zaken

Jawel, maar met het ontluchtingsslangetje als verlengstuk van de stofzuiger,
kun je misschien wel bij het boutje komen.
Door de panty verdwijnt het boutje niet meteen in de stofzuiger.


anders de volgende optie:
Motor op z'n kop zetten, en goed schudden :+
 
Oh, enne, NEE dat kan geen kwaad.
Zowel het feit dat dat ene schroefje mist,
als het feit dat er ergens een los schroefje rondzwerft.
(Zolang ie niet in je tank of carter verdwenen is tenminste.
Maar volgens mij heb je die niet opengehad bij deze sleutelronde.)

Groot kans dat ie na die rit van 11 km ergens onderweg
"weggewaaid" is. (En dus op de volgende rit daarheen in je band beland B| )
 
Laatst bewerkt:
Ja, panty + versmalde stofzuiger zal vaak goed werken.

Het kan dus in feite geen kwaad? Dan is er eigenlijk ook geen reden om me bij de dealer uit te laten lachen?
Zoiets is GEEN reden tot lachen, zelfs niet bij verlaagd IQ .... en wat dan nog, zolang de machine maar op orde komt? Het enige wat telt is JE ZIN KRIJGEN.
:(
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er ook niet mee naar de daeler gaan, ben je een vermogen kwijt voor het zoeken naar een boutje.
En dat terwijl met een keertje de straat op en neer het betreffende boutje er waarschijnlijk wel tussenuit trilt.

Dus eerst stofzuigertruk, en als dat niet helpt een klein blokkie om gaan.

groeten Nix13
 
Nee, ik heb hem nog niet terug. En dankzij jullie goede adviezen ga ik er ook niet meer naar zoeken *O*.

Ik mocht uiteindelijk toch niet op de motor vandaag, mijn vrouw was vreselijk brak en vroeg of ik de kleine meid naar oma wilde rijden, dus dat werd het blik vandaag. Ik ga straks een paar uurtjes eerder weg en dan maak ik het zaakje vanmiddag af, met een andere bout.

Thanks all!
 
Terug
Bovenaan Onderaan