Eikels !!!

Rage

MF veteraan
23 dec 2001
4.808
1
Emmen
Vanavond ben ik ff naar Joure-West geweest, was wel ff leuk, liepen natuurlijk nog een aantal andere MF-ers rond en het was erg gezellig en druk.
Na een tijdje werd het eig weer tijd om te gaan dus ik ben weggereden...
Rijdt er ineens uit het niets een motor achter mij (kree zelf 160 op de snelweg ofzo) gaat ie mij langzaam inhalen... boenkeboenkeboenke deed mijn harte omdat ik die motorwout op die BMW ook al rond had zien rijden, dus ik doe heel langzaam mijn gas dicht... Komt ie naast me rijden, ik kijk er niet naar... Gaat ie weer achter me rijden. Dus ik draai me om... was het Skoezie !!! Idioot, je moet mensen niet zo laten schrikken.... :P :P

Eindje verder, we zouden in Hoogeveen nog ff een bakje doen en we rijden eerst nog door Meppel. Staan Skoezie en ik naast elkaar voor het stoplicht, beetje met gas spelen enzo... GROEN, wij allebei volgas weg, sprintje trekken...
Ik won het natuurlijk 8-) , maar toen ik de rotonde aan het eind van Meppel had genomen was Skoezie wel heel erg uit zicht... Dus ik rij wat langzamer en hou me spiegel in de gaten... Ja hoor, zul je em hebben... Huh, er rijdt een lesauto achter... Oh nee, die hebben niet van die blauwe en oranje streepjes... Ohoh....

Naja, maar weer verder gereden, en ff op een donker parkeerplaatsje gew88, mietje als ik ben :) . Komt ie langs, ik erachter aan... Bij de Mac in Hoogeveen het verhaaltje aan gehoord...
Naja, het kwam hier op neer... Of we in het vervolg dat niet weer wilden doen... En Skoezie zijn kenteken was genoteerd (mijn misschien ook :? ) en hij zou nog van hun horen...

Vreemde was, ze kwamen uit het niets... Naja, bij wijze van spreken dan. Ze zijn niet uitgestapt en hebben geen meting kunnen doen...

Wat kunnen we nou verwachten??

P.S.
Keej Skoezie, kom maar met jouw versie.
 
helemaal nix verwachten, is gewoon bangmakerij :j

ze hopen gewoon dat je nu zo schijt bent dat je t niet meer doet :z
 
als ze geen meting hebben kunnen doen, kunnen ze jullie niet veel maken. hooguit onverantwoord rijden.
ut blijven mierenneukers
 
Mm lijkt me dat ze je niet veel kunnen maken. Hebben geen officiele meing kunnen doen EN ze hebben niemand beboet........Denk ik :?
 
Mijn versie:

Raggende R6 en ik waren ff op Joure-West wezen kijken en besloten maar huiswaarts te keren. Via de snelweg in Meppel aangekomen, moet je een stukje door de stad heen om weer op de snelweg naar Hoogeveen te geraken. Wij met z'n 2tjes beetje toeren. Stoppen naast elkaar bij het stoplicht en trekken ff een sprintje. FOUT!!! Plots zien wij in onze spiegeltjes een wit autootje verschijnen van het type VW Golf met van die leuke blauwe & oranje strepen en een partijtje zwaailicht op het dak. Fuckerdefuck... Ze gingen naast me rijden en heb bij een rotonde ff gestopt. Kreeg gelijk gezeik naar m'n hoofd met waar we mee bezig waren en dat we/ik nog wel wat te horen zouden krijgen. M'n kenteken was genoteerd. De muts nam niet eens de moeite om uit te stappen. Raggende R6 was intussen al lang een breed gevlogen. Toen maar ff snel door gecrosst naar de mac in Hoogeveen, waar we hadden afgesproken en daar met z'n 2en ff een bakkie gedaan.

Nu vraag ik me af. Wat kunnen die lijers nu eigenlijk voor bekeuring of boete geven? Neem aan dat ze niet onze snelheid hebben gemeten, anders had ik hem wel kunnen laten staan.
 
Zie ook Bijna rijbewijs kwijt....

Geen meting kunnen doen, niet kunnen bijhouden, ze kunnen je niets maken!!

Agent legde me namelijk nog uit ( op mijn verzoek hehe) hoe het nou precies zat met metingen, het schijnt dat ze over een afstand van minimaal 500m een snelheid vast moeten stellen voordat ze je mogen bekeuren, dus in een bocht wat harder rijden, even een stoplichtsprintje, dan kunnen ze je niets maken!!

PAS OP!! Als ze je willen naaien kunnen ze liegen... en hun woord tegen dat van jou....

Verder is het ook nog zo dat als ze geen videobeelden/foto hebben ze je staande moeten houden, anders mogen ze je niet bekeuren voor snelheid :? :?

Dit is dus wat die agent vertelde...
 
Laatst bewerkt:
Wel jammer dat ik het sprintje verloor. 1e versnelling ging gelijk op, maar wou te ver doortrekken en 'vergat' te schakelen. Raging R6 trapte hem in z'n 2 en was weg. :] Heb eerlijk gezegd niet op m'n teller gekeken en heb ook geen idee hoe hard je daar mag, maar het ging wel hard.
 
Wel jammer dat ik het sprintje verloor. 1e versnelling ging gelijk op, maar wou te ver doortrekken en 'vergat' te schakelen. Raging R6 trapte hem in z'n 2 en was weg. :] Heb eerlijk gezegd niet op m'n teller gekeken en heb ook geen idee hoe hard je daar mag, maar het ging wel hard.

Ging leuk he...
Ik von het wel geinig...
Maar waar die wouten nou precies vandaan kwamen... :? :? beats me...
 
Hmm, dat je te hard optrekt is toch niet strafbaar?Of rijdt je dan al veulste te hard? En voeren jullie je fietsen ook op en hoe?
 
gingen naast me rijden en heb bij een rotonde ff gestopt. Kreeg gelijk gezeik naar m'n hoofd met waar we mee bezig waren en dat we/ik nog wel wat te horen zouden krijgen. M'n kenteken was genoteerd.


ze proberen je gewoon te imponeren, doen ze altijd als ze je niet kunnen bekeuren....
 
Ging leuk he...
Ik von het wel geinig...
Maar waar die wouten nou precies vandaan kwamen... :? :? beats me...

Geen idee. Heb ze ook niet zien staan bij het verkeerslicht of zo. Er was geen zijstraat niks. Snap er geen hol van. Of ze stonden al achter ons, maar dan verscholen achter wat andere wagens?
 
Hmm, dat je te hard optrekt is toch niet strafbaar?Of rijdt je dan al veulste te hard? En voeren jullie je fietsen ook op en hoe?

Aangezien de 1e versnelling ongeveer tot de 100 reikt, dan rijd je in de bebouwde kom al snel te hard :)

Een motor hoeft niet opgevoerd te worden, is toch wel snel :P
 
Hmm, dat je te hard optrekt is toch niet strafbaar?Of rijdt je dan al veulste te hard? En voeren jullie je fietsen ook op en hoe?

Hard optrekken is niet strafbaar nee... dat je bij doorhalen in zijn versnellingen al snel tegen de 200 rijdt vinden ze doorgaans minder fijn... :j
 
Geen idee. Heb ze ook niet zien staan bij het verkeerslicht of zo. Er was geen zijstraat niks. Snap er geen hol van. Of ze stonden al achter ons, maar dan verscholen achter wat andere wagens?

D'r waren wel zijstraten smartass... 2 zelfs,was een gewone kruisnng... :)
Waarom d8 je dat die stoplichten daar stonden :?
 
Hoe kom je hier nou weer bij? :)

Nou...

Op woensdag 04 september 2002 22:25 schreef Raging R6 het volgende:
Vanavond ben ik ff naar Joure-West geweest, was wel ff leuk, liepen natuurlijk nog een aantal andere MF-ers rond en het was erg gezellig en druk.
Na een tijdje werd het eig weer tijd om te gaan dus ik ben weggereden...
Rijdt er ineens uit het niets een motor achter mij (kree zelf 160 op de snelweg ofzo) gaat ie mij langzaam inhalen... boenkeboenkeboenke deed mijn harte omdat ik die motorwout op die BMW ook al rond had zien rijden, dus ik doe heel langzaam mijn gas dicht... Komt ie naast me rijden, ik kijk er niet naar... Gaat ie weer achter me rijden. Dus ik draai me om... was het Skoezie !!! Idioot, je moet mensen niet zo laten schrikken.... :P :P

... dus ik dacht Skoezie op BMW. :?
 
Hmm, dat je te hard optrekt is toch niet strafbaar?Of rijdt je dan al veulste te hard? En voeren jullie je fietsen ook op en hoe?

Eeh opvoeren?? Wrom? zal iets van 100pk aan het wiel hebben ofzo... Kun je toch aardig meekomen... Kweet niet wat jij verstaat onder een simpel stoplichtsprintje.

En ja, je rijdt dan al veels te hard. Waarschijnlijk binnen 1,5 sec over 50 (dacht dat 50 toegestaan was, kon ook 70 zijn)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan