Eindelijk eens iemand.

Die dingen vind ik op niks trekken. Als je daar zo een kuipje opzet dan is het net zo van "ik wil een buikschuiver maar heb er de ballen niet voor".


quelle merde! Ik vind het een heerlijke machine 8-) ze rijden en sturen (relatief goed), maar je hebt toch al een Big Twin onder je en geen Sportster, relaxt *D
 
Die dingen vind ik op niks trekken. Als je daar zo een kuipje opzet dan is het net zo van "ik wil een buikschuiver maar heb er de ballen niet voor".
nee, een roadkingchopper met een belgies tolvignet op de voorvork, dat lijkt wel ergens op...... |(
 
Op 21 januari schreef Matthias D in "Brikken":
Eerste choppers heten inderdaad zo omdat ze gechopt waren, onderdelen waren eraf gezaagd/geschroefd om sneller te kunnen. Een caferacer is dus eigenlijk meer chopper dan wat de meeste mensen als chopper zien .

In hetzelfde topic definieert iemand "bobber".

En nu iets beter.
Bevalt deze Dyna?
full
 
Wat bedoel je nu te zeggen?

Die Dyna ziet er niet uit.
vind ik
 
Laatst bewerkt:
@ Ultra:

Hoewel ik zelf een HD-addict ben (maar daarnaast vele andere merken en creaties graag mag bekijken en bewonderen), heb ik je tot nu toe niets zinnigs horen zeggen.

Dat wil zeggen: Of jij moet denken dat het quoten van uitspraken die reeds eerder door anderen zijn gedaan, valt onder de categorie nuttige bijdrages??
 
nee, een roadkingchopper met een belgies tolvignet op de voorvork, dat lijkt wel ergens op...... |(

Wat is dat eigenlijk met jou?

Ik heb hier welgeteld 2 topics opgestart. Daarvan heb jij er 1 verkloot. Als iemand iets zegt wat jou niet aanstaat, dan boor je die maar onmiddellijk de grond in.
Doe zo verder jongen, je bent goed bezig!!!
 
Laatst bewerkt:
dat andere topic, heb je mijns inziens hoofdzakelijk zelf verkloot hoor,\

Die ultra dat is de oppertopicverkloter!
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat eigenlijk met jou?

Ik heb hier welgeteld 2 topics opgestart. Daarvan heb jij er 1 verkloot. Als iemand iets zegt wat jou niet aanstaat, dan boor je die maar onmiddellijk de grond in.
Doe zo verder jongen, je bent goed bezig!!!


Is hier een redelijk vast kliekje harley adepte.Deze zijn er na twee jaar soebatte samen nog uit wat als een chopper wordt gezien haha.een ding is zeker.Een FLH,FLT,roadking of hoe die krenge tegenwoordig ook mogen heten is geen chopper maar een toermotor.Het afslopen van wat overbodig blik maakt het nog geen chopper.Van mijn ouwe shovel is inmiddels alle onnodig blik afgesloopt,startmotor eraf geflikkerd maar het is nu dus een toermotor zonder startmotor lol.Maar GEEN chopper.


Tip;zinvol slope..Haal die startmotor met huis en tandwiele eraf.Scheelt zo 25 kg.Gaat ie sneller van.
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat eigenlijk met jou?

Ik heb hier welgeteld 2 topics opgestart. Daarvan heb jij er 1 verkloot. Als iemand iets zegt wat jou niet aanstaat, dan boor je die maar onmiddellijk de grond in.
Doe zo verder jongen, je bent goed bezig!!!


wie domme vragen stelt krijgt domme antwoorden.. daar wel eens aan gedacht?? 8-)
 
Fuck ja!
Weet nog wel dat dit het onderwerp van de dag was op dit forum, zo'n 6 jaar geleden! Kwam er weer 's iemand "Ik heb een nieuwe chopper gekocht", trots op de net van de band af gerolde Intruder, Shadow, Roadking of whatever. Een (toen nog) zeer klein kliekje chopperfans gingen toen al tekeer, dat zo'n standaard fabriekshok geen chopper is. Eerst maar 's een rondje om de bike maken met de slijptol _O-

Oeroude discussie :X
 
Laatst bewerkt:
Dit vinnik een vette fiets.Waarschijnlijk omdat dat ding van mij er nu zo uitziet en ik te lui ben om er iets mee te doen.
Maqar is dus geen choppert.
~
full
 
Murph, is dat dan geen chopper ???

Wat het ook is, ik vin hem :9~ :9~ :9~ :9~

Ja, ik weet het, rond de 6000,00 pleuro, goed zoeken, opletten, rondvragen.
FLH, Electra Glide. Vind ze zo mooi...... '( '( '(
Weet het weer, heb die 6000,-- niet ;( ;(

dr. Bral, wat heb je tegen Kieke ? zag het ook net....Is toch al zoveel ellende op de wereld :o :o
 
Wat betreft die HD hierboven:
Dat ziet er goed uit.
Beter dan zo'n standaard fabrieks af HD.
Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.
Ik heb nl weinig met glimmende zaakjes.
En mijn motto is: "Hoe ruiger, hoe beter".
 
Dit is mijn stijl geworden;vuile fiets stijl. :Y Ten eerste hoef ik dan niet meer te poetsen(heb ik een teringhekel aan0 en ik ben klaar met bouwen. :}
Maar vind het geen chopper maar een vuile toerbuffel. *O*

Schere heb ik ook een hekel aan.Stijl neem ik ook over. :Y
 
Laatst bewerkt:
G&A zal dan wel het merk van z'n zwembroek zijn.

Kom op zeg, die opmerking komt van ultra .......
 
Terug
Bovenaan Onderaan