Eindelijk!!

Jpunt

MF'er
11 dec 2009
170
2
Utrecht
Yep, het heeft allemaal veel te lang geduurd, maar ik heb gisteren eindelijk m'n rijbewijs gehaald :] Ik heb me hier jaren geleden wel eens geregistreerd met het idee om zvm op de weg te zitten, maar studeren/vakanties/verhuizen en het halen van een rijbewijs bleek geen goeie combi..

Maargoed, nu mag ik dus op zoek naar een leuke motor! Ik wil een beetje tussen een sport en tour in gaan zitten. Niet volledig voorover hangen maar wel met wat pit dus. Wat ik tot nu toe gaaf vind:

- Suzuki TL1000S
- Yamaha TRX850
- Honda VTR 1000F
- Honda VFR 750F
- Suzuki SV650S

Het geluid van een VTR valt me een beetje tegen, de SV wordt misschien wat snel saai en de TL is misschien weer teveel van het goeie (?) Welke van deze modellen zijn fijne beginners-motoren? En heeft iemand misschien andere aanraders?
 
m7rh.jpg


Ducati ?
 
Oja, natuurlijk! Een 996 is altijd mijn droommotor geweest, opgevolgd door een monster, maar ondertussen heb ik veel te horen gekregen dat die monster vooral voor de kleinere mensen onder ons is en het onderhoud er niet om liegt. Fabeltjes?
 
Oja, natuurlijk! Een 996 is altijd mijn droommotor geweest, opgevolgd door een monster, maar ondertussen heb ik veel te horen gekregen dat die monster vooral voor de kleinere mensen onder ons is en het onderhoud er niet om liegt. Fabeltjes?

Lekker gaan proefrijden :]
 
welkom op motorforum.:]

Ik heb 5 jaar een VTR gehad en dat beviel prima, misschien dat een vfr nog wel mooier is, die kan alles he.
 
Oja, natuurlijk! Een 996 is altijd mijn droommotor geweest, opgevolgd door een monster, maar ondertussen heb ik veel te horen gekregen dat die monster vooral voor de kleinere mensen onder ons is en het onderhoud er niet om liegt. Fabeltjes?

NEE.


Waarom geen fraaie tijdloze XJR1300(SP) :}

xjr1300_003.jpg

Wat een lekker ding.

Allemaal puur persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan