En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Spike, heb je nog linoleum ofzo nodig voor in je nieuwe huisje? Of meubels? Wij hebben nog wel wat voor je in de aanbieding :+
 
Hey Spike, heb je nog linoleum ofzo nodig voor in je nieuwe huisje? Of meubels? Wij hebben nog wel wat voor je in de aanbieding :+
weet ik nog niet,er ligt vinyl,daar mag ik niks aan veranderen,maar mijn lieve mama betaalt een tapijt,wat ik er los overheen kan leggen.verder moet ik tijdens het inrichten ff kijken wat ik aan ruimte overhou,want het is maar 20m2.
als ik wat weet,mag ik het je dan laten weten?
lief aanbod van jullie,dank jullie wel :)
 
weet ik nog niet,er ligt vinyl,daar mag ik niks aan veranderen,maar mijn lieve mama betaalt een tapijt,wat ik er los overheen kan leggen.verder moet ik tijdens het inrichten ff kijken wat ik aan ruimte overhou,want het is maar 20m2.
als ik wat weet,mag ik het je dan laten weten?
lief aanbod van jullie,dank jullie wel :)

Nou mocht je nog wat nodig hebben dan geef maar een gil en kun je altijd een keertje komen kijken of je het wat vind want over smaak valt uiteraard niet te twisten :)
 
Nou mocht je nog wat nodig hebben dan geef maar een gil en kun je altijd een keertje komen kijken of je het wat vind want over smaak valt uiteraard niet te twisten :)
thank you :}
en smaak maakt niet uit,als ik mn eigen stek via de woningbouw krijg(ik hoop volgend jaar ergens)ga ik alles pas naar smaak inrichten.
tot die tijd moet het ff zo,je weet wel waarom ;)
 
Mooi dan heb ik weer bewezen dat ik geen watje ben aangezien ik de enige ben die er wel iets over durft te zeggen ;)

:^ idd ;)

Die maarten heeft toch aleen maar een grote bek, iets durven durftie toch niet :+

De lullo :P

Valt wel op, je begint over "watjes" en maarten leeft gelijk op ;)

Does that rings a bell ;)
 
B| B| B|

Kunnen we niet een stichting oprichten? Iets in de trant van Stuur pr3ak op een enkele reis naar Siberie??













:+





Aan de andere kant ik kan best begrijpen dat sommige mensen hier aansluiting zoeken, aangezien dit een gezellig cluppie aan het worden is.

Dus het kan ook een noodkreet zijn en zoekt er iemand hulp tegen het vereenzamen.

In dat geval istie welkom wat mij betreft.



Grtzzz
 
B| B| B|

Kunnen we niet een stichting oprichten? Iets in de trant van Stuur pr3ak op een enkele reis naar Siberie??
:+


Aan de andere kant ik kan best begrijpen dat sommige mensen hier aansluiting zoeken, aangezien dit een gezellig cluppie aan het worden is.

Dus het kan ook een noodkreet zijn en zoekt er iemand hulp tegen het vereenzamen.

In dat geval istie welkom wat mij betreft.



Grtzzz

Aah, dus het is een soort thee kransje, annex reisclub, annex bejaarden soos :?
 
B| B| B|

Kunnen we niet een stichting oprichten? Iets in de trant van Stuur pr3ak op een enkele reis naar Siberie??













:+





Aan de andere kant ik kan best begrijpen dat sommige mensen hier aansluiting zoeken, aangezien dit een gezellig cluppie aan het worden is.

Dus het kan ook een noodkreet zijn en zoekt er iemand hulp tegen het vereenzamen.

In dat geval istie welkom wat mij betreft.



Grtzzz

wheheheheeeeee :}
 
Ach, een nood kreet, what ever ....

Kwam het toevallig tegen, en rijdt zelf iedere dag in het gooi :P

En als je weet hoe maarten rijdt, dan is er uberhaupt al geen sprake van enige terror dan ook ;)
 
Ach, een nood kreet, what ever ....

Kwam het toevallig tegen, en rijdt zelf iedere dag in het gooi :P

En als je weet hoe maarten rijdt, dan is er uberhaupt al geen sprake van enige terror dan ook ;)
dat telt niet,alleen inwoners en ex inwoners.
met economische binding doen we niks ;)
 
daar is dit topic voor,om dingen af te spreken,samen tochtjes te doen enzo.
net zoals jij wel eens tochtjes organiseert,zoals de veluwetour.
op zich wel een succes,als de tankstations maar open zouden zijn,weet je nog ;)
 
daar is dit topic voor,om dingen af te spreken,samen tochtjes te doen enzo.
net zoals jij wel eens tochtjes organiseert,zoals de veluwetour.
op zich wel een succes,als de tankstations maar open zouden zijn,weet je nog ;)

Ja, wie begint er dan ook aan een tour, zonder genoeg benzine, dat kan er ook maar weer eentje zijn hé :X
 
ga je mee kraaien oproeren ;) ??
was wel lache,ik had die SP net,wist ik veel dat dat ding zo,n dorst had,
en dat alle pompjes dicht zijn,zelfs de pinautomaten werken niet.
daarom ben ik zo blij met het gooi topic,hier doet alles het gewoon :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan