ervaringen met rearset relocator ?

Nicks4Nix

MF veteraan
26 nov 2002
2.046
92
Eindhoven (Noord Brabant)
Facebook
ik heb een rearset relocator voor mn GSXR750 besteld, je weetwel zon ding dat de originele voetsteunen verplaatst en dus niet zo heel erg duur is. ik heb alleen nog geen idee hoe het zal gaan aanvoelen .... het is de bedoeling dat ik mn voeten wat meer naar achteren krijg zodat ik wat beter kan duwen.

hier een voorbeeldje

LHMKR.jpg


wie heeft er ervaring met deze relocators ?
vertel, vertel, vertel ....................
 
kostda?

Pas ergens wat gelezen dat iemand ze aanbood voor €74,-. Maar kan Jester er via Ebay niet een paar goedkoper opsnorren??? ;) :P
 
klopt, kosten 74 eurootjes bij marcomoto. er zijn er wel meer die ze aanbieden maar meestal op amerikaanse sites. die hier op het plaatje zijn best simpel, met maar 1 bevestigingsmogelijkheid. die van marcomoto (en andere amerikaanse ook) kun je nog eens 4 maal verstellen.

heb er zo snel geen 2e hands kunnen vinden ... maar ik heb er ook niet zon geduld mee :-D

heb er weinig op foto's zien staan hier op MF dus ik neem aan dat er weinig zijn die ze hebben.
 
heb ze binnen en er even opgezet.
best makkelijk te doen en de eerste indruk is dat het stuur al wat dichterbij is gekomen. het opgevouwen zitten lijkt best mee te vallen.

full
 
en even om de volledig trackmodded view te geven ....

heb ook m'n stalen remleidingjes erop zitten, frame crash pads en voor de foto ook nog even de axle crash pads 8-)

full
 
pootjes lager ?? ehh, nee ....

de steunen komen iets van 2 cm naar achteren en 2 cm omhoog.
er zitten nog een aantal andere gaten op die plaatjes zodat je wat kan varieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan