Eth3r3al- groentje meld zich

Eth3r3al

MF'er
6 mrt 2003
44
0
Hardenberg
Hoi allemaal. Ik ben Eth3r3al en heb sinds kort een motor gekocht. Ik ben nu nog geen 18 , maar dat is bijna zover. Ik ga dan direct met motorlessen beginnen. Natuurlijk ook nog een pic van mijn motor:

41575-1-2-2.jpg

tis een ducati monster 600 met 30000 Km op de klok.
Ik heb hem terug laten brengen naar 25 Kw... Goede zaak/regel imo. Ik hoop deze zomer met mijn vader eens een paar dagen gewoon op de motor weg te gaan naar Frankrijk of iets dergelijks. Als er nog vragen zijn... Please ask
 
Nou ik heb een vraag; Je bent nog geen 18, bent dus ook nog niet aan het lessen, maar je hebt al wel een Ducati gekocht?
En zo ja: Hoe doe je dat?
En nog 1: Kun je mij dat leren? :)
 
Op donderdag 06 maart 2003 20:46 schreef BGL Racing het volgende:
Nou ik heb een vraag; Je bent nog geen 18, bent dus ook nog niet aan het lessen, maar je hebt al wel een Ducati gekocht?
En zo ja: Hoe doe je dat?
Gewoon doen... *D

En nog 1: Kun je mij dat leren? :)
Jawel , maar is wel pijnlijk :) Ik heb nm een grote som geld gekregen wegens een aanrijding 2 jaar terug. ik zat achterop een brommer en we werden aangereden door een bestelbus. Mijn been zat klem tussen frame en bumper en heb er wel een giga litteken aan overgehouden. Ik heb wel wat $$ ervoor gekregen , maar dat maakt het niet mooier :)

o ja , btw... Onder welke catagorie valt mijn fiets eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan