Even Aanmelden; Kamikaze93

Kamikaze93

Die hard MF'er
3 apr 2013
578
0
Zuid-Holland Zuid
Ik ben dus Kamikaze93, ook wel bekend als gewoon Jim. Woonend onder de rook van Rotterdam.

Zoals de nickname al doet vermoeden niet al te oud en dan ook nog niet al te lang in bezit van het mooie A(beperkt) rijbewijs.


Geschiedenis;
- Op mijn 16de mijn AM rijbewijs gehaald met alleen theorie-examen.
- Op mijn 17de een chinees prutbrommertje gekocht en de loop der tijd eigenlijk veel te veel aan versleuteld. Reed met 85cc 4takt wel aardig.
- Op mijn 18de begonnen met autorijbewijs (op aandringen van ouders, wilde liever eerst motor) en na ongeveer een half jaar in 1x geslaagd.
- Vrij rap daarna begonnen aan het mororrijbewijs waar ik totaal een maand of 7 over heb gedaan. Ook alles in 1x gehaald.
- Inmiddels heb ik beschikking over beide auto's van mijn ouders, waarvan ik het meeste in een blauwe Kia Picanto 1.1 rij (met blauw vlinderstickertje op de achterruit, voor diegene die willen spotten).
- Mijn eerste 25kW motor zal net voor de meivakantie bij mij thuis staan. Een Suzuki Bandit 600. Foto komt tzt.

En... Ik hoop vele veilige kilometers te kunnen maken hetzij alleen, hetzij met vrienden, hetzij met jullie.
 
:W Jim
full
Gefeliciteerd
met het behalen van je Atje en je :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan