Even een complimentje geven!

waver1971

Die hard MF'er
4 okt 2014
557
38
Groningen
Ik wil motorplaza Groningen een compliment geven.
Ik heb daar een motor gekocht. Een bmw r1100s met 99000km. Supernette motor waaraan je kon zien dat de vorige eigenaar er zuinig op was geweest.
Na aflevering liep de motor niet helemaal lekker. Geen probleem, onder garantie filters vervangen en gesynchroniseerd en gaskabels vervangen. Kreeg kosteloos een leenmotor mee.
Twee week later viel de motor zomaar uit. ANWB heeft mij met motor thuis afgeleverd.Motorplaza heeft de r1100s opgehaald. Probleem kon niet direct opgelost worden dus ik kreeg een prachtige r1200r mee. Motor is gerepareerd. Uiteindelijk bleek de Hal-gever stuk te zijn maar ze hebben ook gelijk maar voor de zekerheid de de bougies en de bobinekabel vervangen en de compressie getest. Motor loopt weer als nieuw. En dit alles kostenloos onder garantie en zonder moeilijk te doen. Thanx motorplaza. Zo kan het dus ook
👍🏻
 
Laatst bewerkt:
..........................En dit alles kostenloos onder garantie en zonder moeilijk te doen. Thanx motorplaza. Zo kan het dus ook👍🏻
Ik neem aan dat de motor de nodige euries heeft gekost.
Bij een probleem net na aankoop is deze afhandeling niet meer als wat je mag verwachten!

Voor de toekomst vele goede km's toegewenst!! :]:]:]:]
 
Ben er weleens wezen kijken voor een motor maar werd daar echt lomp genegeerd. Zo van: er zijn verschillende kantoortjes die op de showroom uitkijken. Je ziet verschillende verkoopmedewerkers daar zitten, even opkijken naar jou en gewoon blijven zitten, terwijl ik een motor van alle kanten bekijk. Valt er niets aan een dame in rok+pumps te verdienen? Later toch nog een offerte gevraagd, die liet 14 dagen op zich wachten en had echt een bizar voorstel.

Met de reparatieafdeling heeft mijn man dan weer wèl hele goede ervaringen.
 
Hoezo onder garantie filters vervangen en gesynchroniseerd? Dat had voor aflevering al moeten gebeuren!!! Dan hadden ze ook kunnen zien dat de gaskabels eventueel aan vervanging toe waren.
 
Ik wil motorplaza Groningen een compliment geven.
Ik heb daar een motor gekocht. Een bmw r1100s met 99000km. Supernette motor waaraan je kon zien dat de vorige eigenaar er zuinig op was geweest.
Na aflevering liep de motor niet helemaal lekker. Geen probleem, onder garantie filters vervangen en gesynchroniseerd en gaskabels vervangen. Kreeg kosteloos een leenmotor mee.
Twee week later viel de motor zomaar uit. ANWB heeft mij met motor thuis afgeleverd.Motorplaza heeft de r1100s opgehaald. Probleem kon niet direct opgelost worden dus ik kreeg een prachtige r1200r mee. Motor is gerepareerd. Uiteindelijk bleek de Hal-gever stuk te zijn maar ze hebben ook gelijk maar voor de zekerheid de de bougies en de bobinekabel vervangen en de compressie getest. Motor loopt weer als nieuw. En dit alles kostenloos onder garantie en zonder moeilijk te doen. Thanx motorplaza. Zo kan het dus ook
👍🏻



Netjes opgelost , mag ook gezegd ,prima :t
 
Hoezo onder garantie filters vervangen en gesynchroniseerd? Dat had voor aflevering al moeten gebeuren!!! Dan hadden ze ook kunnen zien dat de gaskabels eventueel aan vervanging toe waren.

Vriend, serieus?.....
Dan had er waarschijnlijk een ander prijskaartje aangehangen
 
Vriend, serieus?.....
Dan had er waarschijnlijk een ander prijskaartje aangehangen
Ja, serieus.

Bij mij gaat er geen een motor de winkel uit zonder een fatsoenlijke beurt. Het is een kwestie van de klant serieus nemen, maar ik zie bij een hoop grote motorzaken (gelukkig niet allemaal) dat dat niet belangrijk is.
 
Je mag al blij zijn dat je garantie krijgt op een motor in die prijsklasse,wat dat betreft is het netjes opgelost.
@ Ladi-Di ik persoonlijk hou er niet van besprongen te worden door verkopers:N,als ik iets wil weten
bespring ik hun wel.:)
 
Hoezo onder garantie filters vervangen en gesynchroniseerd? Dat had voor aflevering al moeten gebeuren!!! Dan hadden ze ook kunnen zien dat de gaskabels eventueel aan vervanging toe waren.
Lijkt mij ook dat dat in de aflever beurt hoort te zitten ,dus hij heeft geen beurt gehad wat volgens mij normaal is
 
Ja, serieus.

Bij mij gaat er geen een motor de winkel uit zonder een fatsoenlijke beurt. Het is een kwestie van de klant serieus nemen, maar ik zie bij een hoop grote motorzaken (gelukkig niet allemaal) dat dat niet belangrijk is.
:^

Jammer genoeg is dit niet meer de standaard.
Tegenwoordig ben je al een goede ondernemer als je alleen maar de klant tevreden weet te houden.
De verkochte waar is van ondergeschikt belang, zolang de klant niet klaagt hebben ze mooi wat onderhoudskosten in de pocket weten te houden.
En als de klant wel klachten heeft los je die op naar de wensen van de klant.

Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog "afleverkosten" op die motor zaten?
 
Zelfde positieve ervaring met motoplaza Groningen. Op de motorbeurs een setje handschoenen gekocht waar na een paar maanden een naad was opengescheurd. Nog voordat ik de kapotte handschoenen had teruggestuurd kreeg ik een nieuw setje handschoenen thuisgestuurd en er werd vriendelijk gecommuniceerd per email.
 
Jullie leven in een droomwereld.:Y;)

In mijn eigen droomwereld..... die toch wel erg realistish blijkt te zijn.

Afgelopen zaterdag weer een CBF600 afgeleverd, scherp geprijsd maar wel de 24000 km beurt gehad (km stand 20850) en nieuwe banden. Zeker weten dat de klant blij is en weer terug komt.

Dat is veel meer waard dan het besparen van de euro's voor aflevering en dan onder service coulance van alles oplossen.
 
Ik weet niet of een afleverbeurt onderdeel van de deal was. Ging er gewoon van uit. Begreep dat ze de olie wel vervangen hebben en de dynamoriem. Toen ik klaagde over de motorloop hebben ze de boel opnieuw afgesteld. Ik bij de r1100r die ik eerder had ook wel eens na een paar honderd kilometer de boel weer moeten synchroniseren waar het ineens weer 10000km oke was. Geen peil op te trekken wanneer ze weer gesynchroniseerd moeten worden
 
Ik weet niet of een afleverbeurt onderdeel van de deal was. Ging er gewoon van uit. Begreep dat ze de olie wel vervangen hebben en de dynamoriem. Toen ik klaagde over de motorloop hebben ze de boel opnieuw afgesteld. Ik bij de r1100r die ik eerder had ook wel eens na een paar honderd kilometer de boel weer moeten synchroniseren waar het ineens weer 10000km oke was. Geen peil op te trekken wanneer ze weer gesynchroniseerd moeten worden

Als je een R850/1100/1150/1200 zorgvuldig synchroniseerd hoef je hem niet na een paar 100 km weer na te stellen...….
 
Terug
Bovenaan Onderaan