Even voorstellen: Jonaz

Mikko

MF'er
1 jun 2017
155
105
Westland
Hallo iedereen op het Motor-Forum,

Ik ben Michael, 25 jaar oud en sinds half mei bezig met motorrijlessen. Ik les op een Honda NC750S.
Eergisteren heb ik mijn theorie behaald en volgende week moet ik op voor mijn AVB-examen. Ben benieuwd en best gespannen!

Hopelijk haal ik dit alles in 1x, zodat ik gelijk door kan voor AVD (zijn nu zieke wachttijden voor, 14 weken wachten op een herexamen '( )

Mijn interesse in motoren is er altijd al geweest en heb in mijn jongere 16-jarige periode ook flink wat brommers en scooters afgesleten.
Voor wat betreft mijn interesse in type motoren is het zeer gevarieerd, maar zelf ben ik erg gecharmeerd van de HD sportster 883 iron. Ondanks dat er veel tegenstrijdige berichten zijn of het wel of geen goede beginnersmotor is, denk ik er toch aan om dit plaatje als eerste motor te kopen.
Mocht er tegen die tijd geen goed geprijsde iron te koop zijn, denk ik er wellicht nog over om een naked bike te kopen om het motorrijden goed te leren beheersen. Ik twijfel dus nog.
Tot die tijd zal ik mij lekker blijven inlezen op het forum en nu eerst alle focus op de rijlessen en examens!

Groet,

Michael :W
 
:W Michael
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan