Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nog iemand interesse in een Led lamp voor een fz1 ?
Ik ben een beetje aan het opruimen en kwam hem tegen . Compleet met rubber koplamp afdichting. Deze is er moeilijk omheen te krijgen , maar zit er dus bij . Nieuwprijs was 89,95 Bij vragen graag PB.
 
hallo fazers & fazerinnen, sinds dinsdag 3 januari ook in het bezit van een fz6 s2. Even voorstellen: Peter 50 jaar en woon in Hoogeveen. Ik rij woon/werk en toeristisch met de motor en sinds 2 jaar ook op vakantie met de bikes.Wij rijden beide :Y Mijn betere helft heeft een Rebel en is daarmee ook gewoon in Tjechie en Italie geweest :] O ja voor vakantie komen er nog givi monolock zijkoffers aan.
[afbeelding]

Beetje laat, maar alsnog welkom.
 
Als ik de lambda sonde uit het spruitstuk losmaak dan draait de hele elektrische bedrading in elkaar. Weet iemand een manier dat dit niet gebeurt of waar hij soms los te pluggen is ?
 
nog een poging
full
 
Niet meer in de verkoop.Misschien iemand geïnteresseerd in 2 spruitstukken voor een FZ1 . 1 origineel en de andere professioneel ceramic gecoat bij Global Custom Paint zonder katalysator. Merkbaar meer power.
En een Akrapovic slip on carbon demper. Alles in nieuwstaat. Liefst alles in 1 koop. Bij interesse graag pb.

1k0.jpg


1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Misschien iemand geïnteresseerd in 2 spruitstukken voor een FZ1 . 1 origineel en de andere professioneel ceramic gecoat bij Global Custom Paint zonder katalysator. Merkbaar meer power.
En een Akrapovic slip on carbon demper. Alles in nieuwstaat. Liefst alles in 1 koop. Bij interesse graag pb.

[afbeelding]

[afbeelding]

Je bent flink aan het opruimen John.....

Ziet er erg mooi uit, maar ben bang dat je dan ook wel wat voor vraagt.....

Ik heb al een Akra, maar spruitstukken zien er wel erg strak uit.
 
Misschien iemand geïnteresseerd in 2 spruitstukken voor een FZ1 . 1 origineel en de andere professioneel ceramic gecoat bij Global Custom Paint zonder katalysator. Merkbaar meer power.
En een Akrapovic slip on carbon demper. Alles in nieuwstaat. Liefst alles in 1 koop. Bij interesse graag pb.

[afbeelding]

[afbeelding]


Heel mooi maar mij te duur staat ook op marktplaats.
 
Grappig om te zien dat er nog meer (vaste) bezoekers van Maas zijn....

Dank zij Stephan, is Maas voor ons altijd vaste uitvalbasis.

Zie ook mijn Film

Gr., Gijs

Leuk filmpje!
Het was onze eerste keer in Maas, prima bevallen! :t

We gaan komend najaar waarschijnlijk naar Hotel Eydt in Kirchheim .. iets oosterlijker in Duitsland. :]
 
Laatst bewerkt:
In het FZ1 en FZ8 topic in Naked bikes werd er interesse getoond in een meeting voor de FZ motoren, Nou hangen veel FZ rijders ook in dit subforum rond, en zijn de fazers ook van harte welkom.

Mocht er interesse zijn dan zie ik het graag terug in de datumprikker! Dan kan er worden gekeken of er veel animo is voor bepaalde dagen. (zaterdag, zondag, feestdagen).

- FZ Topic meeting 2017
- Datumprikker
- Routesuggesties mogen in het volgende evenement worden geplaatst.

Ik heb verder geen ervaring met de organisatie van een meeting, Mocht iemand zich geroepen voelen om te helpen, hoor ik het graag!

De officiële feestdagen heb ik ook in de datumprikker gezet als opties, en weekends. Het lijkt mij praktisch om in tegenstelling tot afgelopen meeting te kijken naar een centrale locatie. Omdat ik zelf niet centraal zit, weet ik hier ook niet veel routes. Daarom via Myroute app een evenement aangemaakt waar routes in geplaatst kunnen worden. Als er wat routes staan kunnen we hier wel een poll voor aanmaken welke het meest geliefd is.

Mocht dit een beetje staan en de eerste commentaren verwerkt zijn, zal ik op MF in waar is wat te doen zetten en in het Fazer topic. Mogelijk ook in de facebook groepen.
 
Laatst bewerkt:
In het FZ1 en FZ8 topic in Naked bikes werd er interesse getoond in een meeting voor de FZ motoren, Nou hangen veel FZ rijders ook in dit subforum rond, en zijn de fazers ook van harte welkom.

Mocht er interesse zijn dan zie ik het graag terug in de datumprikker! Dan kan er worden gekeken of er veel animo is voor bepaalde dagen. (zaterdag, zondag, feestdagen).

Eigenlijk is het FZ gedeelte een subdeel van de Fazer hè.....

Maar vooruit, we waarderen je initiatief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan