Fighter Virus Gixxerron..2

Tnx! Gaat helemaal goedkomen! Een dergelijke EFE stond al tijden hoog in mijn Ultimate Dreambike top 5.. dus tja.. zuinig zal ik er zeker op wezen!

Gr. Alex
 
Alexxxx , doorwerken.

Hier de nieuwe kleren van GJG.

full
 
Laatst bewerkt:
hitteschildje op je linker broekspijp en gaan met die banaan *O*


waarom die lampjes eigenlijk zo ver naar voren? kuipje als windscherm ofzo?
 
Hey Ron

Ziet er allemaal echt prachtig uit wat je maakt!! Nou vraag ik me af he, wat heb jij thuis staan om al die onderdelen zelf te maken? Iets van een kolomboor/freesbank ofzo? Of doe je alles gewoon grof uitzagen/boren en dan op een schuurbank mooi maken?

Heb namelijk wat plek over in de garage en wil ook wel mooie dingen maken....

Oh, en nu ik toch aan het vragen ben, hoe heb je het EFE frame verstevigd? Alles zelf gelast met MIG?

Thanks!
 
Hey Ron

Ziet er allemaal echt prachtig uit wat je maakt!! Nou vraag ik me af he, wat heb jij thuis staan om al die onderdelen zelf te maken? Iets van een kolomboor/freesbank ofzo? Of doe je alles gewoon grof uitzagen/boren en dan op een schuurbank mooi maken?

Heb namelijk wat plek over in de garage en wil ook wel mooie dingen maken....

Oh, en nu ik toch aan het vragen ben, hoe heb je het EFE frame verstevigd? Alles zelf gelast met MIG?

Thanks!
Geen overbodige luxe hier maar dat maakt niet uit...als je maar lol hebt...
Boorkolom met zo'n tweeweg kruis klem..weet zo snel de naam niet..
Alu slijp ik uit met slijptol met dunne schijfen bijwerken met zachte schijf ...nou ja alles met de hand dus!
Heb iig alle gereedschappen wel verzameld de laatste 25 jaar ong :+

Frame heb ik verstevigt ongeveer naar de normen die op OSS staan enkel het kruis heb ik aangepast voor de link naar de schokdemper...

Een kennis heeft hem afgelast met Tig of Mig..

Katana heb ik weer heel anders stijver gemaakt..ook omdat ik een paar stukken frame heb weg gegooit :X


full
 
Laatst bewerkt:
Druk druk druk druk.. Eerst de TopFueler goed.. dan weer verder werken aan de EFE.. Maar komt goed.
Jammer dat je niet bij de Dom was...is voor Streetfighters he...denk ik,dan zie ik me ex EF nog eens, hadden we een sprintje kunnen trekken op de terug weg>>>schaam je :( in Ijzendoorn daag ik je uit voor een tweede poging voor een sprint :W

Aan het end van de dag zag Robin je nog rijden bij de Isselt jij zwaaide nog zei ie...ik zag je natuurlijk niet :W
 
Haha komt goed! Ik ben uiteindelijk met een groep bij de MM blijven hangen. En had naderhand nog wat sprintjes tegen D33M4N. Ik kwam trouwens toen ik gespot ben net van het industrieterrein af.. Heb ik me weer heerlijk misdragen :+ Ik ga hem binnenkort opnieuw afstellen. Want hij loopt bovenin veeel te arm. Ik mis een pk of 10 gok ik. Maar dat komt helemaal goed!

We spreken elkaar!
 
Laatst bewerkt:
Het geluid van de uitlaatgassen op de boksbeugels was in mijn ogen wat blikkerig en schel. Door deze weg te halen komt er een wat diepere grom uit. En over niet al te lange tijd komt er een ander uitlaat systeem op die hem iets minder knijpt dus tja.. Maargoed.. ieder zn smaak ;)

Er zullen vast nog wel andere dingen zijn waarvan mensen mssn denken waarom doet hij dat, hij was toch mooi zoals ie was.. Maarja.. dat gebeurd nou eenmaal als iemand zn dreambike bouwt :) En trust me.. Er staat nog een hoop te veranderen 8-) Zal over een tijdje wel ff een project onderwerp openen als ik wat meer tijd heb...
 
Laatst bewerkt:
Het geluid van de uitlaatgassen op de boksbeugels was in mijn ogen wat blikkerig en schel. Door deze weg te halen komt er een wat diepere grom uit. En over niet al te lange tijd komt er een ander uitlaat systeem op die hem iets minder knijpt dus tja.. Maargoed.. ieder zn smaak ;)

Er zullen vast nog wel andere dingen zijn waarvan mensen mssn denken waarom doet hij dat, hij was toch mooi zoals ie was.. Maarja.. dat gebeurd nou eenmaal als iemand zn dreambike bouwt :) En trust me.. Er staat nog een hoop te veranderen 8-) Zal over een tijdje wel ff een project onderwerp openen als ik wat meer tijd heb...
Wat je vertelde klonk goed Alex :}

Ga je nog naar Ijzendoorn?...zoja kom je ook op de koffie want we vertrekken dan met een hele club net al vorig jaar via Leersum..... sprintje trekken afentoe
 
Lijkt me leuk! Als het goed is had ik zondag vrijgehouden in mijn agenda voor IJzerdoorn. Ik had doorgekregen dat je had gebeld. Ik ben zo slim geweest om mijn tel thuis te laten liggen :X . Naja ik geef je morgen wel even een belletje met een 100% ja of nee. Lijkt me in ieder geval gezellig! ( en sprintjes trekken?! He bah.... }) )

Greetz, Alex

Ps. She's still lookin the business 8-)

PICT3328.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan