filmpje dynorun zx12r en honda x11

In de PC waar ik nu achter zit, zit geen geluidskaart. Daar worden die filmpjes wel anders van, zo zonder geluid. Wat een zenuwpees, die gozer die op de motoren zit. :)
 
de kawasaki gooide er 154 pk uit op de achterste worst met enkel het luchtfilterhuis aangepast met een k&n filter.

mijn honda x11 blafte er ruim 141 pk uit op het achterwiel,wel met een compleet titanium akrapovic 4 in 1 race systeem en een k&n filter.
 
de kawasaki gooide er 154 pk uit op de achterste worst met enkel het luchtfilterhuis aangepast met een k&n filter.

mijn honda x11 blafte er ruim 141 pk uit op het achterwiel,wel met een compleet titanium akrapovic 4 in 1 race systeem en een k&n filter.

die honda heeft dan dik vermogen hoor!! (hoeveel koppel?)

is toch een (lichtelijk) teruggetunde super blackbird blok!!

mooi geluidje komt eruit man :}
 
Echt heel stoer zon X-11, misschien dat het mijn volgende motor wordt. Ben er nog niet echt over uit of het nu een snelle naked of een supersport moet worden.

(Altijd leuk dat woordgebruik van Beuker :P )
 
die honda heeft dan dik vermogen hoor!! (hoeveel koppel?)

is toch een (lichtelijk) teruggetunde super blackbird blok!!

mooi geluidje komt eruit man :}

het viel mij ook op toen het standaard,van gietijzer gemaakte 3 ton wegende standaard uitlaatsysteem eraf getrokken werd en vervangen door dit hemelse akrapovic systeem,de honda met enorme stappen voorruit wilde.....en hij was al niet echt langzaam }) .
wat als eerste werd opgemerkt tijdens de eerste echte menselijke kanonskogelstoplichtsprint(kolere we hebben weer een scrabble winaar) is dat de niet al te lichte honda...droog 222 kilo....de motor zelfs in zijn 2de versnelling puur op vermogen zo met het voorwiel van de grond trok.
ben nog geen wheely beest en dit soort(soms ongevraagd) acties bezorgen me dan kleine rectale uitstapjes in de onderpantalon.

op papier bleek dus dat de redelijk sterke x11 van een standaard 120 achterworst pk's,doorstampte naar een hele dikke 141,5 pk met een koppel van 109 nM op de rol.
het enige wat nu de motor en berrijder tegenhoud is de toerenbegrenzer die zelfs berreikt wordt in de 5de versnelling.....en das tevens de laatste versnelling van dit orgel.
dit heb ik 1 keer mogen testen samen met mijn goede buur en vriend waarvan de zx12r is.
op zo een moment geeft de snelheidsmeter een idioot getal aan dat 270 aangeeft en meteen ook de grijze massa tussen me oren wakker maakt om te vertellen dat het wel mooi is geweest.
de rijwind bij zo een snelheid op een naked is niet normaal meer......mischien het idee dat je helm door de achterkant van je oogkassen er weer uit wil geeft een beeld van hoe het voelt.

de honda is krankjorum snel geworden....mischien wel iets teveel van het goede want dit alles voltrekt zich echt in seconden en dan ook nog eens zonder stuurdemper...wellicht een optie voor de nabje toekomst.

het blok zelf is idd afkomstig van de super blackbird met wat aanpassingen voor een wat dikker middengebied dmv andere nokkenassen,aangepast injectie systeem(fuel mapping) en nog wat japanse ongein........maar lopen dattie doet :}
 
het viel mij ook op toen het standaard,van gietijzer gemaakte 3 ton wegende standaard uitlaatsysteem eraf getrokken werd en vervangen door dit hemelse akrapovic systeem,de honda met enorme stappen voorruit wilde.....en hij was al niet echt langzaam }) .
wat als eerste werd opgemerkt tijdens de eerste echte menselijke kanonskogelstoplichtsprint(kolere we hebben weer een scrabble winaar) is dat de niet al te lichte honda...droog 222 kilo....de motor zelfs in zijn 2de versnelling puur op vermogen zo met het voorwiel van de grond trok.
ben nog geen wheely beest en dit soort(soms ongevraagd) acties bezorgen me dan kleine rectale uitstapjes in de onderpantalon.

op papier bleek dus dat de redelijk sterke x11 van een standaard 120 achterworst pk's,doorstampte naar een hele dikke 141,5 pk met een koppel van 109 nM op de rol.
het enige wat nu de motor en berrijder tegenhoud is de toerenbegrenzer die zelfs berreikt wordt in de 5de versnelling.....en das tevens de laatste versnelling van dit orgel.
dit heb ik 1 keer mogen testen samen met mijn goede buur en vriend waarvan de zx12r is.
op zo een moment geeft de snelheidsmeter een idioot getal aan dat 270 aangeeft en meteen ook de grijze massa tussen me oren wakker maakt om te vertellen dat het wel mooi is geweest.
de rijwind bij zo een snelheid op een naked is niet normaal meer......mischien het idee dat je helm door de achterkant van je oogkassen er weer uit wil geeft een beeld van hoe het voelt.

de honda is krankjorum snel geworden....mischien wel iets teveel van het goede want dit alles voltrekt zich echt in seconden en dan ook nog eens zonder stuurdemper...wellicht een optie voor de nabje toekomst.

het blok zelf is idd afkomstig van de super blackbird met wat aanpassingen voor een wat dikker middengebied dmv andere nokkenassen,aangepast injectie systeem(fuel mapping) en nog wat japanse ongein........maar lopen dattie doet :}

gaaf man,

ik vind de X-11 één van de stoerste nakeds die er zijn!!
 
fukkeduk....jullie hebben gelijk.
wordt aan gewerkt boys and girlies....zodra ze het weer doen dan laat ik het weten.
 
dan moeten jullie het maar ff doen met een fotootje van mijn blauwe rijstkoker op steroiden.





104_0403.JPG








sorry.....ik had hem niet kleiner :+
 
filmpjes zijn weer online....ze waren per ongeluk verplaatst naar een verkeerde map.
klik erop..speakers op standje earthquake en genieten maar.
 
de kawasaki gooide er 154 pk uit op de achterste worst met enkel het luchtfilterhuis aangepast met een k&n filter.

mijn honda x11 blafte er ruim 141 pk uit op het achterwiel,wel met een compleet titanium akrapovic 4 in 1 race systeem en een k&n filter.

Vind ik wel erg weinig voor een ZX-12R. Hier een grafiekje van de mijne vorig jaar. Ik heb een open uitlaat, dat scheelt wel veel door de ontbrekende katalysator van de originele pijp.

14304Fredriks_-_Dynojet_uitdraai0124.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan